پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          28 امرداد 1394 - 19 August 2015


  ارتقای اعضای غیر هیئت علمی در دستور کار دانشگاه تهران


نیلی‌احمدآبادی در مراسم تقدیر از 24 آزاده دانشگاه تهران که با حضور اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد با اعلام این مطلب در پاسخ به سوال یکی از اعضای آزاده هیات علمی دانشگاه گفت: آیین نامه ارتقای اعضای غیر هیئت علمی تصویب شده و مقرر شد این آیین نامه برای کسانی که بیش از 25 سال سابقه دارند اعمال شود تا آنها زودتر به بازنشستگی برسند.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی آزادگان دانشگاه تهران در این نشست گفت: گاهی اوقات مشکل قانونی و حتی مشکل مالی وجود ندارد و مشکل اصلی عمل نکردن به قانون است. در حالی که اگر به اجرای قوانین و ضوابط برگردیم 90 درصد مشکلات حل می شود. همچنین اگر گاهی مشکل کیفیت خدمات وجود دارد به دلیل کم توجهی به قانون است.

وی با بیان اینکه این توقع از سوی دانشگاه تهران وجود دارد که ایثارگران بیش از سایرین به دانشگاه کمک کنند چون وابستگی بیشتری به نظام دارند و حرف و عمل آن‌ها خالص تر است، درخصوص سایر درخواست های آزادگان گفت: در بین درخواست های مطرح شده مواردی وجود دارد که نیازمند مصوبه هیئت امناست و بخشی از آنها از اختیارات هیئت امنا و بخشی در اختیار سایر بخشها مانند سازمان مدیریت است که برای حل مشکلات باید با این سازمان ها تعامل داشت.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: از تعداد بیش از 5000 تن از کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه تنها تعداد اندکی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران استخدام این دانشگاه هستند. بنابراین در مصوبه اخیر دانشگاه تهران شرط معدل را برای کارکنانی که ازدانشگاه تهران و دانشگاه‌های معتبر فارغ التحصیل شده‌اند برداشتیم و در مورد بقیه که با شرط معدل استخدام می شوند نیز آزمونی با هدف ارتقای کیفیت افرادی که در رده‌های سازمانی دانشگاه تهران قرار می‌گیرند بر گزار می‌کنیم.

دکتر سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران

در ادامه این نشست دکتر سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در سخنانی با اشاره به گرامیداشت سالروز ورود آزادگان گفت: شاید اگر بعد از اتمام دفاع مقدس سعی بیشتری می‌کردیم که ارزش‌های جنگ هشت ساله پایدار بماند امروزه کمتر شاهد ناهنجاری‌های فرهنگی بودیم.

وی افزود: ایثارگران اعم از آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا و همچنین تمام کسانی که در هشت سال دفاع مقدس برای صیانت از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس پایداری کرده‌اند الگوهایی هستند که امروزه می‌توان از تجربیات آنها برای ترمیم مشکلات فرهنگی استفاده کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تاکید کرد: امید است در حوزه فرهنگی این دانشگاه با همکاری فعالان و ایثارگران بتواند بیش از پیش از وجود سرمایه‌هایی همچون ایثارگران و آزادگان استفاده کند.

وی افزود: امروزه نسل جوان بیش از هر زمان دیگری تشنه آموختن آنچه در هشت سال دفاع مقدس رخ داده می‌باشد که امید است بتوانیم این ارزش‌ها را در محیط دانشگاه تهران که جایگاه ویژه‌ای در آموزش عالی دارد نهادینه کنیم.

به گزارش ایسنا، در این نشست تعدادی از اعضای هیئت علمی آزاده دانشگاه تهران مسائل و مشکلات خود را با هیئت رئیسه دانشگاه در میان گذاشتند.


تگ ها ارتقای اعضای غیر هیئت علمی در دستور کار دانشگاه تهران هیئت علمی دانشگاه تهران دانشگاه تهران

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی