پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


تبلت هایی مخصوص هنرمندان


 شرکت Wacom معتقد است که تاچ صفحه نمایش این تبلت ها به حدی بالاست که قادر است حرکت تصادفی یا عمدی دست با صفحه را تشخیص دهد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان از ابزارهای مختلفی برای خلق هنر استفاده نمود مثل خیلی از نرم افزارهای گرافیکی که برای طراحی در نظر گرفته می شوند و میتوان خلاقیت فردی را با استفاده از آنها به نمایش گذاشت.
 
 تبلت ها نیز جزء ابزارهایی هستند که علاوه بر کاربردهای فراوانی که دارند میتوان برای طراحی و نقاشی از ان ها استفاده نمود در اصل این جزء قابلیت های تبلت هایی با گرافیک بالا است که بتوان از آنها برای طراحی و نقاشی استفاده نمود.
 
5 تبلت وجود دارد که بهتر از دیگر تبلت ها امکان نقاشی و طراحی را به کاربران میدهد. قطعا تبلت های اندروید خلاقیت انسانی را ندارند اما میتوان از آنها برای نمایش خلاقیت ها استفاده نمود.
 
HTC Flayer
 
این نوع از تبلت های HTC با سرعت عملکرد بالا و قابلیت انجام چند کار مختلف و همزمان با هم از بهترین تبلیت های معرفی شده برای طراحی هستند چون میتوانند نرم افزارهایی با حج بالا را با سرعت اجرا نموده و همچنین دارای چندین قلم طراحی با حساسیت بالا است.
 
تبلت HTC Flayer جزء اولین تبلت هایی بود که قلم طراحی داشت و همچنین با داشتن اَپ های مختلف برای نقاشی توجه کاربران را به خود جلب نمود.
 
Wacom intuos 5
 
این نوع از تبلت ها نیز دارای ابزار گوناگون برای طراحی هستند در ابتدا ممکن است دیزاین ظاهری تبلت باعث عدم توجه کاربران بشود این نوع از تبلت ها زرق و برق تبلت های دیگر را ندارند اما برای طراحی در نوع خود بی نظیر هستند امکاناتی که این نوع از تبلت به کاربر میدهد قلم های فوق العاده حساس و همچنین متنوعی است که برای طراحی در نظر گرفته شده است.
 
شرکت Wacom معتقد است که تاچ صفحه نمایش این تبلت ها به حدی بالاست که قادر است حرکت تصادفی یا عمدی دست با صفحه را تشخیص دهد.
 
Apple ipad
 
اپل در طراحی و دیزاین محصولاتش شناخته شده است. نسل اول آی پد های معرفی شده توسط این شرکت توانست تجربه نقاشی لذت بخش را به کاربران بدهد اما در نسل دوم از آی پد ها این شرکت تکنولوژی جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد و اَپ هایی با محبوبیت بالا را برای طراحی و نقاشی معرفی نمود.
 
اپل انواع گوناگونی از مداد رنگی ها و قلم های طراحی را روی این آی پد ها نصب نموده است.
 
Note 10.1 Samsung Galaxy
 
تبلت های سامسونگ هم از حساسیت های بالا برخوردار است این نوع از تبلت ها نیز مثل دیگر محصولات سامسونگ صفحه نمایش قوی دارد. گلگسی هم توانسته مثل دیگر تبلتها از قلم های طراحی متنوعی استفاده کند جذابیت های تصویری و استفاده از رنگهای گوناگون کاربران زیادی را علاقمند به طراحی و نقاشی میکند.
 
سامسونگ در طراحی اَپ های متنوع نهایت خلاقیت را به کار برده است.
 
Wacom Cintiq 12WX
 
نوع دیگری از تبلت هایی که شرکت Wacom  تولید نموده است با صفحه نمایش 12 اینچی و میلوین ها رنگ مختلف برای نقاشی حس نقاشی روی کاغذ را به کاربران می دهد.
 
همچنین این تبلتها میتوانند زوایای قلم برای یک طراحی حرفه ای و استفاده از یک پالت برای نقاشی را به کاربر ارائه دهند.



خبرنامه - شبکه های اجتماعی