پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          06 آبان 1393 - 28 October 2014


سخنان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در مورد نیلی

 معاون امور پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دکتر نیلی احمد آبادی را فردی مستقلی می‌دانم که تحت تأثیر عوامل افراطی نخواهند بود و مهمتر آنکه تعلق جناحی در ایشان کمرنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین علی عسگری با اشاره به جلسه ای که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی، با حضور دکتر نیلی احمدآبادی، وزیر پیشنهادی وزارت علوم و نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه منتقدان در کمیسیون آموزش مجلس و حتی در فراکسیون دانشگاهیان حرفها و نظرات خود را بیان کردند و طی آن بنده نیز سعی کردم از موضع بیطرفی و از روی انصاف، مطالب دکتر نیلی احمدآبادی را گوش کرده و رصد کنم.

وی افزود: حقیقت امر این است که وی را فردی معتدل، منصف، اصولی و کارآمد یافتم. دورنمای تفکر وی در ارتباط با بحث دانشگاه‌ها یک دورنمای مثبت است چراکه هم به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری توجه می کند و هم به بحث کیفی سازی دانشگاه‌ها از مسیر تحصیلات تکمیلی.

عسگری با بیان اینکه دکتر نیلی احمد آبادی بر رعایت استانداردهای آموزشی بسیار تاکید داشته و همه را ملزم به اجرای آن می داند، اظهار داشت: وی اجرای قوانین، مصوبات مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی را برای تمامی دانشگاه های دولتی، غیر دولتی، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات الزامی می داند.

وی افزود: از نظر شخصیتی هم دکتر نیلی را فردی مستقلی یافتم که به نظر من تحت تأثیر عوامل افراطی نخواهند بود و آنچه بسیار حائز اهمیت است، این است که تعلق جناحی در ایشان کمرنگ است چراکه او از رزمندگان دفاع مقدس بوده و برخلاف برخی‌ها که از نام رزمنده و دفاع مقدس سوءاستفاده نکرده و نمی‌کند.

عسگری با بیان اینکه، برداشتم این است که دکتر نیلی احمدآبادی در ارتباط با عوامل جریان افراطی جناح اصلاح طلب، هم حد و مرز خود را می شناسد، گفت: وی با همکاری اصولگرایان معتدل، اصلاح طلبان معتدل و مستقل ها سعی خواهد کرد تا وزارت علوم را مدیریت و سکانداری کند و از آنجا که حاشیه ای هم ندارد و عوامل افراطی هم نمی توانند به وی برچسب زنی کنند، مدیریت موفقی خواهد داشت.

معاون امور پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سوابق مدیریتی دکتر نیلی نمایندگان را برای تصدی وزارتخانه مهمی مانند وزارت علوم جلب کرده یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اینکه وی در بحث دفاع مقدس و مدیریت های جهادی و دفاعی سابقه خوبی دارد و نشان دهنده توانمندی‌های مدیریتی وی است. در ارتباط با دانشگاه هم سرپرست دانشگاه تهران بوده‌ و با توجه به اینکه دانشگاه تهران هم در بین همه دانشگاههای سراسر کشور از نظر مدیریتی توان بالایی را طلب می کند، عهده دار چنین مسئولیتی بودن رضایتمندی نمایندگان را جلب خواهد کرد.

وی افزود: این نکته را هم باید در نظر داشت که وی به نوعی خودشان را اثبات کرده اند که موردنظر شخص رئیس جمهور قرار گرفته اند و برای این جایگاه و مسئولیت معرفی شده اند. البته ایراداتی هم وجود دارد. نماینده ها ایرادهای جزئی می گرفتند و بیشتر ایرادها مربوط به خود دولت بود که بورسیه ها را مطرح کردند.

عسگری در پاسخ به این سوال که نظر دکتر نیلی درباره موضوع بورسیه ها چیست، گفت: ایشان معتقد بود که با فساد از هر نوعش باید مقابله شود. فرقی نمی کند که در حوزه اقتصاد باشد یا بورسیه ها. برداشت وی این است که باید عزم و اراده ملی برای مقابله با فساد، قانون شکنی و سوءاستفاده از قانون در همه مسئولان نهادینه شده و مورد توجه واقع شود.

وی افزود: دکترنیلی موضع گیری‌های منصفانه و معتدلی دارد که به نظر می رسد با روشهای شعاری و التهابی مخالف است.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی