پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 97 نتایج ارشد 97 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 97 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / بازاریابی          15 اسفند 1390 - 05 March 2012


گام های موثر برای داشتن یک فروشگاه آنلاین

زندگی ما آدم ها مدت هاست که تحت تاثیر تکنولوژی و فناوری هایی که هر روز پیشرفته تر می شوند، قرار گرفته است. زندگی ماشینی و صنعتی این روزها در کنار کمبود وقت، ترافیک و بسیاری از مشکلات دیگر نیازمند راه حل های تازه، به روز و مناسبی برای کسب و کار هم هست.
زندگی ما آدم ها مدت هاست که تحت تاثیر تکنولوژی و فناوری هایی که هر روز پیشرفته تر می شوند، قرار گرفته است. زندگی ماشینی و صنعتی این روزها در کنار کمبود وقت، ترافیک و بسیاری از مشکلات دیگر نیازمند راه حل های تازه، به روز و مناسبی برای کسب و کار هم هست.
به گزارش بانکی دات آی آر، حجره ها و فروشگاه های دیروز کم کم در حال تبدیل شدن به فروشگاه های آنلاین و اینترنتی هستند و دنیای مجازی آرام آرام به دنبال کنار زدن این نوع کسب و کارهاست.

در این میان کسانی می توانند این دوره گذار را با موفقیت طی کنند که به فوت و فن ها و راهکارهای کسب درآمد در عصر مدرن آشنا باشند. در این گزارش از گام هایی برای شما می گوییم که قدمهایتان را در مسیر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، متناسب با کسب و کارهای مدرن و امروزی استوار می کند.

1. صرف زمان و حتی پول برای داشتن عکس باکیفیت

گاهی وقتها عکس ها می توانند حرف هایی برای ما داشته باشند که شاید سیاه کردن صد من کاغذ هم نتواند همان کار را انجام دهد.

پس دقت کنید تا مناسبترین، گویاترین و باکیفیت ترین عکس های ممکن را برای کسب و کار تازه خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که از این کار ضرر نمی کنید، حتی اگر انجام آن منوط به صرف زمان یا فراتر از آن، هزینه کردن باشد.

2. استفاده از فایل های صوتی

فایل های صوتی هم می توانند گزینه مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات شما باشند. البته به این شرط که کم بگویید و گزیده بگویید چون در و یا به عبارت ساده تر، هر آنچه لازم است را در این فایل صوتی به صورت مختصر و مفید بیان کنید و از تعریف های غلوآمیز یا توضیح واضحات به شدت بپرهیزید.

3. دستکاری کردن ظاهر فروشگاه

پیش از اینکه فروشگاه شما سر از دنیای مجازی دربیاورد، سعی کنید با استفاده از طرح ها و رنگ های مناسب با کالا یا خدماتی که ارائه می دهید، ظاهر شیک و برازنده ای برای آن بسازید.

اما به یاد داشته باشید که این گزینه برای شما هرگز از بین نمی رود و می توانید هر دو، سه هفته یکبار تغییراتی در آن ایجاد کنید تا اینکه به فرم ایده آل برسید.


4. انتخاب بهترین درگاه برای پرداخت

این بخش، یکی از مهمترین کارهایی است که باید با دقت هرچه تمام تر انجام دهید. تلاش کنید از خدمات الکترونیک بانکی بهره ببرید که به طور کلی در ارائه این نوع خدمات نمره قبولی گرفته باشد.

این امر نیازمند انجام تحقیقات است و شما با مشورت و مطالعه می توانید به بهترین نتیجه در این خصوص برسید و در نهایت هم بهترین انتخاب را داشته باشید.

5. دقت در ارائه تبلیغات مناسب

فراموش نکنید که تبلیغات به ویژه در دنیای امروز، مهمترین راه دیده شدن شما هستند. با ارائه تبلیغات مناسب، پرمحتوا و زیبا می توانید بازاریابی بسیار مناسبی برای کالا یا خدمات خود انجام دهید.

6. تلاش برای به روز بودن

سعی کنید از همه ظرفیت های مرتبط با کار خود در دنیای مجازی بهره گیرید و از آخرین تغییر و تحولات در حوزه کاری خود هم اطلاع داشته باشید تا کسب و کار آنلاین تان رونق بهتری داشته باشد.




تگ ها فروشگاه آنلاین

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت

    تندیس جشنواره

    pagerank