پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          12 امرداد 1391 - 02 August 2012


درصد اشتغال فارغ‌التحصيلان ملاک کیفیت دانشگاه است

رييس موسسه آموزش عالي امام جواد (ع) يزد، گفت: دانشگاه باكيفيت دانشگاهي است كه فارغ التحصيلان آن وارد بازار كار شوند و نيازهاي جامعه را مرتفع سازد.

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری ايسنا _ منطقه يزد، محمد صالح اوليا در نشست با مشاورین تحصیلی و خبرنگاران استان اظهار داشت: دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي هنوز نتوانستند دانش‌آموزان را ترغيب كنند تا اين دانشگاه‌ها جزو انتخاب‌هاي اول كنكوري‌ها باشد و اميدواريم روزي فضايي ايجاد شود تا دانشگاه غير انتفاعي در كنار دانشگاه دولتي به حدي برسد كه داوطلبان ترديد پيدا كنند دانشگاه غير انتفاعي يا دولتي را انتخاب كنند.

وي با اشاره به آغاز فعالیت این دانشگاه از سال 1384 گفت: این دانشگاه با هیات موسس بسیار قوی که یکی از پشتوانه‌های این دانشگاه محسوب می‌شود آغاز به کار کرده و روند رو به رشد خوبی نیز داشته است ولی هنوز علی‌رغم قابلیت‌ها و توانائی‌های زیادی که این دانشگاه دارد تا رسیدن به جایگاه واقعی خود و دانشگاه‌های معتبر کشور راه زیادی دارد.

اولیا از تدوین سیاست‌ها توسط هیات امنا خبر داد و اظهار داشت: آنچه در تدوین سیاست‌های این دانشگاه مد نظر بوده و اهمیت ویژه‌ای داشته است، کیفیت و سطح بالای آموزش بوده است و نه کمیت.

وي ادامه داد: اين دانشگاه در قالب 3 دانشکده فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر، تمام تلاش‌های خود را برای بالا بردن سطح دانش و مهارت فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف در این دانشگاه با توجه به نیازهای جامعه به کار گرفته است.

وی افزود: در دانشگاه امام جواد (ع) سعی شده است تا از بهترین اساتید در زمینه‌های تئوری و عملی استفاده شود و این یکی از عواملی است که سبب شده تا دانشگاه روند رو به رشد داشته باشد و ورودی‌های ما نشان می‌دهد دانش آموزان کنکوری و حتی رتبه های نسبتا خوب کنکور این دانشگاه را از اولویت‌های خود قرار می‌دهند.

وي با بيان اينكه هر ساله رتبه ورودي‌هاي اين دانشگاه ارتقا پيدا مي‌كند، گفت: در سال‌هاي اخير الگوي انتخاب رشته براي دانش‌ آموزان تغيير كرده است به طوري كه دانش‌آموزان ترجيح مي‌دهند در بعضي از رشته‌هايي كه بازار كارشان تضمين شده است قبول شوند به عبارت ديگر الگوي گذشته مبني بر اينكه داوطلب فقط وارد دانشگاه شود در حال تعديل شدن مي‌باشد.

اولیا در پایان از تحصیل رایگان قریب به 5 درصد اول مجازین هر گروه آزمایشی، نفرات برتر المپیادهای علمی و ورزشی و همچنین تخفیفات ویژه برای دانشجویان اول ، دوم و سوم هر رشته در هر ترم خبر داد.

گفتني است موسسه آموزش عالي امام جواد (ع) يزد در حال حاضر بيش از دو هزار دانشجو در مقاطع كارداني و كارشناسي در 21 كد رشته دارد.



تگ ها درصد اشتغال فارغ‌التحصيلان ملاک کیفیت دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی