پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          06 اردیبهشت 1393 - 26 April 2014


دیدار مدیرکل یونسکو با رئیس جمهور





 به گزارش پرتال دانشگاهی به  خبرنگار مهر، دکتر حسین سالارآملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین المللی در حاشیه حضور ایرینا بوکوآ مدیر کل یونسکو گفت: خانم بوکوآ بعد از 10 سال به دعوت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد ایران شد. هدف از حضور ایشان همکاری دو طرفه و تعمیق همکاری ها بین جمهوری اسلامی ایران و یونسکو است.

وی ادامه داد: یونسکو یکی از نهادهای بین المللی است که نزدیک ترین ایده ها را با ایده جمهوری اسلامی دارد و مسائلی را که مطرح می کند به ایده های جمهوری اسلامی نزدیک است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل تصریح کرد: به عنوان مثال یونسکو مسائل فرهنگی را مطرح می کند که انقلاب اسلامی ما نیز یک انقلاب فرهنگی بود تحصیل برای همه را مطرح می کند که ما نیز در قانون اساسی تحصیلات رایگان را داریم. تحصیل برای تمام عمر را مطرح می کند که ما نیز در آموزه های اسلامی و جمهوری اسلامی بر آن تاکید داریم و تمام این موارد موارد مشترک بین جمهوری اسلامی و ایده آل های یونسکو است که برخی از این ایده آل ها را ما به نتیجه رسانیدم.

وی ادامه داد: محورهای دیگری که می توان به آن اشاره کرد آزادی در دستیابی به اطلاعات و دانش و آزادی بیان است که جمهوری اسلامی در این زمینه حرف برای گفتن دارد. همه اینها باعث شده که ما همکاری گسترده ای با یونسکو داشته باشیم.

سالار آملی تصریح کرد: خانم بوکوآ امروز با دکتر ظریف جلسه داشته و در جلسه خصوصی که برگزار شد مسائل مهمی مطرح شد.

وی بعدازظهر نیز با وزیر علوم دیدار دارد و عصر امروز نیز با وزیر آموزش و پرورش دیدار خواهد کرد و فردا صبح نیز به دلیل اینکه یونسکو قصد دارد همکاری جدی در بازسازی بم داشته باشد از منطقه زلزله زده بم بازدید خواهد داشت.

وی بازدید از شهر اصفهان و شیراز را از برنامه های مدیر کل یونسکو اعلام کرد و گفت: وی روز سه شنبه به تهران برمی گردد و با رئیس جمهور دیدار می کند.

قائم مقام وزیر علوم درباره افتتاح کرسی های یونسکو در دانشگاه  تهران نیز گفت: ما 7 الی 8 تفاهم نامه در یونسکو داریم که براساس آن 2 کرسی در دانشگاه تهران افتتاح می شود.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی