اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی 25 دی 1392 - 15 January 2014
اعلام مهلت رفع نقص مدارک دانشجويان عمره گذار
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: متقاضياني که گذرنامه خود را تا تاريخ مقرر تحويل داده اند از 5 الي 10 بهمن ماه مي توانند به سامانه مراجعه و در صورت داشتن نقص نسبت به رفع آن اقدام کنند.
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: محمد زارع در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص چگونگي رفع نقص مدارک دانشجويان عمره گذار گفت: پس از تحويل گرفتن تمام مدارک و بررسي آن توسط نمايندگان ستاد عمره در استانها در صورتي که مدارک نقصي نداشته باشد تائيد مي شوند.
وي ادامه داد: در صورتي که مدارک داري نقص باشند نقص مربوطه براي مشاهده زائر در سامانه ثبت مي شود. بنابراين متقاضياني که گذرنامه خود را تا تاريخ مقرر داده اند از 5 بهمن الي 10 بهمن ماه مي توانند وارد سامانه ثبت نام در سايت شده و ضمن کنترل ميزان موجودي از تائيد يا عدم تائيد مدارک که به رنگ قرمز مشخص هستند؛ مطلع شوند.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: پس از تکميل موجودي و تحويل کليه مدارک، مرحله بعد کاروان بندي زائرين است که اين کار توسط نماينده ستاد عمره دانشگاهيان در استان هاي سراسر کشور صورت خواهد گرفت و زائران عمره گزار از بهمن ماه با مراجعه به پايگاه اينترنتي لبيک قادر به مشاهده اطلاعات کاروان خود هستند.
به گزارش مهر، فرايند اعزام دانشگاهيان به عمره از هفتم لغايت 12 فروردين ماه با اعزام اساتيد 1 و 2 نفره به سرزمين وحي آغاز مي شود و سپس دانشجويان متاهل و اساتيد سه نفره از 12 فروردين ماه تا 8 ارديبشهت اعزام مي شوند و پسران مجرد نيز از 8 تا 29 ارديبهشت ماه راهي سرزمين وحي خواهند شد.