پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی سلامتارسال شده در   15 تیر 1393 - 06 July 2014


فواید ورزش کردن روزه داران


همایون عباسی ، به بیان نکاتی پیرامون ورزش کردن روزه داران پرداخت و غروب ها و نزدیک افطار را بهترین زمان برای ورزش کردن روزه داران دانست.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه، با بیان اینکه روزه داران باید شرایط بدنی خود را با ورزش وفق دهند، به آن‌ها توصیه کرد: ورزش‌هایی با شدت ملایم و متوسط را در طول روزه داری برای خود در نظر بگیرند و از پرداختن به ورزش‌های سنگین صرف نظر کنند.


این کارشناس تربیت بدنی با بیان اینکه ورزشکاران روزه دار می‌توانند پس از صرف افطار نیز به ورزش‌های سبک بپردازند، گفت: بهتر است روزه داران ورزشکار در وعده افطار خود میوه‌های آبدار را برای حفظ تعادل بدنشان و پیشگیری از بروز مشکل مصرف کنند.

وی افزود: چیزی که باعث می‌شود تا برخی از ورزشکاران حرفه‌ای حتی در حین مسابقات رسمی جهانی نیز بتوانند روزه داری خود را حفظ کنند، استفاده از غذا‌های پر‌کربوهیدارت و آبدار است، لذا مصرف اینگونه غذاها به عموم افراد نیز توصیه می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه پیاده روی، دویدن‌های آرام و طولانی مدت، حرکات کششی و نرمشی و... را برای روزه داران در ماه مبارک رمضان مناسب ارزیابی کرد.

 وی در ادامه با بیان اینکه برای جذب مواد غذایی دو تا سه ساعت زمان لازم است، به روزه داران توصیه کرد: افطار را در چندین مرحله صرف کنند و بلافاصله پس از افطار مصرف مواد غذایی و میوه‌های آبدار را در برنامه غذایی خود بگنجانند.


نمونه سوالات استخدامی
مقاله نویسی ISI
اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت