پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          13 اردیبهشت 1391 - 02 May 2012




برگزاری نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه اصفهان


پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: دبیر نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران خبر از برگزاری نهمین دوره این کنگره در روزهای 19 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان داد.
 
حمیدرضا صفوی دبیر نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با اعلام این خبر، از پذیرش نهایی و ارائه 1530 مقاله در این کنگره خبر داد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر محققان داخلی و خارجی از نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، برخورداری دانشگاه صنعتی اصفهان از پتانسیل‌های علمی ارزشمند، تألیف بخش قابل توجهی از کتاب‌ها و سرفصل‌های تدریسی در دانشکده‌های مهندسی عمران سراسرکشور توسط اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه، پیشینه تاریخی ارزشمند استان اصفهان در بخش معماری و مهندسی عمران و انجام بخش قابل توجهی از پروژه‌های کلان عمرانی کشور توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان را از جمله امتیازات این دانشگاه در میزبانی نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران بیان کرد.

رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان، بهره‌مندی از استادان برجسته مهندسی عمران در تمامی مقاطع تحصیلی در گرایش‌های سازه، خاک، راه، مهندسی آب و محیط زیست را از دیگر امتیازات دانشگاه صنعتی اصفهان برشمرد و تصریح کرد: نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران فرصت مناسبی برای ارائه آخرین یافته‌های علمی مهندسی عمران به منظور ارتقاء زیرساخت‌های عمرانی استان و کشور و حرکت بیش از پیش در مسیر تبدیل علم به ثروت خواهد بود.

وی به حضور شرکت‌ها، پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی متعدد مرتبط با مهندسی عمران در این کنگره اشاره کرد و افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاهی از تجهیزات، دستاوردها و خدمات مشاورین، دستگاه‌های اجرایی، پیمانکاران و بخش‌های فعال در حوزه مهندسی عمران در مساحتی قریب به 400 متر مربع برگزار خواهد شد.

در ادامه دبیر علمی این کنگره با اشاره به سوابق سمینارها و کنگره‌های ملی و بین المللی مهندسی عمران در کشور گفت: برگزاری کنگره ملی مهندسی عمران به صورت هر دوسال یکبار و متعاقب آن برگزاری کنگره بین المللی مهندسی عمران یکسال پس از هر کنگره ملی، زمینه ساز پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش مهندسی عمران کشور در سال‌های اخیر بوده است.

داود مستوفی نژاد افزود: تعدد رشته‌ها، گرایش‌ها و دانشجویان مهندسی عمران در سطح کشور به همراه مشکلات و نیازمندی‌های عمده در حوزه زیرساخت‌های عمرانی، توجه محققان و دستگاه‌های اجرایی کشور را بیش از پیش به این کنگره معطوف کرده است.

وی با اشاره به گستره وسیع مقالات ارسال شده به دبیرخانه نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، هم اندیشی محققان، مسئولان اجرایی، پیمانکارن و علاقه مندان به مهندسی عمران در جهت تبادل تجربیات و به کارگیری یافته‌های جدید در حوزه‌های اجرایی را از دیگر نتایج ارزنده برگزاری این کنگره قلمداد کرد.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان ابراز امیدواری کرد که برگزاری این گونه سمینارها و کنگره‌ها در کشور، بسترهای لازم به منظور افزایش توانمندی‌های علمی، کمک به تولید علم و ارتقاء زیرساخت‌های عمرانی کشور را بیش از پیش فراهم سازد.

دبیر اجرایی این کنگره نیز با بیان گزارشی از مراحل اجرایی برگزاری نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، از پذیرش 1530 مقاله از مجموع 1830 مقاله رسیده به دبیر خانه این کنگره در مرحله نهایی خبر داد.

آزاده احمدی با اشاره به حضور بیش از 20 تن از محققان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌هایی از کشورهای کانادا، پرتقال، انگلیس، فرانسه، امریکا، مالزی، هند، ترکیه و برخی کشورهای عربی تصریح کرد: محققان شرکت کننده در این کنگره ضمن بازدید از ابنیه تاریخی و اماکن تفریحی اصفهان، با برخی از پروژه‌های کلان عمرانی شهر اصفهان همچون پروژه عظیم اجلاس کشورهای غیر متعهد، میدان امام علی(ع) و... آشنا خواهند شد.

وی به بهره گیری از پتانسیل بیش از 400 تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های داخلی و خارجی به منظور داوری مقالات رسیده به دبیرخانه این کنگره اشاره کرد و افزود: از مجموع مقالات پذیرش شده در مرحله نهایی، 700 مقاله بصورت شفاهی و 830  مقاله نیز در قالب پوستر طی مدت 3 روز برگزاری کنگره ارائه خواهد شد.

نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، 19 تا 21 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.



تگ ها کنگره بین المللی مهندسی عمران دانشگاه اصفهان

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی