پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          14 دی 1398 - 04 January 2020


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه دانشگاه در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کردند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اسلام، قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به شهادت رسید.

شهادت این سردار پرافتخار اسلام که سالها در میدان‌های مبارزه با تروریست‌ها مجاهدتی مخلصانه و شجاعانه داشت، جبهه مقاومت را در منطقه و جهان مقاوم تر خواهد کرد تا این مسیر را هموارتر طی کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای؛ «انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند.»

به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة‌ الله‌ ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

همچنین در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست‌ها و متجاوزان آمریکایی، اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در متن بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی، موجی از خشم و نفرت را برانگیخت.

اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در کنار ملت غیور ایران، داغدار این مصیب بزرگ هستند و با تمام توان در کنار رهبر معظم انقلاب می‌ایستند تا انتقام خون پاک این سردار باافتخار اسلام و دیگر شهدای مقاومت را بگیرند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام که عمر باعزت خود را در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) و سربلندی اسلام گذراند، انزجار خود را از جنایتکاران و مخالفان اسلام و ایران اعلام می کند.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را، زندگی ما دوام پیدا می کند. بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم، و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید، دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران را می کشید. ( امام خمینی ره)

سردار دلها، سرباز مخلص امام زمان ( عج)، مالک اشتر سید علی، خار چشم جبهه نفاق و امپریالیسم، آسمانی شد. شهادتش بر روح پاک و بلندش مبارک و بر تمام دلهای داغدار تسلیت باد.

حاج قاسم خون پاک و مطهرش به دست شقی ترین انسان ها ریخته شد تا به آرزوی دیرینه اش برسد، روح ملکوتی اش پر کشید و میهمان سیدالشهدا شد تا پس از سالها مجاهدت و جان بر کفی آب طهور از دست ارباب بنوشد، در دل شب آسمانی شد تا درخت تنومند انقلاب آبیاری شود و بفرموده خمینی کبیر (ره) اسلام تایید شود و نهضت زنده شود.

آنان که از پستوهای خود در کاخ سیاه فریاد سر داده اند که " ترور با دستور ترامپ انجام شد" بدانند یک حاج قاسم را هدف گرفتتد ولی حاج قاسم ها در راهند. گمانشان این است که با رفتن حاج قاسم، خواب ربوده شده از چشمانشان در سالهای رشادت آن سردار دین و انقلاب، به چشمان منحوسشان باز می گردد ولی زهی خیال باطل که این سنگی که در چاه انداختند دودمانشان را به باد خواهد داد و به فرموده بزرگ مرد امروز جهان، امام خامنه ای (مد ظله العالی) انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

ادامه مبارزه فرمان ولی ماست و پیروزی نهایی بشارت ایشان. پس به پا می خیزیم با عزمی جزم تر، با بصیرتی عمیق تر، با تفکری راسخ تر و به حول و قوه ی الهی تا سرنگونی کامل رژیم فروریخته اسرائیل و نابودی کاخ به ظاهر سفید آرام نخواهیم گرفت.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تسلیت شهادت سردار قلوب را به محضر امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معزز ایشان، عموم مردم شریف و جامعه علمی کشور عرضه می دارد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی