پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024



دانشگاه باهچه شهیر، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه، با هدف حمایت از دانشجویان مستعد و توانا، برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری آزمون بورسیه کرده است. این فرصت استثنایی دریچه‌ای نو را، به سوی تحصیلاتی بدون دغدغه شهریه، برای دانشجویان می‌گشاید و به آن‌ها امکان می‌دهد تا در محیطی علمی و پویا، به شکوفایی استعدادهای خود بپردازند.

آزمون بورسیه، فرصتی طلایی برای تحصیل ارزان

دانش‌آموزان و دانشجویان با شرکت در آزمون که شامل دروس ریاضی، هندسه و هوش است، می‌توانند شانس خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی افزایش دهند. بر اساس نمره کسب شده در این آزمون، به متقاضیان بورسیه‌های 100، 50 و 25 درصدی تعلق می‌گیرد. آزمون بورسیه هیچ محدودیت سنی ندارد و متقاضیان در هر سنی می‌توانند شرکت کنند.

در این خبر (آزمون بورسیه دانشگاه باهچه شهیر برای اولین بار در ایران) آمده، آخرین مهلت ثبت نام آزمون 18 اردیبهشت 1403 و برگزاری آن در تاریخ 21 اردیبهشت 1403 انجام می‌شود. مدت زمان آزمون 2 ساعت، از 9 الی 11 صبح است.

دانشگاه باهچه شهیر، دروازه ای به سوی آموزش جهانی


C:UsersPCDesktop680×450-min.jpg


دانشگاه باهچه شهیر، تأسیس شده در سال 1998 در قلب استانبول ترکیه، با عضویت در BAU Global و داشتن 7 پردیس در سراسر جهان (ایالات متحده آمریکا، کانادا، ایتالیا، آلمان، هنگ کنگ، گرجستان و قبرس) به عنوان یک مرکز آموزشی بین‌المللی شناخته می‌شود. این دانشگاه با ارائه رشته‌های متنوع در سطوح مختلف، فرصتی بی‌نظیر برای دانشجویان فراهم می‌کند تا در فضای آکادمیک قوی و باکیفیت، علم و دانش خود را در سطح جهانی ارتقا دهند.

مدرک تحصیلی دانشگاه باهچه شهیر به دلیل تأییدیه وزارت علوم و بهداشت ایران و اعتبار جهانی آن از طریق سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS)، در تمام کشورها معتبر بوده و امکان اشتغال به کار را برای فارغ التحصیلان در هر نقطه از جهان فراهم می‌کند.

علاوه بر این، دانشگاه باهچه شهیر با ارائه برنامه کو آپ (CO-OP) یا «پردیس من – محل کار من»، فرصتی منحصر به فرد برای دانشجویان فراهم می‌کند تا با گذراندن دوره‌های کارآموزی در شرکت‌های معتبر، ضمن کسب تجربه عملی، مسیر شغلی خود را هموار سازند.

امکانات رفاهی دانشگاه باهچه شهیر نیز از جمله بیمارستان دهان و دندان، بانک، کتابخانه و خوابگاه‌های مجهز برای دختران و پسران، دوران دانشجویی آسان و راحتی را برای دانشجویان ایجاد می‌کند.

متقاضیان تحصیل در رشته‌های زیر با شرکت در آزمون، از بورسیه این دانشگاه برخوردار خواهند شد:

فیزیوتراپی

پرستاری

موسیقی

بازی‌های دیجیتال

ارتباطات تصویری

فیلم کارتونی و انیمیشن و تلوزیون

تبلیغات

رسانه‌های نوین

روابط عمومی

خوراک‌شناسی

هنرهای نمایشی


آرتان بورس تاپ؛ یک حامی مطمئن تا ورود به دانشگاه


مجموعه آرتان بورس تاپ با سابقه‌ درخشان همکاری با دانشگاه باهچه شهیر، ظرفیت‌های بورسیه اختصاصی دارد. با ثبت نام از طریق این سایت، متقاضیان از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شده و شانس خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه باهچه شهیر به طور قابل توجهی افزایش خواهند داد.


تیم مجرب آرتان بورس تاپ در تمامی مراحل، از ثبت نام آزمون تا ورود به دانشگاه، در کنار شما خواهد بود. برای ثبت نام در آزمون و برخورداری از حمایت این مجموعه از طریق لینک زیر اقدام کنید.


https://burstap.com/exam-bau/








جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی