پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          15 فروردین 1401 - 04 April 2022


معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مأموریت حوزه بین‌الملل در سال ۱۴۰۱ از برنامه ریزی برای پذیرش دانشجوی خارجی از کشورهای منطقه اوراسیا و چین و اندونزی خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر مجتبی نیازی، پزشک مقیم ستاد هدایت دانشگاه از بیمارستان‌های جامع بانوان آرش و کودکان بهرامی بازدید کردند و ضمن رصد فعالیت این مجموعه‌ها در جریان نحوه خدمت‌رسانی به بیماران اورژانس و بستری قرار گرفتند.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به برنامه‌ها و مأموریت‌های حوزه بین‌الملل دانشگاه در سال ۱۴۰۱، گفت: برنامه استراتژیک چهار ساله این مجموعه تدوین و به تصویب هیأت‌رئیسه دانشگاه رسیده و مطابق با آن برنامه‌های سال جاری نیز کاملاً مشخص و طرح‌ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه معاونت بین‌الملل طی سال پیش رو درصدد رشد و توسعه فعالیت‌های بین‌المللی است که از قبل آغاز شده، تصریح کرد: در این راستا گسترش تعاملات با مراکز علمی و آکادمیک بین‌المللی با توسعه فعالیت میزها و اتاق‌های همکاری علمی دانشگاه با کشورهای مختلف برای سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری شده است.

آیتی اضافه کرد: در بحث جذب دانشجویان خارجی نیز در کنار افزایش تعداد این دانشجویان، پذیرش از کشورهای جدید و به ویژه منطقه اوراسیا و کشورهایی چون چین و اندونزی در دستور کار قرار دارد.

وی از تلاش این مجموعه برای راه‌اندازی سامانه‌ای جامع از اطلاعات دانشجویان بین‌المللی دانشگاه خبر داد و گفت: این سامانه تمامی اطلاعات دانشجویان اعم از شرایط تحصیلی، مالی، امور کنسولی و خوابگاهی آن‌ها را گردآوری و به صورت داشبورد ارائه می‌کند.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آغاز به کار واحد گردشگری سلامت معاونت بین‌الملل در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: متولی مقوله گردشگری سلامت در دانشگاه معاونت درمان است و تاکنون جلسات مختلفی میان دو مجموعه برگزار و بخشی از وظایف و اقدامات مهم از جمله تبلیغات، برندینگ و بیماریابی به معاونت بین‌الملل دانشگاه محول شد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی هیأت‌رئیسه دانشگاه برای بازدید از مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه در ایام نوروز، امروز فرصتی برای حضور در بیمارستان‌های آرش و بهرامی و قدردانی از زحمات همکاران زحمت‌کش و خدوم این دو مجموعه فراهم شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: این بازدیدها همچنین امکانی برای آگاهی از نحوه خدمات‌رسانی به بیماران و بیان دغدغه‌ها و مسائل موجود ایجاد می‌کند که امیدواریم با طرح این مباحث در سطح هیأت‌رئیسه دانشگاه راهکارهای مناسبی برای حل‌وفصل آن‌ها پیش‌بینی و اجرایی شود.

آیتی با اشاره به اینکه خوشبختانه در هر دو بیمارستان شاهد ارائه خدمات مناسب کادر درمان به مراجعه‌کنندگان و بیماران هستیم، اظهار داشت: همکاران ما در این مجموعه‌ها با انرژی بالا و رویی گشاده پذیرای بیماران و همراهانشان هستند و در دو بیمارستان فعالیت مؤثر پزشکان متخصص مقیم، اعضای هیأت‌علمی، پرستاران، رزیدنت‌ها و اینترن‌ها قابل مشاهده است.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: این در حالی است که سیستم آموزش نیز در کنار فعالیت بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌های آرش و بهرامی طی ایام نوروز فعال بوده و اینترنها در این مراکز تحت آموزش پزشکی هستند.

معاون بین‌الملل دانشگاه با اشاره به تداوم خدمات پاراکلینکی این بیمارستان‌ها در نوروز چون دیگر ایام سال، افزود: بسیار خوشحال کننده است که خدمات تخصصی و درمانی بیمارستان‌های دانشگاه در تعطیلات نوروز نه تنها متوقف نمی‌شود بلکه با بهترین کیفیت و با حضور فعال کادر درمان، متخصصان و اعضای هیأت‌علمی ادامه دارد.

آیتی از پیگیری وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان‌ها خبر داد و اظهار داشت: در مجموع سیر بستری این بیماران نزولی است و در حال حاضر چهار بیمار کرونایی در بیمارستان آرش و هفت نفر در بیمارستان بهرامی بستری هستند که برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی داریم.

وی حضور نیروی انسانی توانمند و متخصص در نظام سلامت کشور و به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی تهران را مهم‌ترین نقطه قوت مراکز درمانی و بیمارستانی دانست و ادامه داد: به نظر می‌رسد باید توجه بیشتری به ارتقای تجهیزات و افزایش کیفیت فضاهای فیزیکی این مراکز با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران شود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی