پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


محبوبترین نسخه سیستم عامل اندروید



به رغم عرضه آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید با عنوان کیت کت، گزارش اخیر توسعه دهنده اندروید نشان می دهد که نسخه قبلی این سیستم عامل با یک حاشیه قابل توجه هنوز هم محبوبترین سیستم عامل تلقی می شود.

در گزارشی که تیم اندروید با استفاده از آمار و ارقامی از نسخه 2.2 اندروید معروف به فرویو تا کیت کت نسخه 4.4 اندروید ارائه داده مشخص شده است که محبوبیت نسخه آب نبات ژله ای این سیستم عامل از سایر نسخه ها بیشتر است.

تیم اندروید این گزارش را با هدف ارائه یک تصویر کلی به توسعه دهندگان اپلیکیشنها برای فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) تهیه کرده است.

با یک شاخص قابل توجه نسخه آب نبات ژله ای اندروید 59.1 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

پس از آب نبات ژله ای، نان زنجبیلی که در سال 2010 منتشر شد با 21.2 درصد در رده دوم سهم بازار سیستم عاملهای اندروید قرار گرفته است و پس از آن بستنی حصیری که در سال 2011 منتشر شده با 16.9 درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

نکته جالب این است که تعداد تلفنهای اندرویدی که آخرین نسخه این سیتم عامل مشهور به کیت کت روی آن نصب شده تنها به 1.4 درصد می رسد و در فهرست مقایسه نسخه های مختلف اندروید این سیستم عامل تنها از قدیمی ترین نسخه اندروید یعنی فرویو پیش گرفته است و هنوز فاصله بسیاری را باید طی کند تا در صدر جدول جای گیرد.

بسیاری از دستگاه هایی که از آب نبات ژله ای استفاده می کنند هنوز باید در انتظار بمانند تا مشخص شود که آیا می توانند سیستم عامل خود را به کیت کت ارتقا دهند یا خیر. تنها تعداد اندکی از دستگاه ها از جمله موتورولا موتو جی درمیان نخستین دستگاه هایی بودند که کیت کت روی آنها نصب شد.


تگ ها محبوبترین نسخه سیستم عامل اندروید سیستم عامل اندروید

خبرنامه - شبکه های اجتماعی