پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          02 بهمن 1391 - 21 January 2013






راه‌اندازی رشته‌های ورزشی در مراکز دانشگاهی قزوین



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از بهمن ماه سال جاری دانشگاه علمی و کاربردی از متقاضیان رشته‌های ورزشی در قزوین دانشجو می‌پذیرد.




پرتال دانشگاهی به نقل از  داوود محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: افراد علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های ورزشی می‌توانند در دانشگاه علمی و کاربردی مدارک عالیه را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه از وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم برای راه‌اندازی رشته‌های ورزشی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی اخذ شده، ابراز داشت: از بهمن ماه سال جاری رشته‌های ورزشی تخصصی در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود که در ابتدا با بیش از دو رشته در این دانشگاه شروع می‌شود.

نایب‌ رئیس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای حل مشکلات استان قزوین تاکنون 137 ملاقات با مسئولان کشوری از جمله رئیس‌جمهور، وزرا و معاونان آنان و همچنین 11 تذکر به وزرا در مجلس شورای اسلامی داشته‌ام.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تاکنون دستورات لازم از وزیر مربوط برای برطرف کردن مشکلات کشاورزی از جمله تقویت بودجه کشاورزی، پرداخت تسهیلات برای تأمین کود کشاورزان، تصویب بودجه آبیاری تحت فشار، بیمه کشاورزان و احداث استخرهای ذخیره آب اخذ شده است.

محمدی با بیان اینکه برای توسعه مجموعه امامزاده حسین (ع) و احداث باغ موزه دفاع مقدس از رحیمی معاون نخست رئیس جمهور دستورات لازم اخذ شده، متذکر شد: از بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور دستورات لازم برای تکمیل پروژه‌ها و مصلاها را دریافت کرده‌ام.

نایب‌ رئیس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باشگاه صنعت و شهرداری باید در استان قزوین ایجاد شود، خاطر نشان کرد: بیش از 3 هزار واحد صنعتی در این استان وجود دارند که هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی این واحدها برای اجرای ورزش با مشکلاتی مواجه بودند که برای برطرف کردن این مشکلات، تأسیس باشگاه صنعت در این استان ضرورت دارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با همکاری اقدامات مؤثر مسئولان استانی از جمله مدیرکل ورزش و جوانان و استانداری توانستیم باشگاه شهرداری را در قزوین فعال کنیم، ابراز داشت: تاکنون برای راه‌اندازی باشگاه صنعت نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تقویت بودجه هیئت‌های ورزشی و اجرای مصوبات سفرهای دوم و سوم رئیس جمهور به استان قزوین از جمله احداث 10 سالن ورزشی را پی‌گیری می‌کند، عنوان کرد: دستورات لازم از مسئولان مربوطه برای توسعه ورزش روستایی اخذ شده است تا در آینده شاهد رشد ورزش در روستاها باشیم.

نایب‌ رئیس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین برای خاموش کردن آتش در ساختمان‌های بلند مرتبه به دلیل نداشتن دستگاه‌ آتش‌نشانی بلند مرتبه دچار مشکلاتی بود، ابراز داشت: برای برطرف کردن این مشکل از وزیر نفت دستورات لازم برای خرید دستگاه آتش‌نشانی 153 و نیم متری را اخذ کردم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح‌هایی در مجلس شورای اسلامی ارایه شده که به عنوان قانون در این مجلس تصویب شده و در آینده در رفع مشکلات مردم مفید خواهد بود، ابراز داشت: طرح رفع مشکلات بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کردیم که این طرح کشوری و ملی در دستور کار این مجلس قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: طرح ساماندهی شرایط ارز، طرح حمایت از تولید ملی، طرح تمدید خدمات مدیریت کشوری از دیگر طرح‌های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی بود و همچنین طرح اصلاح قانون برنامه پنجم توسعه که در گذشته شورای سیاست پول و اعتبار بر عهده بانک مرکزی بود به عهده وزیر اقتصاد و دارایی گذاشته شد.

نایب‌ رئیس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به عنوان نایب‌ رئیس نخست کمیسیون اصل 90 قانون اساسی انتخاب شده‌ام، ابراز داشت: نمایندگان مجلس به اینجانب به عنوان ناظر مرکزی و کشوری بر انتخابات شورای اسلامی شهری و روستایی رأی دادند که 213 از آنان در مجلس بود و بنده با کسب 168 رأی به این سمت انتخاب شده‌ام.

محمدی با اشاره به اینکه کمیسیون 90 یکی از پرکارترین کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است، ابراز کرد: معوقات بانکی، واردات و صادرات و انحصار آن، مواد مخدر و اعتیاد و راه‌های مبارزه آن از جمله موضوع‌های مربوط در این کمیسیون است که نمایندگان عضو آن را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند، اذعان داشت: برای برطرف کردن مشکلات آنان تاکنون به صورت موردی عمل کرده‌ام ولی باید اقدامات مؤثرتری برای رفع مشکلات آنان اتخاذ شود.







تگ ها راه اندازی رشته ورزشی در دانشگاه قزوین دانشگاه قزوین دانشگاه رشته های ورزشی راه اندازی رشته های ورزشی رشته های ورزشی در دانشگاه ها

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی