پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          15 فروردین 1394 - 04 April 2015


دانشجویان خواجه نصیر دارای کارت هوشمند دانشجویی می‌شوند


معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر به تشریح برنامه های این دانشگاه در سال جدید پرداخت و گفت ایجاد برخی امکانات رفاهی مانند ایجاد خشکشویی و نانوایی در خوابگاه ها در دستور کار است.

  درباره وضعیت کارت هوشمند دانشجویی که قرار بود از بهمن ماه به دانشجویان ارائه شود، گفت: این کارت هنوز فعال نشده چرا که نیاز به هماهنگی کل سیستم ها دارد. کارت هوشمند دانشجویی تا اواخر اردیبهشت به دانشجویان ارائه می شود.

وی کیف پول بانکی را یکی از کارکردهای کارت هوشمند دانشجویی دانست و افزود: این کارت میتواند به عنوان عابر بانک نیز مورد استفاده قرار گیرد و توسط آن از دستگاه های کارت خوان پول دریافت شود. هم چنین برای تغذیه، تردد در خوابگاه ها، و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون دانشجویی خواجه نصیر ادامه داد: هم چنین دانشجویان از طریق این کارت می توانند با تخفیف 50درصد از اتوبوس های شرکت واحد استفاده کنند، در سال چندین بار رایگان سینما بروند و برنامه استخر نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

خلیلی اعلام کرد: اولین دانشگاهی هستیم که این کارت را ارائه می دهیم و این طرح به صورت آزمایشی در دانشگاه خواجه نصیر انجام می شود. اگر موفقیت آمیز بود شاید برای تمام دانشگاه ها نیز عملی شود.

وی سپس درباره مرکز مشاوره این دانشگاه گفت: مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیر به عنوان مرکز مشاوره فعال از طرف وزارتخانه شناخته شد و می بینیم که مشکلات دانشجویی کمرنگ شده است.

به گفته وی مشاوره به صورت الکترونیک و تلفنی نیز صورت می گیرد و روان شناسان از خوابگاه ها سرکشی کرده و با دانشجویان در ارتباط هستند.

خلیلی سپس در توضیح اقدامات سال آینده این دانشگاه گفت: خوابگاه میر عماد توسط واقفی قرار است برای دختران با ظرفیت 600 نفر تاسیس شود و امور مربوط به مجوزهای آن در حال انجام است. همچنین خوابگاه متاهلی مستقر در خیابان جمهوری مشکلاتی داشت که برای فروش آن اقدام کرده ایم و در حال اخذ مجوز برای ساخت خوابگاهی در مرکز شهر برای متاهلین هستیم.

وی ادامه داد تخصیص امکانات رفاهی مثل نانوایی و خشکشویی و هم چنین ادغام رستوران ها و واگذاری آن به بخش خصوصی در دستورکار است تا بار معاونت دانشجویی کمتر و نظارت آن بر کیفیت غذاها بیشتر شود.


تگ ها دانشجویان خواجه نصیر دارای کارت هوشمند دانشجویی می‌شوند دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی