پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / منابع علمی و اطلاعاتی          30 دی 1389 - 20 January 2011

سایتهای مفید در رابطه با رشته مهندسی شیمی

http://www.pafko.com/history/h_whatis.html

این سایت بسیار مفید به معرفی رشته مهندسی شیمی میپردازد . انواع گرایش های این رشته در این سایت توضیح داده می شوند و مراجعه کنندگان به این سایت می توانند مطالب جالب و مورد توجهی را در مورد این رشته از این سایت فراگیرند .

http://www.chembio.uoguelph.ca/serguei/brief.htm

در این سایت می توان مراحل حل یک مسئاله در رشته مهندسی شیمی را از طریق چارت ارائه شده آموخت . این سایت با کمک این چارت آموزشی گسترده در حل بسیاری از مسائل می تواند یاری رسان به مهندسین شیمی باشد .

http://www.chemexpo.com/

سایت OPD یک سایت مرجع برای تحقیقات و جستجو در مسائلی است که در رشته مهندسی شیمی امکان رخداد دارد . در قسمت جستجوی این سایت می توان با وارد کردن کلمه کلیدی مناسب به نتایج تحقیقات به عمل آمده در آن زمینه دست یافت ، این موتور جستجو دارای منابع اطلاعاتی گسترده ای است که امر جستجو را تسهیل می بخشد .

http://www.askache.com/

سایت ASK A CHE یک سایت راهنما برای محققان و علاقمندان مهندسی شیمی می باشد . این سایت به مسائل مطرح درباره پالایش نفت ، عمل آوری گاز ، نرم افزار های مرتبط با مهندسی شیمی و ایمنی در سایت های صنعتی اشاره دارد و می توان اطلاعات گسترده و خوبی را در این موارد کسب کرد . همچنین دو موتور جستجو در این سایت جای داده شده اند تا بازدید کنندگان از سایت بتوانند با وارد کردن کلمات کلیدی مناسب به موضوع مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند .

http://www.ornl.gov/sci/csd/CSD%20Organization/CSDorganization.html

این سایت به گروه CSD تعلق دارد . این گرده محقق نتایج تحقیقات خود را در زمینه مهندسی شیمی در این سایت ارائه می کنند . موارد زیادی از نتایج تحقیقات این تیم در سایت آورده شده است و می توان با مراجعه کردن به سایت از آنها مطلع شد. علاوه بر این ، امکان جستجوی گسترده در سایت قرار داده شده است تا بتوان با استفاده از آن به تحقیقات مورد نظر دسترسی پیدا کرد .

http://www.chemicalonline.com

این سایت ارائه دهنده یک مجله تخصصی برای رشته مهندسی شیمی می باشد . با عضو شدن در این سایت می توان این ماه نامه را از طریق E-MAIL دریافت کرد . همچنین یک موتور جستجو در این سایت گنجانده شده است که می توان بوسیله آن اطلاعات مربوط به موضوع دلخواه کاربر در زمینه مهندسی شیمی را دریافت کرد .

http://www.wiley-vch.de/vch/software/ullmann/index.html

این سایت به انتشارات WILEY تعلق دارد که یکی از موفق ترین و مشهورترین ناشران کتاب های تخصصی رشته مهندسی شیمی محسوب می شود .  در این سایت امکان مشاهده کتاب های منتشر شده جدید ، لسیت کل کتب منتشر شده و همچنین چکیده کتب را مشاهده و مطالعه کرد . در ضمن امکان خرید کتب از طریق این سایت نیز با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی میسر می باشد .

http://urila.tripod.com/Seawater.htm

در این سایت آموزشی اطلاعات و روش های بسیار مفیدی در مورد بالا بردن راندمان پمپ ها بیان شده است . با استفاده از آموزش ها و فرمول هایی که در این سایت مطرح شده است می توان راندمان پمپ هایی را که در مراحل طراحی و استفاده در صنایع می باشند را تا حد ممکن بالا برد .

http://www.geocities.com/che_comp/book/store.html

این سایت کتاب های چاپ شده جدید در زمینه مهندسی شیمی را به علاقمندان این رشته معرفی می کند و در صورت نیاز چکیده ای کتاب را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد . همچنین امکان جستجوی کتاب و مراجع تحقیقاتی در این سایت فراهم آمده تا کاربر بتواند مطلب مورد نظر خود را جستجو کند و در صورت وجود از آن استفاده نماید .

http://www.howstuffworks.com/oil-refining.htm

این سایت امکان اطلاع رسانی در مورد مطالب موجود در مهندسی شیمی را برای کاربرانی که به این سایت مراجعه می کنند فراهم می کند. مطالبی از قبیل پروسه پالایش نفت ، اعمالی که در پتروشیمی ها بر روی مواد اولیه برای رسیدن به محصول مورد نیاز انجام می شود و سایر عملیات انجام شده در این رشته را می توان در این سایت مشاهده کرد .

منبع : دانشگاه آزاد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی