پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          22 اردیبهشت 1394 - 12 May 2015


لزوم راه‌اندازی دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد الیگودرز 


مسئول گروه بُرد علوم آزمایشگاهی وزارت بهداشت بر ضرورت راه‌اندازی دانشکده پیراپزشکی و علوم آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد واحد الیگودرز تاکید کرد.

  دکتر محمدجواد غروی در بازدید از دانشگاه آزاد واحد الیگودرز اظهار کرد: با توجه به اینکه برای راه‎اندازی رشته‌های جدید نیاز به امکانات و فضای جدید است در این خصوص جای نگرانی نیست و امکانات و فضاهای لازم در این واحد مهیاست، در بعد تجهیزات نیز با توجه به اینکه این واحد توانایی تامین تجهیزات را داراست ما مشکلی نداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از نیروهای لازم برای راه‎اندازی این رشته در قالب هیئت علمی حضور دارند فقط این واحد باید تلاش کند تا دو نفر دیگر نیز به جمع اعضای هیئت علمی بر اساس نیاز این رشته اضافه کند.

مسئول گروه بُرد علوم آزمایشگاهی وزارت بهداشت اظهار امیدواری کرد که در ۸ خرداد سال‎جاری با تشکیل کارگروه واگذاری رشته‌ها، رشته‌های درخواستی این واحد نیز مصوب شوند.

غروی یادآور شد: چون این واحد دانشگاهی توانایی راه‎اندازی رشته‌های پزشکی دیگر مانند اتاق عمل، هوش بری، مدارک پزشکی و فوریت‌های پزشکی را داراست و با توجه به اینکه این رشته‌ها نیاز جامعه هستند و هنوز تا اشباع شدن سال‌ها فاصله دارند می‎توان از ظرفیت‌های این دانشگاه برای راه‎اندازی این رشته نیز استفاده کرد.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در بازدید گروه بُرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امکانات و فضاهای موجود این واحد دانشگاهی گفت: امیدواریم این بازدید‌ها باعث شود تا رشته علوم آزمایشگاهی نیز به مجموعه رشته‌های این واحد دانشگاهی اضافه شود.

دکتر خلیل غفاری خاطرنشان کرد پس از گذشت دو سال از ارائه درخواست این واحد دانشگاهی در راستای راه‌اندازی رشته علوم آزمایشگاهی با توجه به رشته موردنیاز که به وزارت بهداشت و درمان ارائه شده بود، این بازدید انجام شد.

همچنین توکلی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی این رشته با توجه به نیاز جامعه در واحد دانشگاهی این شهرستان تاکید و بیان کرد: راه‌اندازی این رشته‌ها می‌تواند زمینه‎ساز پیشرفت و توسعه بیشتر این منطقه باشد.

میرزایی اصل فرماندار الیگودرز نیز از آمادگی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای کمک به راه‎اندازی این رشته‌ها خبر داد و گفت: ما آماده همکاری با دانشگاه در این مورد هستیم.


تگ ها لزوم راه‌اندازی دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد الیگودرز دانشگاه آزاد الیگودرز

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی