پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / کارافرینی          23 مهر 1397 - 15 October 2018


لیدرشیم، همایشی برای انتخاب مدل رهبری متناسب با شما
رهبران، رهبر به دنیا نمی آیند، بلکه خود را برای آن می سازند. رهبران، خود را پرورش داده اند تا ممکن هایی که دیگران نمی بینند را ببینند و دیگران را برای ساختن آینده با خود همراه کنند. رهبران پای آنچه که باور دارند، می ایستند و با کمک همراهان خود به نتایجی دست پیدا می کنند که پیش از آنها وجود نداشته است.

اما چطور می توان یک رهبر شد؟ توانمندی رهبری را باید در دوره‌‌های، کاربردی و با تکیه بر منابع آکادمیک به صورت حرفه‌ای آموخت. انتخاب یک شیوه اثرگذار یادگیری رهبری بسیار دشوار است. با یک جستجوی ساده در سایت آمازون به بیش از هزار کتاب و منبع آموزشی برمی‌خوریم که سبک‌ها، اصول، روش‌ها و فرآیند‌های متفاوتی را معرفی می‌کنند. اما به واقع برترین مدل رهبری چیست؟ و کدامشان برای شخص شما مناسب است؟

با ما در همایش لیدرشیم همراه شوید تا علاوه بر آشنایی با برترین مدل‌های رهبری فردی و سازمانی، بتوانید مناسب‌ترین شیوه پرورش مهارتهای رهبری را برای خود انتخاب کنید. ما در این همایش کمپ‌های رهبری شاپرک را به شما معرفی خواهیم کرد.

نکته مهم!!!
شرکت  در همایش لیدرشیم، رایگان است! اما برای اطمینان از متناسب بودن محتوای همایش برای مخاطبان، ما اطلاعات شما (عکس کارت ویزیت و پروفایل لینکدین) را بررسی خواهیم کرد و پس از ثبت نام شما در ایوند، پذیرش یا عدم پذیرش نهایی شما را از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد.

همایش لیدرشیم برای کیست؟
مدیران عامل
مدیران سازمانی با حداقل ۲ سال تجربه مدیریتی
بنیانگذاران و مدیران استارت آپ‌ها
مدیران منابع انسانی
مدیران آموزش 
و…… کسانی که میخواهند تاثیرگذاری خود را افزایش دهند!

آنچه در همایش لیدرشیم تجربه خواهید کرد!
در همایش لیدرشیم، سخنرانان کلیدی شما را با بهترین و معتبرترین مدل‌های رهبری آشنا خواهند کرد. در این همایش یادگیری‌های فوق‌العاده ای از تجربه کسانی که مهارت‌های رهبری خود را پرورش داده اند، بدست خواهید آورد. علاوه بر این طراحان و اجرا کنندگان برنامه های پرورش رهبران در شرکتهای بزرگ ایرانی و بین المللی تجربیات خود را برای شما بیان خواهند کرد.

همایش لیدرشیم فرصتی است تا با رهبران در صنایع و دپارتمانهای مختلف ارتباط پیدا کرده و از تجربیات رهبری آنان بهره‌مند شوید.

علاوه بر این، با شرکت در این همایش فرصتی خاص و منحصربفرد خواهید داشت تا در یکی از کمپ‌های رهبری شاپرک ثبت نام کنید. این کمپ‌ها به شیوه ای متفاوت طراحی شده اند تا توانمندیهای درونی رهبری شما را پرورش دهند. بطور خلاصه آنچه در همایش لیدرشیم بدست خواهید آورد، عبارت است از:

شناخت معتبرترین مدلهای پرورش رهبری در دنیا
یادگیری از تجربیات افرادی که مسیر رهبر شدن را آغاز کرده اند
آشنایی با روش متفاوت و موثر کمپ‌های رهبری
 کسب تجربه از مدیران منابع انسانی که برنامه های پرورش رهبری را در سازمان خود طراحی و اجرا کرده اند

برای شرکتها
آیا مدیرانی دارید که میخواهید بر آینده رهبری آنها سرمایه گذاری کنید و آنان را برای مسوولیتهای بزرگتر آماده کنید؟

همایش لیدرشیم موثرترین شیوه‌های پرورش رهبران سازمانی را به شما معرفی خواهد کرد؛ شیوه هایی که در شرکتهای بین المللی و بزرگترین شرکتهای ایرانی بکار گرفته شده است. علاوه بر این، تجربیات اجرایی سازمان‌هایی که برنامه‌های پرورش رهبری را طراحی و اجرا کرده‌اند می تواند به تصمیم گیری های شما کمک زیادی کند.

برای افراد
 آیا به دنبال این می‌گردید که مدل رهبری متناسب با خود را پیدا کنید؟ آیا به دنبال توسعه مهارت‌های فردی خود در حوزه رهبری هستید؟

با همایش لیدرشیم همراه شوید تا با برترین و موثرترین روش‌ها و مدل‌های توسعه فردی در زمینه‌ی رهبری آشنا شوید. تا چندین دوره این آموزش‌ها برای افراد به صورت گروهی برگزار گردیده و افراد بی‌شماری با توسعه‌ی مهارت‌های فردی خود، مدل متناسب با داستان زندگی خود را انتخاب کرده اند. برای کسب اطلاع بیشتر بعد از ثبت نام به اینستاگرام کمپ‌های رهبری شاپرک مراجعه کنید

فرایند ثبت نام برای شرکت در همایش
۱- ثبت نام در وب سایت ایوند

۲- دریافت ایمیل پذیرش یا عدم پذیرش حضور در همایش

۳- دریافت «دعوت نامه حضور در همایش»

زمان رویداد:
جمعه ۲۷ مهر ۹۷

ساعت رویداد:
۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰

مکان رویداد:
تهران تهران، بزرگراه ستاری، نبش پیامبر مرکزی - سالن همایشهای پردیس سینمایی کوروش





جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارافرینی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی