پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روزارسال شده در   05 خرداد 1396 - 26 May 2017


روش های موثر در روابط عمومی رسانه ای

در حال حاضر، بسیاری از مردم علاقه مند هستند که به جای آن که  هر روز موردهجوم انواع تبلیغات رسانه ای از تلویزیون و رادیو و پیامک های تلفنی قرار بگیرند با اختیار، اراده و در حد حوصله و علاقه شخصی خودشان، نیازهای تبلیغاتی و دریافت اطلاعات را جستجو کنند و مثلا وقتی به دنبال خرید کالا، وسایل خانگی یا یک نوع خدمت و حضور در مناقصه و مزایده هستند، تمایل دارندکه در مورد کیفیت، مشخصات کالا، شرکت یا کشور سازنده، قیمت و سایر مشخصات وویژگی های کالاها و خدمات اطلاع کسب کنند.

رپورتاژ اگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. بااین‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌ رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌ یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.

با توجه به تغییر الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها و توصیه کارشناسان سئو بر کم شدن تاثیرات تبلیغات متنی و بک لینک ، توجه وب سایت ها به آگهی رپرتاژ یا رپرتاژ خبری در سایت های تخصصی و معتبر زیاد شده و گوگل هم این نوع لینک ها را به عنوان لینک های ارگانیک و استاندارد به حساب می آورد و در رتبه بندی سایت ها تاثیر مثبت می دهد

توجه داشته باشید که رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی در حقیقت متنی است که نویسنده در متن به دنبال رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود می باشد این هدف تبلیغاتی می تواند معرفی محصول یا خدمات یا قرار دادن هایپر لینک در متن باشد.

کسانی که به دنبال انتشار رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی در سایت های خبری می باشند دو هدف دارند یا می خواهند با انتشار اخبار در سایت های خبری به برندینگ خود در بین کاربران و خوانندگان سایت های خبری دست یابند یا کسانی هستند که به دنبال افزایش رتبه سایت خود در موتور جستجو گوگل هستند.

پس می توان نتیجه گرفت که در حال حاضر مناسب ترین گزینه برای تبلیغات و برندینگ  در اینترنت استفاده از رپرتاژ آگهی در سایت های خبری می باشد  .


تگ ها آگهی رپرتاژ خبری آگهی رپرتاژ رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی رپورتاژ خبری آگهی رپورتاژ اگهی رپرتاژ

پر بازدیدترین گزارش روز

موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
موسسه پژوهش مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت