پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          15 اردیبهشت 1394 - 05 May 2015


مهم‌ترین هدف غرب از پذیرش دانشجویان ایرانی تربیت و تغییر فکری است 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، ‌آیت الله نوری همدانی روز گذشته در جمع دانشگاهیان استان یزد در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: خطه یزد، خطه بسیار مهمی است؛ زیرا در این سرزمین، علمای بزرگ تربیت شدند و خطه‌ای شهید پرور و عالم پرور بوده است.


آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به تلاش‌های غرب برای مصادره جهان به نفع خود گفت: تربیت و تغییر فکری دانشجویان ایرانی مهم‌ترین هدف غرب از پذیرش دانشجویان ایرانی است.
 

وی با اشاره به تاکیدات آیات قرآن مبنی بر هدایت جهان خلقت افزود: همه موجودات مورد هدایت خداوند قرار گرفته‌اند و راه کمال را خداوند به آن‌ها نشان داده است و در عالم جماد و نبات و حیوان و انسان هرکدام نشانه‌هایی از خلقت خود قرار داده تا آن‌ها بتوانند از راهنمایی خداوند در جهت کمال استفاده کنند.

 

این مرجع عالیقدر جهان تشیع تصریح کرد: انسان موجود خاص با امتیازات فراوان است و عقل و فکر و استعداد از جمله این موارد است که با توجه به ابعاد مختلف زندگی انسان ما باید از این برنامه‌ها و اصول برای تکامل استفاده کنیم.


آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: اسلام سعی کرده تا انسان‌ها در زندگی دارای عزت باشند که در این راستا اصولی را مشخص کرده‌اند که این اصول شامل ایمان، علم و فناوری، حکومت اسلامی، وحدت در بین جامعه و افراد جامعه، آمادگی جهاد و دفاع در هر زمان، دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خداست.

 وی گفت: ما اگر در راستای ایمان گام برداریم، قدرت برتری نسبت به انسان‌های دیگر خواهیم داشت و با نشاط زندگی خواهیم کرد.

 

این مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به شاگردی ود در محضر استاد علامه طباطبایی بیان داشت: استاد در بخش‌های مختلف در خصوص دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا تاکید داشتند و بیان می‌کرد که هرگز شما با دشمنان خدا قرار آشتی نداشته باشید؛ زیرا در این صورت حتما آن‌ها بر شما مسلط خواهند شد.


آیت الله نوری همدانی بیان داشت: آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه دشمنان همیشگی شما هستند و در هر زمانی سعی در اخلال در زندگی شما دارند و از هر طریق مانند ایجاد داعش و بوکوحرام و گروه‌های دیگر در راستای هدف خود تلاش می‌کنند.

 وی افزود: آل خلیفه و آل سعود توسط انگلیس و استکبار پس از جنگ جهانی اول تشکیل شدند و از هیچ افسادی فروگذار نمی‌کنند و دوست دارند شما همیشه در حالت عقب ماندگی بمانید و گاهی با کاریکارتور‌ها و نوشته‌ها و اسلام هراسی این را بیان می‌کنند.


این مرجع عالیقدر جهان تشیع تصریح کرد: کینه آن‌ها در دل‌هایشان بسیار بیشتر از آنچه که می‌بینید، وجود دارد و همانطور که در قرآن بیان کرده که این‌ها هیچ وقت شما را دوست ندارند و این شما هستید که ان‌ها را دوست داریم ولی شما باید این را بدانید.

 

وی افزود: مسلمانان در زمانی که هیچ دانشمند نامدار و کتابخانه‌ای وجود نداشت، یک تمدن عظیمی را بوجود آوردند و علمای بزرگی را مانند فارابی‌ها پرورش دادند و غرب و شرق را تحت سیطره خود درآوردند؛ اما متاسفانه با توجه به تلاش دشمنان و تخلف از دستوران اسلام این تمدن رو به انحطاط حرکت کرد.


آیت الله نوری همدانی گفت: ما در هر علمی وارد شویم نشانی از اسلام و کلمات عربی و اسلامی می‌بینیم که این نشان از همه جانبه بودن علم و بوجود آمدن علوم توسط اسلام است.

 وی افزود: امروز غرب تلاش کرده تا تمامی دروس و علوم و فرهنگ و بخش‌های مختلف را به نفع خود مصادره کنند و دانشگاه‌های ما را به این تربیت بر اساس تهاجم فرهنگی و نظامی و سیاسی را مصادره می‌کنند.


این مرجع عالیقدر جهان تشیع خاطرنشان کرد: ما دانشجویان را برای درس خواندن با خارج می‌فرستیم؛ اما بی‌دین می‌شوند و پس از بازگشت علوم فراماسون را ترویج می‌دهند که این سیاستی توسط دشمنان است.

 آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: امام (ره) با فریادگری و عظمت و دلی به وسعت دریا‌ها با انقلاب اسلامی، قدمی برداشت تا از این هجوم‌ها علیه اسلام جلوگیری کند و عظمت اسلام را احیا کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت توجه دانشگاه‌ها به علوم اسلامی و تربیت دانشجویان گفت: تربیت کردن شاگردان بر اساس قرآن و اهل بیت در دانشگاه باید امری اساسی باشد.

تگ ها مهم‌ترین هدف غرب پذیرش دانشجویان ایرانی تربیت و تغییر فکری اسلام هراسی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی