پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          13 مهر 1398 - 05 October 2019


نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۸ دانشگاه آزاد در رشته های علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، داوطلبان شرکت کننده در این مرحله از تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس  www.azmoon.org  و با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی کارنامه خود را دریافت نمایند.

پذیرفته شدگان قطعی این مرحله می توانند در یکی از روزهای یکشنبه و یا دوشنبه ۱۴ و ۱۵ مهر ماه با مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. عدم مراجعه در روزهای تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

داوطلبانی که نتیجه آنها به صورت ذخیره اعلام شده است لازم است در یکی از روزهای یکشنبه یا دوشنبه ۱۴ و ۱۵ مهر ماه با مراجعه به واحد دانشگاهی مربوطه و با تکمیل فرم شماره ۱۵ و دریافت رسید آمادگی خود را به منظور ثبت نام اعلام کنند.

سپس در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۶ مهر ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و با رعایت تقدم نمره تا حد ظرفیت از آنها ثبت نام به عمل آید. عدم مراجعه ذخیره ها درروزهای تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود.

از آنجایی که مطابق مصوبه ۷ مهر ماه شورای سنجش و پذیرش ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی تنها برای رشته / محل های گروه علوم پزشکی انجام شده است لذا برای آن دسته از داوطلبان که در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی در تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند، نتیجه ای اعلام نشده است.

 این دسته از داوطلبان می توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج این مرحله و ارائه اطلاعات حساب بانکی مورد نظر وجه پرداختی خود به منظور انتخاب رشته را دریافت کنند.

اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با نحوه، چگونگی ومدارک لازم به منظور ثبت نام پذیرفته شدگان روز شنبه ۱۳ مهر ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش منتشر خواهد شد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی