پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / آموزش مجازی          05 تیر 1393 - 26 June 2014


ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام



داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

اینستاگرام کار خود را با اشتراگ گذاری عکس آغاز کرد. اما پس از مدتی قابلیت های خود را توسعه و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای را نیز داد. همین خصوصیت به کاربر کمک می کند تا بیزینس خود را رونق ببخشد و از طریق این شبکه اجتماعی درآمدزایی داشته باشد.

برای این منظور، باید در همان ابتدا دو کار را انجام دهید:

۱. تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید

این کار ضرورت بسیاری دارد. فالوئرهای شما در اینستاگرام در واقع مشتری های بالقوه هستند. بنابراین، ابتدا به دنبال راهی برای افزایش تعداد فالوئرهای واقعی باشید. منظور از «واقعی» افرادی هستند که فعالیت دارند و پیج های بیهوده نیستند.

۲. از هشتگ استفاده کنید

از هشتگ های ساده و خوانا استفاده کنید تا فالوئرها به راحتی شما را پیدا کنند. هشتگ به شما این امکان را می دهد تا کاربرانی که دنبال کننده شما نیستند نیز بتوانند پست شما را ببینند.

پیش از هرکاری این را هم بدانید که لینک ها در اینستاگرام قابل کلیک نیستند. اما اگر پست های اینستاگرام را در توئیتر، فیس بوک یا تامبلر به اشتراک بگذارید، می توانید روی آنها کلیک کنید. لینک های شما باید به گونه ای باشند که به راحتی در حافظه کاربران اینستاگرام باقی بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نیز باید برای نسخه موبایل طراحی شده باشد.

از دیگر مزیت های کوتاه و به یادماندنی بودن لینک ها این است که خودتان هم می توانید به راحتی آن را روی عکس یا ویدئوی موردنظر وارد کنید.

در ادامه مطلب، ترفندهای فروش محصولات در این شبکه اجتماعی، ارائه خدمات به کاربران، معرفی و فروش کتاب، فروش ربطه ای و کسب درآمد از طریق برگزاری وبینار در اینستاگرام را برایتان توضیح داده ایم.

افزایش تعداد فهرست ایمیل

کار خود را با زیاد کردن تعداد دریافت کننده های ایمیل های گروهی آغاز کنید. برای مخاطبین لینک هایی را ارسال کنید که در صفحه آنها حتما عکس یا ویدئویی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید نیز موجود است.

۱. لید مَگنت* خود را با اضافه کردن عکس یا ویدئو کامل کنید. به طور مثال، اگر قرار است کتاب الکترونیک بفروشید، از جلد آن اسکرین شات بگیرید. یا اگر ویدئوی آموزشی ارائه می دهید، ۱۵ ثانیه از بخش جالب آن را با کاربران به اشتراک بگذارید.

* لید مَگنت، محصول یا خدماتی است که فروشنده اینترنتی به مشتری بالقوه خود ارائه می دهد تا در عوض آدرس ایمیل او را دریافت کند.

۲. پیام شخصی بسازید و از کاربران بخواهید مشترک شما شوند. می توانید یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای بسازید و کاملا خلاصه به کاربران دلیل اینکه چرا باید مشترک شما شوند را توضیح دهید.

۳. آیا از طرف فالوئرها پاسخی دریافت می کنید؟ از کاربران اجازه بگیرید که آیا می توانید از پاسخ آنها برای تضمین بیشتر و تبلیغ کار خود استفاده کنید؟ سپس عکسی از بهترین فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب سایتشان بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۴. برخی از ترفندها و کاربردهای محصول یا خدمات خود را برای کاربران بنویسید. این می تواند همچون یک تیزر تبلیغاتی عمل کند و موجب اشتیاق بیشتر کاربران برای یادگیری یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول بشود.

۵. از زیباترین بخش فرم اشتراک خود اسکرین شات بگیرید و از مردم بپرسید که آیا تمایل دارند در توصیف این عکس با شما همراهی کنند.

فروش محصول

آیا محصول دیجیتال یا فیزیکی می فروشید؟ در اینجا برای فروش بیشتر آنها در اینستاگرام راهکارهایی برای شما داریم.

۶. در اینستاگرام پیش فروش راه بیندازید: با عکس یا ویدئو، تیزر تبلیغاتی از محصول خود تهیه کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با این ترفند، مشتری را وسوسه می کنید تا بداند چه محصولی را قرار است معرفی کنید. برای اینکه کمی هم غلو کرده و کنجکاوی کاربر را بیشتر غلغلک داده باشید، برای محصول خود هشتگ نیز تعریف کنید.

۷. برای محصول خود ویدئوی تبلیغاتی ۱۵ ثانیه ای بسازید. این را در نظر داشته باشید که در این ۱۵ ثانیه باید بهترین ویژگی های محصول خود را معرفی کنید و URL کوتاه شده وب سایت خود را نیز اعلام کنید.

۸. اگر از طرف مشتری ها ویدئویی دارید که از محصولات شما سپاسگزاری می کند، برای ضمانت بیشتر کیفیت محصول خود، آن را به صورت ویدئو در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۹. با عکس مشتری ها و کاربرانی که از محصولات شما استفاده می کنند و عکس ها را برای شما ارسال کرده اند، کلاژ بسازید و در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید. برای آنها هشتگ نیز تعریف کنید.

۱۰. عکس های اینستاگرام مشتری های خود را در آلبومی در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. البته ابتدا از آنها اجازه بگیرید. با این کار به مشتری های احتمالی نشان می دهید چه افرادی مشتری های شما هستند و این به فروش بیشتر کمک می کند.

ارائه خدمات

اینستاگرام برای بیزینس هایی که بر پایه خدمات هستند، راهکارهای بسیاری دارد، تفاوتی هم ندارد که طراح وب یا حسابدار باشید. در ادامه تعدادی از آنها را برایتان نوشته ایم که به توسعه شغل شما کمک می کنند.

۱۱. اینستاگرام خود را به پروفایلی برای ارائه سرویس به مشتری ها تبدیل کنید. این کار می تواند با اشتراک گذاشتن اسکرین شات هایی از طراحی های گرافیکی شما، آخرین عروسی که آن را برگزار کرده اید یا ویدئویی از خواندن نامه ای از طرف یک مشتریِ راضی باشد. فرقی نمی کند. مهم این است از حساب کاربری ایستاگرام خود به عنوان سند موفقیت استفاده کنید.

۱۲. مشتری های موردنظر خود را فالو کنید و همه کارهای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

۱۳. برای خدمات خود تبلیغات بسازید. به طور مثال، می توانید در یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای مشکلی را توضیح دهید و بگویید محصول شما چگونه می تواند آن را برطرف کند.

۱۴. از مشتری های خود بخواهید عکسی ثبت کنند که نشان دهنده مشکل آنها در استفاده از هشتگ خاصی است. در عوض نیز به آنها اعلام کنید که برنده، به مدت ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان از شما دریافت خواهد کرد. برنده، مشتری شما خواهد شد و محصول شما را خریداری خواهد کرد. بازنده نیز مشتاق می شود تا بیشتر در مورد شما بداند.

۱۵. از نامه های قدردانی مشتری ها عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

تبلیغ و فروش کتاب

اگر نویسنده کتاب یا فقط فروشنده کتاب های مختلف هستید، شاید راهکارهای زیر به شما کمک کند تا مشتری های بیشتری برای خود پیدا کنید.

۱۶. از بررسی ها و نظرات منتقدان که به کتاب موردنظر ۵ ستاره داده اند، عکس بگیرید و به همراه بخشی از متن کتاب، با فالوئرها به اشتراک بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا از زبان دیگران از کتاب یا محصول خود تعریف کنید.

۱۷. از نوشته های جالب کتاب عکس بگیرید یا از نوشته های آن تصویرسازی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این باعث تشویق بیشتر خواننده برای خرید کتاب می شود.

۱۸. سوالات تصویری از متن کتاب تهیه کنید که فقط در صورت مطالعه متن کتاب بتوان به آنها پاسخ داد. می توانید برای کمک به کاربر، صفحه ای که سوال را از آن بیرون کشیده اید، ذکر کنید تا موجب خوشحالی کاربر بشود.

۱۹. از فروش های ویژه و تخفیف های خود عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۲۰. اگر نویسنده کتاب هستید، بخشی از کتاب را خودتان بخوانید و به صورت ویدئوی ۱۵ ثانیه ای در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید.

برگزاری وبینار

برگزاری وبینار یکی از بهترین روش ها برای فروش محصول است. این روش بسیار بهتر از ایمیل و وب سایت پاسخ می دهد. هر چه تعداد حاضرین در سمینارهای آنلاین بیشتر باشد، درصد فروش بیشتر خواهد بود. برای بهبود وبینار در ادامه چند ترفند نوشته ایم.

۲۱. برای وبینار خود ویدئوی ۱۵ ثانیه ای تبلیغاتی بسازید. اگر این ویدئو از برنامه اصلی باشد بسیار بهتر است تا بتواند اشتیاق حاضرین را نیز به خوبی نمایش دهد.

۲۲. در مورد تاریخ وبینار گرافیک های یادآوری ارسال کنید. همچنین، گرافیک هایی هم برای نمایش زنده بودن وبینار بسازید و به اشتراک بگذارید.

۲۳. اگر از وبینار پیشین، بازخورد خوب و مثبتی دریافت کردید، از آن عکس بگیرید و با کاربران به اشتراک بگذارید.

۲۴. از چیزهایی که فقط شرکت کننده ها در وبینار به طور رایگان دریافت می کنند عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۲۵. اگر در وبینار بیشتر از یک سخن گو دارید (همچون هنگ اوت گوگل پلاس) از چهره همه آنها عکس بگیرید و به صورت کلاژ در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

افزایش فروش رابطه ای

فروش رابطه ای یک روش بازاریابی است که صاحب بیزینس به واسطه ها برای معرفی بازدیدکنندگان یا خریداران جدید، پاداش می دهد. این سیستم چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتری. برای گسترش فروش رابطه ای از طریق اینستاگرام می توانید از روش های زیر کمک بگیرید. توجه داشته باشید که برای به اشتراک گذاری هر کدام از لینک ها دو گزینه در اختیار دارید: لینک کردن به بررسی هایی که برای محصول فروش رابطه ای نوشته شده اند یا لینک به محصول اصلی. اگر از لینک های رابطه ای استفاده می کنید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

۲۶. علاقه و اشتیاق واقعی خود از خرید محصولی که برای آن واسطه شده اید را با عکس و ویدئوهای متعدد نشان دهید تا فالوئرها را برای داشتن آن محصول تحریک کنید.

۲۷. عکس یا ویدئویی از نتیجه یا کاربرد محصول خریداری شده در اینستاگرام بگذارید. کاربران از اینکه نظرات فردی که قبلا از محصول موردنظرشان استفاده کرده و نتیجه خوب آن را دیده باشد، استقبال می کنند.

۲۸. ویدئوی ۱۵ ثانیه ای بسازید تا کاربر مشتاق شود به لینک موردنظر شما برود و در مورد محصول مورد تبلیغ شما بیشتر تحقیق و اطلاعات کسب کند.

۲۹. اگر از میان فالوئرها، کاربرانی هستند که می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند، اسکرین شات هایی از نماینده های دیگر که زیرمجموعه چرخه رابطه ای شما و نماینده دوم فروش پس از شما هستند را با آنها به اشتراک بگذارید تا بیشتر به این کار جذب شوند.

۳۰. برای افرادی که از طریق فروش رابطه ای شما خرید می کنند جایزه در نظر بگیرید. از جایزه ها فیلم ۱۵ ثانیه ای بگیرید و با کاربران به اشتراک بگذارید.


خبرنامه - شبکه های اجتماعی