پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          01 اردیبهشت 1395 - 20 April 2016

به همت واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، «کافه دخترانه» با هدف ترویج معارف اسلامی و همچنین برگزاری برنامه های متنوع افتتاح شد.
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری دانشجو از اهواز، کافه دخترانه ابتکاری نو از سوی واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به مدت سه روز در کنار مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه برپا شد.
در این کافه که ویژه خواهران بود یردهای مطالعاتی از سوی کارگروه های خواهران بسیج دانشجویی آماده شد و به در اختیار دانشجویان قرار داده شد.
کارگروه سیاسی این کافه دخترانه با آماده کردن برد سیاسی به ارائه نظرات مقام معظم رهبری در حوزه زنان پرداختند و البته در کنار هر بردی برگه نظرخواهی قرار داده شده بود.
کارگروه های فرهنگی، افزایش جمعیت، سبک زندگی نیز در این کافه دخترانه حضور دارند که به ارائه مشاوره به دانشجویان دختر می پردازند.
همچنین تسبیح های 34 تایی توسط دانشجویان دختر آماده شده است که نذر فرهنگی هستند و در اختیار خواهران قرار می گیرد.
یکی از بخش های جذاب این کافه نیز پاتوق کتاب است که از سوی پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه فراهم شده است که به علاقمندان برای مطالعه امانت داده می شود.
در بخش فضای مجاری این کافه کلیپ هایی با موضوعات متفاوت از جمله بحث زنان، سبک زندگی، همسران شهدای مدافع حرم و غیره آماده شده است تا در فاصله ای که اشخاص بازدید می کنند پخش شود و تا حدودی مفاهیمی در این قالب انتقال داده شود.
یکی دیگر از بخش های پربازدید این کافه برد کرسی بود که در قسمت بالای برد یک سئوال مطرح می شود و بازدیدکنندگان نظرات خود را می نویسند.
همچنین امروز که روز پایانی این کافه دخترانه است دو ویژه برنامه تدارک دیده شده است و که ابتدا در غرفه جشنواره غذا توسط خواهران برگزار می شود.
لازم به ذکر است، امروز ظهر با حضور غلامحسین مکتبی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در تالار بینش دانشکده علوم دانشگاه همایش راهکارهای افزایش_اعتماد_به_نفس ویژه خواهران برگزار می شود.

تگ ها «کافه دخترانه» «کافه دخترانه» در دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز ترویج معارف اسلامی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی