پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / بازاریابی          15 اسفند 1390 - 05 March 2012


همسو سازی كانال هاى بازاریابى  با یكدیگر

با افزایش روزافزون رسانه هاى اجتماعى و وسایل ارتباط جمعى به نظر مى رسد كه كانال هاى بازاریابى جدیدى در حال پیدایش هستند.
با افزایش روزافزون رسانه هاى اجتماعى و وسایل ارتباط جمعى به نظر مى رسد كه كانال هاى بازاریابى جدیدى در حال پیدایش هستند. سازمانهاى بسیارى هستند كه در كنار حفظ كانالهایى كه پیش از این امتحان خود را پس داده اند به استفاده از كانالهاى جدید روى آورده اند. این اقدام تركیبى در كنار مزایاى فراوانش با سختیهایى نیز همراه است.به گزارش ماركتینگ نیوز به نقل از سایت www.bx.businessweek.com یكى از بزرگترین چالشهاى پیش روى بازاریابى همسوسازى كانالهاى بازاریابى با یكدیگر و ایجاد بازاریابى متمركز است. براى اینكه بتوانید كانالهاى بازاریابى خود را در یك راستا قرار دهید ما سه راه به شما پیشنهاد مى كنیم:
.۱ سایتى متناسب با نیازهاى مراجعه كنندگان مختلف داشته باشید: دوره ى فرستادن یك پیام مشترك به تمامى مصرف كنندگان به پایان رسیده است. از آنجا كه خریداران به طرق مختلف به سایت شما راه پیدامى كنند (مثلا از طریق فیس بوك و یا جستجوى گوگل) محتواى سایت خود را به گونه اى انتخاب كنید كه جواب گوى نیازهاى مختلف این افراد با سلایق و علایق مختلف باشد. مثلا مى توانید قسمتى را مخصوص كاربران فیس بوك قرار دهید و خدمات ویژه اى را به آنان عرضه نمایید. با این كار علاوه بر اینكه كانالهاى بازاریابى خود را هم جهت كرده اید به مشتریان خود نشان مى دهید كه براى علایق آنها اهمیت قائل هستید.
.۲ از كدهاى سریع-پاسخ استفاده كنید: كدهاى سریع-پاسخ ابزار بسیار مناسبى براى بازاریابى متمركز هستند زیرا همانند پلى فاصله بین كانالهاى بازاریابى سنتى مثل پوستر و تبلیغات كاغذى و كانالهاى دیجیتال مانند ایمیل و موبایل را پر مى كنند. استفاده از این كدها این امكان را به شما مى دهد كه به راحتى با مشتریان خود ارتباط برقرار كنید. (شایان ذكر است كه كدهاى سریع-پاسخ یكى از رایجترین باركدهاى دوبعدى هستند كه براى اولین بار توسط شركت خودروسازى تویواتا مورد استفاده قرار گرفتند.)
.۳ از رسانه هاى اجتماعى استفاده كنید: استفاده از رسانه هاى اجتماعى این امكان را به شما مى دهد كه پیام خود را در اختیار تعداد بیشترى از مخاطبین قرار دهید. بازاریابى متمركز زمانى محقق مى شود كه شما از هر فرصتى براى وسعت بخشیدن به كسب وكار خود استفاده كنید.
شما مى توانید از طریق كانالهاى بى شمارى بازاریابى خود را متمركز سازید. با این حال اگر تعیین كنید مشتریان شما از چه كانالهایى بیشتر استفاده مى كنند مى توانید در وقت و منابع خود صرفه جویى نمایید. براى پى بردن به شیوه مورد علاقه مصرف كنندگان در دریافت اطلاعات مى توانید از روشهاى تحقیقى استفاده نمایید. اما به خاطر داشته باشید كه این تحقیقات بیشتر به صورت غیررسمى و دوستانه انجام شوند.





تگ ها بازاریابى

خبرنامه - شبکه های اجتماعی