پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1400 نتایج ارشد 1400 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1400 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / تفریحی گردشگری           26 شهریور 1394 - 17 September 2015


 همایش بین المللی مدیریت گردشگری





موضوعات:
روانشناسی رفتار مشتری در جذب توریست
الگوهای رفتاری و ارتباطی کارآمد در جذب توریست
تاثیر Nation Branding ( برند کردن کشور ) در مدیریت گردشگری
تاثیر مدیریت ارزش در مدیریت گردشگری
تاثیر مدیریت رفتار در مدیریت گردشگری
مدیریت مهمان نوازی ( Hospitality Management ) در جذب توریست
الگوی مذاکره اثربخش در ارتباط با مسافر
تاثیر مدیریت میراث فرهنگی در ارزش گذاری فرهنگ توریست
شایستگی های رفتاری در ارتباط با توریست
مدیریت تغییر در مدیریت گردشگری
شبکه های اجتماعی ، NGO هاو سمن ها در مدیریت گردشگری
هویت ملی در جذب توریست

آدرس سایت: www.tourismconf.ir
آدرس ایمیل: info@nt2iconf.ir


تگ ها همایش بین المللی مدیریت گردشگری همایش بین المللی مدیریت گردشگری روانشناسی رفتار مشتری در جذب توریست هویت ملی در جذب توریست شایستگی های رفتاری در ارتباط با توریست تاثیر مدیریت رفتار در مدیریت گردشگری تاثیر مدیریت ارزش در مدیریت گردشگری الگوی مذاکره اثربخش در ارتباط با مسافر مدیریت مهمان نوازی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی