پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 خرداد 1393 - 11 June 2014


پیام های بسیار جدی آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ریاست محترم جمهوری


آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در هفته پیش پیام های بسیار جدی برای ریاست محترم جمهوری جناب آقای روحانی داشت.

نحوه رای دادن به روسای پیشنهادی دانشگاه ها معرفی شده توسط دو وزیر کابینه شما کاملاً معنی دار است
دکتر علیرضا زاکانی، نماینده مجلس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در صفحه گوگل پلاس خود نوشت:

آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در هفته پیش پیام های بسیار جدی برای ریاست محترم جمهوری جناب آقای روحانی داشت.

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دو رییس دانشگاه را معرفی نمود و اعضاء شورای انقلاب فرهنگی افراد معرفی شده را با ۲۸ رای تایید نمودند.

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فن آوری قبل از ایشان، شروع به معرفی ۳ نفر روسای پیشنهادی دانشگاه ها نمودند که پس از مباحث جدی اعضاء شورا، نفر اول معرفی شده با ۸ رای، رای نیاوردند و برای دو نفربعد هم قرار شد تجدید نظر صورت پذیرد و در ادامه نیز جلسه مشغول اعتراض به رویه نادرست وزیر علوم و معاونینش شد.

بنا به نقل اعضای شورا، آقای دکتر حدادعادل فرصت خواستند و خطاب به ریاست محترم جمهوری بیان کردند:

۱. ما خود را موظف به کمک به دولت در همه عرصه ها از جمله دو عرصه هسته ای و اقتصادی بعنوان محور تلاش شما می دانیم که برای موفقیت در آن نیز نیاز به آرامش و کمک همه در کشور داریم.

۲. نحوه رای دادن به روسای پیشنهادی دانشگاه ها معرفی شده توسط دو وزیر کابینه شما کاملاً معنی دار است که نیاز به تامل و توجه دارد.

ما با آقای دکتر فرجی دانا آشنا و هم دانشگاهی هستیم ولی در آغاز کار دولت آقای دکتر قاضی زاده هاشمی را نمی شناختیم، از این رو نوع رای دادن به روسای پیشنهادی آقای دکتر هاشمی حکایت از نیت خیرخواهانه برای کمک به دولت شما دارد و عدم رای دادن به روسای پیشنهادی آقای دکتر فرجی دانا نیز برای پرهیز از ایجاد مقدمات تنش و التهاب آفرینی در دانشگاه ها و به طبع آن در جامعه است که به نظر ما التهاب آفرینی چالش بزرگ و مانع جدی در برابر اقدامات دولت شماست.

لذا نوع عمل وزارت علوم را مقدمه خدشه دار شدن مسیر رسیدن به اهداف مورد نیاز کشور و بویژه مانع تحقق موفقیت دولت در عرصه داخلی و خارجی می دانیم.

پاسخ آقای رییس جمهور این بود که شانس ما این است!!

امروز بسیاری از نمایندگان مجلس نیز از نحوه مدیریت در وزارت علوم گله مند و معترض بودند.

باید منتظر دولت برای اصلاح بود یا با اقدامی منطقی مسیر درست را انتخاب نمود چرا که مسیر فعلی زیان جدی به آرامش کشور و محیط رو به رشد و تعالی دانشگاه ها خواهد زد و مسیر علمی کشور را نیز منحرف خواهد نمود.




پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی