پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           25 مهر 1395 - 16 October 2016


همایش شیوه های بازاریابی و فروش مدرن - 05آبان ماه




اینکه شما در دوران رونق اقتصاد، خوب بفروشید و احساس کنید بازاریابی خوبی داشته اید کار عجیبی نبوده است، هنر مدیران فروش و بازاریابی در شرایط
سخت اقتصادی است که خود را نشان می دهد.

پس از مشکلات اقتصادی فراوانی که بر بنگاه های اقتصادی ایران تحمیل شده بود، بسیاری از بنگاه های اقتصادی انگیزه خود را برای فعالیت از دست دادند و بسیاری دیگر نیز از پس تامین هزینه ها بر نیامدند. اما خوشبختانه پس از برجام و در دوران کنونی پسا تحریم فرصتی مناسب در اختیار بازرگانان، تجار و مقتصدین کشور فراهم آمده است تا به کسب و کار خود رونقی دوباره بدهند و با رویکردی تازه فعالیت خود را از سر بگیرند.

بر آن شدیم در این کنفرانس با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور و جهان با استفاده از اساتید خبره راهکارهای مدرن و نوین بازاریابی و فروش را در اختیار مدیران قرار دهیم تا با استفاده از دانش نوین کسب و کار خود را بهتر معرفی نمایند و فروش خود را افزایش دهند.

ویژگی های این کنفرانس

۱-    تعاملی و پرسش و پاسخ

۲-    کاربردی بودن مطالب

۳-    سطح برگزاری استاندارد لوکس

۴-    حضور مدیران شرکت های موفق

۵-    راه کار های افزایش فروش

۶-    اخلاق مداری در کسب و کار والگوی مشتری نوازی

۷-    امکان برگزاری جلسه مشاوره تخصصی اقتصادی توسط اساتید پس از کنفرانس

۸-    اعطای مدرک آموزشی معتبر از مدرسه عالی کسب و کار البرز

۹-    اعطای مدرک جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه ای اتحادیه اروپا و آسیا (هزینه مجزا)

۱۰-  مراسم تقدیر از مدیران و کارآفرینان برتر استان

۱۱-  پذیرایی میان وعده  First Class

۱۲-  جزوات آموزشی

 

سرفصل های کنفرانس

۱-    کاربرد شبکه های اجتماعی در توسعه تجارت از نگاه جناب آقای دکتر مهدی جبرائیلی

۲-    ترند های جدید قیمت گذاری از نگاه جناب آقای دکتر حمیدرضا اسماعیل خو

۳-    تکنیک های خلاقیت در بازاریابی و فروش از نگاه جناب آقای دکتر محمدرضا نمازی

برگزارکننده: مدرسه عالی کسب و کار البرز
شماره دبیرخانه: ۰۲۶۳۲۷۷۶۰۶۹

با حمایت پرتال دانشگاهی کشور
با کد تخفیف UNP ثبت نام نمایید




خبرنامه - شبکه های اجتماعی