پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          03 مهر 1392 - 25 September 2013

خبر درج شده در 3 مهر ماه 92:

مشکل شهریه دانشجویان دکتری پیام نور حل شد/ پرداخت شهریه مشابه سال گذشته

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور گفت: بر اساس دستور ویژه رئیس دانشگاه، مشکلات شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور برطرف شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از فرشاد ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رئیس دانشگاه پیام نور با موافقت سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری مقرر کرد شهریه ورودی های 91 و 92 در مقطع دکتری مشابه دانشجویان ورودی قبل از 90 پرداخت شود.

قبول شدگان کنکور دکتری امسال در دانشگاه پیام نور نسبت به افزایش چندبرابری شهریه های این دانشگاه اعتراض داشتند و اعتراض خود را طی نامه ای به سرپرست وزارت علوم نیز ارسال کرده بودند براساس اظهارات این دانشجویان، دانشگاه پیام نور بدون اطلاع قبلی اقدام به افزایش 100 درصدی شهریه کرده بود که دانشجویان پس از قبولی با آن مواجه شده بودند.

این دانشجویان در صورت انصراف از دانشگاه، از کنکور سال بعد دکتری محروم می شدند لذا ناچار به پرداخت این رقم شهریه که حدود 40 میلیون تومان بود، بودند.

دکتر توفیقی هم در همین راستا چندی پیش قول رسیدگی به وضعیت این دانشجویان را داده بود.

خبرگزاری مهر وضعیت این پذیرفته شدگان کنکور را با دقت از مسئولان دانشگاه و وزارت علوم پی گیری می کرد که در نهایت منجر به تصمیم تازه ای از سوی مسئولان دانشگاه پیام نور شد.


خبردرج شده در اول مهرماه9:
رسیدگی سرپرست وزارت علوم و حل مشکلات دانشجویان دکتری پیام نور

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: مشکلات پیش آمده برای دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور از امروز بررسی می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر، جعفر توفیقی امروز در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان، درباره معرفی اش به مجلس گفت: در رابطه با مسائل مطرح شده درباره عدم معرفی بنده به مجلس، پیامی به رئیس‌ جمهور نرسیده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه تنها یک مورد وجود داشته که از قول رئیس مجلس مطرح شده، ادامه داد: این خبر توسط روابط عمومی مجلس تکذیب شده و به همین دلیل بعید می‌دانم پیام‌ های دیگری به رئیس‌ جمهور رسیده باشد.

تکلیف ستاره دارها

سرپرست وزارت علوم در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته‌ ای برای بازگرداندن استادان بازنشسته و اخراجی و دانشجویان ستاره‌ دار به دانشگا‌ه‌ها، خاطرنشان کرد: این فرایند دائمی و مستقل است و ما حق اعتراض را برای اساتید و دانشجویان باز گذاشته‌ ایم.

توفیقی با بیان اینکه این مسئله یک ساز و کار دائمی است و هر فردی احساس کند از وی در آموزش عالی حقی ضایع شده، می‌تواند نسبت به این موضوع اعتراض کند، تاکید کرد: رسیدگی به چنین مسائلی، محدود و موقت نیست و در هر شرایطی رسیدگی به اعتراضات در دستور کار قرار خواهد داشت.

وی در رابطه با تکلیف دانشجویان ستاره‌دار، گفت: در حال حاضر موارد و اعتراضات مربوط به سال 91 در حال بررسی و رسیدگی است، دانشجویان و استادان معترض در سال‌ های قبل نیز می‌توانند تقاضای خود را ارائه دهند تا رسیدگی مربوط به اعتراضات نیز انجام شود.

رسیدگی به شکایات پیام نوری ها

این مقام مسئول با اشاره به افزایش شهریه 90 درصدی دانشجویان پیام‌نور، گفت: نامه اعتراض‌ آمیز دانشجویان دکتری پیام‌ نور امروز به دست ما رسیده و من این نوید را می‌دهم که رسیدگی‌ های لازم در این زمینه را از امروز آغاز کنم.

در جریان عزل فرهاد دانشجو نبودم

سرپرست وزارت علوم درباره جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد و برکناری فرهاد دانشجو، گفت: تا قبل از جلسه هیات امنا، هیچ صورتجلسه‌ ای مبنی بر عزل رئیس دانشگاه آزاد امضا نکرده‌ام و در رسانه‌ها مطرح شد که این موضوع را چهار بار تکذیب کردم، اما در اینجا می‌گویم نه تنها چهار بار، بلکه برای پنجمین بار نیز این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: در جلسه هیأت امنا بود که در جریان عزل فرهاد دانشجو قرار گرفتم. برکناری رئیس دانشگاه آزاد در دستور کار رسمی هیات امنا قرار نداشت و ما نیز در این جلسه در جریان موضوع قرار گرفتیم.

توفیقی با بیان اینکه رئیس هیات امنا این اختیار را دارد تا علاوه بر مواردی که در دستور کار است، موارد دیگری را نیز بررسی کند، گفت: تمام این ماجراها در همان جلسه هیات امنا اتفاق افتاد.

سرپرست وزارت علوم با اشاره به برخی مطالب عنوان شده در رسانه‌ها، گفت: در برخی رسانه‌ها عنوان شد که من در جریان کامل عزل قرار داشته‌ام که این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد و پیش از برگزاری جلسه هیات امنا هیچ بحثی در این رابطه صورت نگرفته است.

تگ ها مشکلات دانشگاه پیام نور رسیدگی سرپرست وزیر علوم به پیام نور مشکلات دکتری پیام نور

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی