پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          17 شهریور 1394 - 08 September 2015


  تشریح اقدامات رفاهی دانشگاه رازی کرمانشاه از زبان رییس دانشگاه


دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا در جلسه تودیع و معارفه معاون دانشجویی دانشگاه رازی،با بیان اینکه دانشجویان قشر فرهیخته‌ جامعه و مدیران آینده کشور هستند گفت باید سعی کنیم در حد امکان و توان شرایط مناسب و مطلوبی برای پذیرایی از این قشر را فراهم کنیم. متاسفانه کاستی‌هایی نیز مشاهده می‌شود که از جمله‌ آنها می توان به فضای نامناسب درون خوابگاه های دانشجویی و فضای بیرونی اطراف باغ ابریشم به جهت عدم سلامت روانی موجود اشاره کرد که به عنوان مسئولین دانشگاه موظف به برطرف کردن این معضلات هستیم.

سرپرست دانشگاه رازی افزود: برای حل این دسته از مشکلات در طول یک سال گذشته با برگزاری جلساتی با مسئولان استان به بحث پیرامون دستیابی به راهکارهای حل موضوع پرداخته شده که امیدواریم هرچه زودتر این معضلات نیز حل و فصل شوند.

اعلمی آل آقا در ادامه با ارائه گزارش مختصری از پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی دانشگاه، گفت: این امور میسر نمی شود مگر با ایجاد فضای کار واقعی و همدلی در انجام امور.

وی همچنین در زمینه تعامل با دانشجو و درک روحیات حساس این قشر و پاسخ به نیازهای آنها گفت: سعی در ایجاد فضایی آرام و مطمئن داشته ایم که دانشجو بتواند مشکلات و مسائل خود را حتی از طریق ارسال یک پیام کوتاه به ریاست و مسئولین ذیربط در دانشگاه منتقل کند که این یک بستر خدمت رسانی است که با کمک سایر همکاران ایجاد شده است.

سرپرست دانشگاه رازی همچنین به ایجاد شبکه وایرلس و خدمات IT در خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و افزود: این مشکل که یکی از مشکلات دانشجویان بود را با هزینه کردن اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان و پیگیری‌های لازم توانستیم تا حدود زیادی حل کنیم و با انجام این کار نیاز دانشجویان را به مراجعه به اماکن خارج از محیط دانشگاه برطرف کردیم.

وی ادامه داد: همچنین راه‌اندازی سالن مطالعه با ظرفیت حدود 130 نفر دانشجو و تشکیل مرکز کامپیوتر در این بخش برای استفاده دانشجویان و فضای سبز محصور شده جهت تردد امن دانشجو از دیگر اقدامات معاونت دانشجویی بوده است.

اعلمی آل آقا اظهار کرد: دانشگاه در این مدت، در همه بخش ها به خصوص در بخش معاونت دانشجویی توفیقات چشمگیری داشته که این را می توان نتیجه‌ تلاش جمعی، همدلی و همفکری در امور و دغدغه همه تلاشگران به مسائل دانشگاه دانست.

در این مراسم با تقدیر از خدمات دکتر طهماسب علیپوریانی، دکتر قاسم عازمی به عنوان معاون جدید دانشجویی دانشگاه رازی معرفی شد.


تگ ها تشریح اقدامات رفاهی دانشگاه رازی کرمانشاه از زبان رییس دانشگاه دانشگاه رازی دانشگاه کرمانشاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی