پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          23 خرداد 1394 - 13 June 2015


  مراسم یادبود دکتر معتمدی در پژوهشگاه علوم انسانی برگزار شد


مراسم یادبود دکتر امیر معتمدی با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم در پژوهشگاه علوم انسانی برگزار شد

دکتر قبادی دانا رئیس سازمان جوانان هلال احمر در این مراسم، گفت: امیر معتمدی از خانواده پاک فقاهت و علم و دانش بود و ناب ترین ژن های فرزندان این مملکت را داشت که هم از سوی خانواده پدری و هم از سوی خانواده مادری از پدربزرگانی فقیه و عالم برخوردار بود.

وی با اشاره به اهمیتی که دکتر معتمدی به اقامه نماز اول وقت می داد، تصریح کرد: ایشان در حال اقامه نماز در رم ایتالیا و در مقر صلیب سرخ این کشور به لقاءالله پیوست که این چیز کمی نیست و نشان دهنده اهمیت ویژه ای است که برای نماز قائل بود.

دکتر قبادی دانا در ادامه با اشاره به خصایص اخلاقی امیر افزود: امیر هیچ گاه به خود نمی اندیشید و در این دنیا که خوداندیشی همیشه نسبت به دیگر اندیشی برتری ندارد او چنین رویه ای را پیش نگرفت. برای امیر فرق نمی کرد انسانها از چه دسته و گروهی یا چه نژاد و رنگ و دینی باشند و به انسان و ماهو انسان نگاه می کرد و دغدغه کمک به دیگران و رسیدگی به معضلات اجتماعی را داشت.

وی افزود: دکتر معتمدی در هر کجا که فعالیت می کرد از مسیر اسلامی خارج نشد و همین شیوه او باعث شد تا انجمن اسلامی دانشگاه تهران سال های سال به فعالیت خود ادامه بدهد و از مسیر هدف اصلی خود خارج نشود.

قبادی دانا ادامه داد: امیر با همه این دستاوردها و فعالیت ها هیچ گاه از خود هم غافل نشد و در مسیر کسب علم و دانش به صورت ویژه ای تلاش کرد و به مراتب علمی بالایی دست یافت.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در ادامه به دستاوردهای دکتر معتمدی در سمت های مختلف او اشاره کرد و در این خصوص تصریح کرد: او در فعالیت های مختلف سعی می کرد تا از دانش به روز و جهان استفاده کند و همیشه در این فعالیت ها دانش خود را ارتقاء می داد و شبانه روز در خصوص اجرای برنامه های مختلف به خصوص برنامه هایی که در جهت حل معضلات اجتماعی انجام می شد، ایده و نظر می داد.

وی ادامه داد: امیر همانقدر که در برابر مظلومان خاشع بود، دربرابر ظلم می ایستاد و هیچ گاه در برابر ظالمان سکوت نمی کرد و اعتراض و مبارزه می کرد.

قبادی دانا افزود: درگذشت امیر را باید به همه مردم ایران تسلیت گفت، چون امیر متعلق به یک دسته نبود و فردی بود که برای مردم این کشور تلاش می کرد و دغدغه حل مشکلات مردم را داشت. چهره امیر شبیه شهدا بود و حالا هم در نزدیکی مزار پدرش شهید مهندس غلامعلی معتمدی در آرامگاه ۷۲ تن خاک شده است.


تگ ها مراسم یادبود دکتر معتمدی در پژوهشگاه علوم انسانی برگزار شد دانشگاه علوم انسانی اساتید دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی