پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / مدیریت          07 اردیبهشت 1393 - 27 April 2014


دومین دوره جامع آموزش بازاریابی بیمه های عمر





تلفن تماس با دبیرخانه: 47621414
نمابر: 89787630
آدرس سایت: www.bimehmarketing.com
آدرس ایمیل: info@bimehmarketing.com


تاریخ شروع: جمعه 19 ارديبهشت 1393
تاریخ پایان: جمعه 16 خرداد 1393
مکان: تهران - مرکز همایشهای مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
برگزار کننده: گروه آموزش و مشاوره بیمه مارکتینگ

موضوعات:
جلسه اول: روشهای مشتری یابی و یافتن بازار هدف مناسب با بیمه های عمر
جلسه دوم: متدهای تولید تماس و تبدیل تماسها به قرارملاقات حضوری در بازاریابی بیمه های عمر
جلسه سوم: مدیریت جلسه ملاقات با مشتری (فاز اول: چگونه توجه و اعتماد مشتری را به خودمان جلب کنیم؟!)
جلسه چهارم: مدیریت جلسه ملاقات با مشتری (فاز دوم: تکنیکهای ارائه بیمه عمر براساس خواسته های هر مشتری)
جلسه پنجم: مدیریت جلسه ملاقات با مشتری (فاز سوم: تکنیکهای غلبه بر اعتراضات و بهانه های مشتری و قطعی کردن فروش در بیمه های عمر)
جلسه ششم: متدهای طراحی و خلق یک پیشنهاد بیمه عمر ردنشدنی
جلسه هفتم: متدهای فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در بازاریابی بیمه های عمر
جلسه هشتم: تکنیکهای فروش بیمه های عمر به شرکتها، سازمانها و ارگانها (فروش گروهی)
جلسه نهم: اصول استخدام بازاریاب و تشکیل تیمهای فروش در نمایندگی های کوچک بیمه
جلسه دهم: متدهای فروشندگی بیمه های عمر براساس تیپ شخصیتی هر مشتری
توضیحات تکمیلی:
بعد از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره جامع آموزش بازاریابی بیمه های عمر که تاکنون در صنعت بیمه کشور بی سابقه بوده است، آنقدر درخواست برای ثبت نام در این دوره دریافت نمودیم که بعید می دانیم اگر تمام طول سال 1393 را به برگزاری مکرر دوره جامع بگذرانیم هم پاسخگوی تقاضای شکل گرفته برای این دوره نخواهیم بود! به هرحال آنچه هم که تاکنون توانسته ایم، ابتدا لطف خداوند و سپس لطف و محبتی بوده که نمایندگان و کاربران وبسایت بیمه مارکتینگ نسبت به ما روا داشته اند.
می خواهیم این نوید را به شما عزیزان بدهیم که دومین دوره جامع آموزش بازاریابی بیمه های عمر در اردیبهشت ماه 1393 برگزار خواهد شد و البته به دلیل تقاضای بسیار بالا، ثبت نام دوره از هم اکنون آغاز گردیده است. حتماً این را نیز می دانید که ظرفیت دوره همانند دوره قبل، فقط 40 نفر است! بنابراین: اگر به دنبال راهی برای یافتن مشتریان بیشتر که البته نیازمند و خواهان بیمه عمر پیشنهادی شما باشند می گردید؛
اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید بیمه عمر پیشنهادی تان را به گونه ای تبلیغ کنید که مخاطب، با خواندن تبلیغات شما فوراً با شما تماس بگیرد؛
اگر دوست دارید روشهای حرفه ای تبدیل تماس های تلفنی با مشتریان تان به قرارملاقات حضوری را بیاموزید؛
اگر هنوز نمی دانید که چرا برخی از نمایندگان و فروشندگان بیمه می توانند تقریباً تمام قرارملاقات های خود با مشتریان شان را تبدیل به فروش قطعی کنند؛
اگر به دنبال پاسخهایی اثرگذار در مواجهه با ایرادات و بهانه های مشتریان امروزی (نظیر: پول ندارم / باید با همسرم مشورت کنم / باید بیشتر فکر کنم / این پول ها تا 20 سال دیگر ارزشی ندارند / خودم در محل کارم بیمه عمر دارم / بیمه تأمین اجتماعی برایم کافیست / و...) می گردید؛
اگر می خواهید بدانید که چرا تاکنون هرچه هزینه برای چاپ کاتالوگ، بروشور، تراکت، ایمیل و SMS و... صرف کرده اید هیچ بازدهی و فایده ای برای تان نداشته است؛
اگر با نگاه به نمایندگانی که صاحب تیم ها و شبکه های فروش چند ده و حتی چند صد نفره از بازاریابان خبره ای هستند که با جان و دل کار می کنند این سؤال را از خود می پرسید که چرا همیشه بدترین بازاریابان نصیب شما می شوند و هرگز موفق به تشکیل تیم های بازاریابی و فروش نشده اید؛
اگر از خود می پرسید که چرا درفروش به شرکتها و سازمانهای بزرگ، هرچه می زنید به درب بسته می خورید، بنابراین دوره جامع آموزش بازاریابی بیمه های عمر دقیقاً برای شما طراحی گردیده و راه حل نهایی برای رفع تمامی مشکلات شما در عرصه فروشندگی و بازاریابی بیمه های عمر می باشد. اطلاعات تکمیلی شامل ریز سرفصل تمامی محتوای دوره به علاوه 100 دقیقه از فیلمهای کلاسهای قبلی همین دوره که در بهمن 1392 برگزار گردید، همگی در صفحه توضیحات دوره در سایت www.bimehmarketing.com موجود و قابل دسترس می باشند.


نام مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم دیبا دربخش
امکان ارسال مقاله: خیر




پر بازدیدترین مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی