پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          23 آبان 1393 - 14 November 2014



  برگزاری کارگاه‌های آموزشی روزنامه‌نگاری توسط دانشگاه آزاد


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد با اعلام اینکه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی روزنامه‌نگاری برای مدیران مسوول و سردبیران نشریات دانشجویی هستیم گفت امسال دانشگاه آزاد برای اولین بار در نمایشگاه مطبوعات غرفه داشت و سعی داریم حمایت‌های معنوی و مالی خود را از نشریات دانشجویی تقویت کنیم.
برای اینکه توجه ویژه‌ای به توسعه رسانه در بین دانشجویان و اساتید داشته باشیم، در دانشگاه آزاد اداره کل ارتباطات و نشریات را تشکیل داده‌ایم. همچنین متعاقبا شورای مرکزی نظارت بر نشریات نیز تشکیل شده و به طور کلی سیاست‌مان این است که دانشجویان را تشویق به حضور در عرصه رسانه کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه دانشگاه عرصه‌ای برای تمرین است، گفت: ما توقع نداریم نشریات دانشجویی، نشریات حرفه‌ای باشند. به همین خاطر زمینه‌ها را فراهم می‌کنیم تا دانشجویان با قلم خود وارد عرصه رسانه شوند، اشتباه کنند و ما آنها را کمک کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده جهت برگزاری کارگاه آموزشی گفت: کارگاه‌های متعددی در این زمینه طراحی شده تا مدیران مسوول و سردبیران نشریه‌ها در 480 واحد آموزشی دانشگاه آزاد آموزش‌های لازم را ببینند.

طه هاشمی با اشاره به اینکه یارانه مشخصی برای نشریات در نظر گرفته شده، گفت: سعی می‌کنیم تسهیلات مالی را افزایش دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در گذشته با نیروهای فکری که مطابق قانون می توانستند نشریه داشته باشند، نامهربانی شده است، گفت: در حال حاضر پرونده آنها در حال رسیدگی است تا مجددا به آنها مجوز داده شود. همچنین در حوزه مسائل سیاسی نیز همین نظر را داریم و دانشجو باید در زمینه سیاست‌ورزی در دانشگاه تمرین کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار دانشگاه آزاد در نمایشگاه مطبوعات غرفه داشته است، گفت: استقبال خوبی از این مساله شده هرچند ما هنوز از این وضعیت راضی نیستیم و به تازگی سازوکارها تدوین شده است.





تگ ها دانشگاه آزاد اسلامي روزنامه‌نگاری بيستمين نمايشگاه مطبوعات

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی