پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / منابع علمی و اطلاعاتی          30 دی 1389 - 20 January 2011

مجموعه سایت های مرتبط با رشته های معماری و عمران

www.pubs.asce.org/cedbsrch.html

در اینجا با سایت جامعه مهندسی عمران امریکا آشنا می شویم . در سایت می توان مطالبی چون کتاب ها ، ژورنال ها و مقالات و متن های آموزشی را می توان مشاهده کرد . همچنین یک موتور جسجتوی قدرتمند را می توان در سایت مشاهده کرد که ارآئی بالائی در یافتن مطالب تخصصی در زمینه مهندسی عمران دارد .

www.icivilengineer.com/

سایت I CIVIL ENGINEER یک سایت اطلاع رسانی درباره مهندسی عمران در اینترنت می باشد . در سایت می توان اخبار ، پروژه های جدید ، امکانات جستجوی مطالب تخصصی ، اخبار صنعت ، مشاهده پروژه های عظیم عمران ، مجله های تخصصی ، آموزش ONLINE و گزارش رویدادهای اتفاق افتاده در حیطه مهندسی عمران را مشاهده کرد .

www.cerf.org/research/material.htm

سایت CERF به ارائه مطالبی درباره مواد به کار برده شده در ساختن بناها و ساختمان ها می پردازد . مواد پیشرفته ، تکنولوژی های جدید در مواد ، پروژه ها ، اخبار و انتشارات موسسه را می توان در سایت مشاهده کرد .

http://people.civil.gla.ac.uk/

در این سایت با دپارتمان مهندسی عمران دانشگاه GLASGOW آشنا می شویم . در سایت می توان مواردی چون تحقیقات ، مقالات ، دوره های آموزشی دانشگاه ، اساتید ، آخرین اخبار ، LINK های مفید و آشنائی با پروژه های انجام شده را مشاهده کرد .

www.ce.berkeley.edu/

این سایت به دانشکده مهندسی عمران دانشگاه BERKELEY تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو برای پیدا کردن مطالب مورد نظر کاربران قرار داده شده است ، همچنین منابع اطلاعاتی عمران ، کتابخانه مهندسی ، تحقیقات ، پروژه های انجام شده و مرکز تحقیقات دانشکده و آخرین اخبار را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www-ce.stanford.edu/

این سایت به بخش مهندسی عمران ومعماری دانشگاه STANFORD تعلق دارد . در سایت می توان به مطالبی از قبیل برنامه های جدید موسسه ، برنامه های تحقیقاتی و مطالب بسیار دیگری که در پائین سایت آمده است را مشاهده کرد .

www.cee.mtu.edu/

دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه MICHIGAM در این سایت به معرفی آن مرکز و فعالیت های انجام گرفته در آن می پردازد . در سایت می توان مواردی چون INDEX الفبائی مطالب سایت ، امکانات جستجو ، همکاران موسسه ، آخرین اخبار و رویدادها ، برنامه های آموزشی دانشگاه و تحقیقات به عمل آمده در آن واحد را مشاهده کرد .

www.sustainableabc.com/

در این سایت به ارائه مطالب و اطلاعاتی درباره معماری پرداخته می شود . همچنین می توان LINK هایی به سایت های دیگر مرتبط را مشاهده کرد . انواع ساختمان ها با معماری های مختلف در این سایت نشان داده شده اند .

www.engr.wisc.edu/cee/

گروه مهندسی عمران و معماری دانشگاه WISCONSIN-MADISON در این سایت به معرفی خود می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره اساتید و دانشجویان موسسه ، برنامه های در دست اقدام موسسه ، تحقیقات به عمل آمده ، خبرنامه ها و ارتباط با صنعت در دانشگاه را بدست آورد .

www.ce.jhu.edu/

این سایت به بخش مهندسی معماری و عمران دانشگاه JOHN HOPKINS مربوط می باشد . در سایت امکان دسترسی به آخرین اخبار و رویدادها فراهم می باشد ، همچنین می توان اطلاعاتی درباره برنامه های آموزشی موسسه ، اعضا ، سمینارها ، تحقیقات به عمل آمده در آن مرکز ، منابع اطلاعاتی مرجع و امکانات جستجو را در سایت را در دسترس مشاهده کرد .

www.nexusjournal.com/

ژورنال تخصصی مهندسی عمران و معماری NEXUS را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت امکان دریافت شماره جدید ژورنال پس از عضو شدن در سایت میسر می باشد ، همچنین در صورت نیاز امکان دسترسی به آرشیو نشریات نیز میسر می باشد . مطالب دیگری چون تحقیقات ، کتاب ها ، کتابخانه مجازی و امکانات عضویت در سایت فراهم شده است .

www.ccee.iastate.edu/

این سایت به کالج مهندسی عمران و معماری LOWA STATE UNIVERSITY تعلق دارد . در سایت می توان به مواردی چون تحقیقات ، بخش های آموزشی موسسه ، معرفی گروه ، رویدادها ، خبرها ، منابع اطلاعاتی مرجع ، امکانات جستجو ، INDEX الفبائی مطالب سایت ، پروژه های تحقیقاتی ، برنامه های مهندسی و آموزش اشاره کرد .

منبع : دانشگاه آزاد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی