پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024


دوران مغازه داری به سر رسیده و الان اهمیت کسب و کار اینترنتی بر کسی پوشیده نیست. امروزه بهترین بستر فروش برای کسب و کار ها، سایت های فروشگاهی میباشند. قطعا بهترین سیستم هم برای طراحی سایت فروشگاهی، سیستم مدیریت محتوای وردپرس میباشد. شما با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی قادر به افزایش چند برابری فروش خود و محصولتان خواهید بود. 

شیوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

برای ایجاد یک Business به صورت آنلاین بایستی چندین گام را پیمود. در اولین قدم شما باید وبسایتی را با استفاده از وردپرس برای کسب و کار سنتی و قدیمی خود دست و پا کنید. البته ایجاد سایت تنها گام راه اندازی کسب و کار آنلاین نیست. شما در قدم دوم باید وبسایت ایجاد شده را سئو کنید. سئو کردن یعنی بالا آمدن در صفحات گوگل. یعنی زمانی که کسی کلمه کلیدی مدنظر شما را در موتور جستجوی گوگل سرچ کرد، شما باید لینک اول تا پنجم نتایج جستجو باشید. 

بعد از بالا آمدن در نتایج گوگل، وقت بازاریابی و جذب مخاطب است. یعنی مخاطبینی که از طریق جستجو در اینترنت به سایت شما وارد شده اند را باید با محتوای خوب و پیشنهادات مناسب تبدیل به کاربر ماندگار یا حتی خریدار کنید. در این مرحله شما از تکنیک های تجریه کاربری و تبلیغ نویسی استفاده خواهید کرد. این تکنیک ها سبب افزایش اعتماد کاربر و ماندگاری او در سایت شما خواهد شد. 

ویژگی های کسب و کار اینترنتی

افزایش تعداد مخاطبین به اندازه کل کاربران اینترنت

سهولت فروش به مخاطبین از راه دور

حسابداری راحت تر و دقیق تر از قبل

کاهش تعداد کارمندان مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار

مدرن و بروز بودن حوزه کسب و کار آنلاین در نزد مخاطبان

طریقه یادگیری کسب و کار اینترنتی

اگر علاقه مند به یادگیری کسب و کار آنلاین هستید، ما دوره رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی (کلیک کنید +) وبسایت دانشجویار را به شما پیشنهاد میکنیم. با این دوره شما قادر به یادگیری تمام مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک Business در بستر وب خواهید بود. پشتیبانی 24 ساعته و منتور های اختصاصی از جمله ویژگی های این سایت برای آموزش بهتر میباشند.



شیوه کسب درآمد از Online Business

اگر یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، شیوه های مختلفی برای کسب درآمد شما وجود خواهد داشت. برخی از این شیوه ها عبارتند از:


فروش محصولات مجازی و فیزیکی

فروش تبلیغات کلیکی و بنری در سایت

افزایش رتبه سئو و فروش رپورتاژ آگهی

ایجاد قابلیت دونیت کردن برای حمایت کاربران از سایت

برگزاری کارگاه های آموزشی و فروش دوره

و...

ایجاد کسب و کار اینترنتی بدون محصول

داشتن محصول خوب است اما الزامی نیست. وبسایت های خبری هیچ محصولی برای ارائه کردن ندارند و فقط اخبار را برای شما نقل میکنند. یا برخی از وبلاگ های آموزشی هیچ دوره ای نمیفروشند و فقط مطالب آموزشی منتشر میکنند. پس بدون داشتن محصول خاصی هم میتوان یک وبسایت را از صفر به درآمد قابل توجهی رساند. 


نتیجه گیری

کسب وکار های سنتی به زودی از بین خواهند رفت و جای خود را به کسب و کار های اینترنتی میدهند. همیشه منتظر نمانید برای زمانی که مجبور شوید یک کار را انجام دهید. قبل از اجباری شدن راه اندازی کسب و کار اینترنتی، اقدام کرده و وبسایتی را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید. 





جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها وردپرس طراحی سایت کسب و کار اینترنت بیزینس

خبرنامه - شبکه های اجتماعی