پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          22 مهر 1393 - 14 October 2014


رایزنیهای دستگاهها برای معرفی گزینه وزیر علوم

این روزها با مجلسیها برای معرفی اصلح ترین گزینه وزارت علوم رایزنیهایی در حال انجام است، البته سایر دستگاهها هم به گفته یک نماینده مجلس فعال شده و افراد پیشنهادی خود را معرفی می کنند.

 با نزدیک تر شدن به روزهایی که رئیس جمهور بر اساس مقررات لازم است وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را برای رای اعتماد به مجلس معرفی کند، گمانه زنیها در این باره بیشتر شده که چه کسی سومین کلید دار وزارت علوم دولت یازدهم خواهد شد.

این روزها با مجلسیها هم برای گزینه های پیشنهادی روحانی، رایزنیهایی می شود.

در این باره جواد هروی عضو کمیسیون آموزش مجلس به خبرنگار مهر، گفت: یکی از گزینه هایی که خیلی هم روی آن بحث است و این روزها مطرح شده، نجفی است با این حال تا زمانیکه فرصت برای معرفی گزینه پیشنهاد باقی مانده افراد زیادی ممکن است معرفی شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نجفی حکم سرپرستی را دریافت کرده احتمال اینکه به مجلس هم معرفی شود، وجود دارد. البته گزینه های دیگری هم معرفی شده و رایزنیهای زیادی در حال انجام است.

به گفته هروی، این رایزنیها علاوه بر ریاست جمهوری از سوی سایر دستگاهها که به نحوی سعی در معرفی افراد دارند، صورت می گیرد. به هر حال وزارت علوم بدون وزیر است و برخی از دستگاهها خود را ذی حق می دانند که با نام کمک و پیشنهاد به رئیس جمهور به میدان وارد شده اند که البته یک نقطه قوت به شمار می آید و ایرادی نمی توان وارد کرد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس در عین حال، خاطرنشان کرد: تصور می کنم هنوز گزینه جدی مطرح نشده و فعلاً جدی ترین گزینه برای معرفی به مجلس نجفی باشد.

 قاسم جعفری دیگر نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد که بهتر است هر چه زودتر گزینه وزارت علوم معرفی شود وگرنه این تصور ایجاد می شود که اولویتش، علم و دانش نیست.

وی ادامه داد: به هر حال سرپرست، سرپرست است و نمی تواند برنامه های میان مدت و بلند مدت را به طور جدی پیگیری کند.

همچنین یک نماینده دیگر مجلس که نخواست نامش مطرح شود، تاکید کرد که نجفی به عنوان گزینه رئیس جمهور به مجلس معرفی می شود.

 رضا فرجی دانا 29 مردادماه سال جاری با رای نمایندگان مجلس، از پست وزارت برکنار شد و رئیس جمهور از این زمان به مدت سه ماه مهلت دارد گزینه بعدی را برای دریافت رای اعتماد معرفی کند.

 


تگ ها وزیر علوم

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی