پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          16 فروردین 1403 - 04 April 2024


احتمالاً، این ذهنیت بارها در ذهن شما شکل گرفته است که یادگیری زبان انگلیسی در بزرگسالی به دلیل مشغله‌های زندگی و زمان‌بر بودن آن، کار دشوار و سختی است. این موضوع، کاملاً قابل درک است؛ اما باید بدانید که نقطه شروع سفر یادگیری شما و شیوه تدریس آموزش زبان از پایه تا سطوح پیشرفته آن، نقش خیلی مهمی در موفقیت شما دارند.

اهمیت یادگیری زبان برای بزرگسالان

زبان انگلیسی، یک زبان بین‌المللی است که افراد مختلف از آن برای برقراری ارتباط در سراسر دنیا استفاده می‌کنند. یادگیری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته، علاوه بر این که موجب رشد فرصت‌های شغلی شما در آینده می‌شود؛ مسیر پیش روی شما را برای ادامه تحصیل یا مهاجرت هموار می‌کند.

تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دوم دیگری با تقویت حافظه کوتاه‌مدت و حتی بلندمدت شما همراه است. فراگیری آموزش زبان از پایه باعث می‌شود تا مغز، سلول‌های عصبی جدیدی تولید کند که جایگزین سلول‌های پیر و مرده می‌شوند و ذهن و مغز شما را تقویت می‌کنند. این همان دلیلی است که باعث می‌شود مغز افرادی که شروع به یادگیری زبان دوم می‌کنند در دوران بزرگسالی و پیری کم‌تر دچار زوال ذهنی شود.

یادگیری زبان را از کجا شروع کنیم؟

راه‌های زیادی برای فراگیری آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای سطح زبان خود استفاده کنید؛ مثل تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی به زبان انگلیسی، خواندن کتاب یا وب‌سایت‌های آموزش زبان و پکیج‌های خودآموز؛ اما این روش‌ها به تنهایی برای شمایی که دانشجو یا کارمند هستید و درگیر درس خواندن، کار یا برنامه‌های دیگر زندگی خود هستید، کافی نیست.

پس، چه روشی برای فراگیری آموزش زبان از پایه برای بزرگسالان بهترین گزینه است؟

بهترین شیوه آموزش زبان از پایه برای بزرگسالان

با توجه به این که هر فردی برای یادگیری زبان انگلیسی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد تا بتواند نتیجه خوبی بگیرد؛ بهترین راه آموزش زبان بزرگسالان، مراجعه به موسسه‌های زبان انگلیسی معتبری همچون آموزشگاه زبان شکوه دانش است. این مؤسسات با انجام آزمون‌های تعیین سطح و ارائه تقویم آموزشی متناسب با برنامه شغلی و زندگی شما، مسیر فراگیری آموزش زبان از پایه تا پیشرفته را برای شما هموار می‌کنند.

چرا موسسه شکوه دانش را برای آموزش زبان انتخاب کنیم؟

آموزشگاه‌های زبان مختلفی وجود دارند که انتخاب از میان آن‌ها به یک چالش تبدیل شده است و این ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. ما به شما می‌گوییم که چرا موسسه شکوه دانش در آموزش زبان از پایه تا سطوح پیشرفته برای تمامی سنین به ویژه بزرگسالان، بهترین انتخاب است:

1. ارائه شیوه‌های نوین آموزشی


C:\Users\almasian\Desktop\english-studying.jpg


موسسه زبان شکوه دانش با استفاده از بروزترین شیوه‌های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان را مطابق با استانداردهای آموزشی دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج انگلستان ارائه می‌کند. کادر آموزشی این موسسه با ارزیابی و برنامه‌ریزی اختصاصی برای شما، نحوه یادگیری بهتر زبان و تعداد ساعاتی که در روز باید برای یادگیری زبان وقت بگذارید را به شما متذکر می‌شوند.

2. بهره‌گیری از اساتید حرفه‌ای

این موسسه برای آموزش زبان از پایه تا پیشرفته از کادر آموزشی متخصص و اساتید مجرب بهره می‌گیرد تا شما زبان‌آموزان به راحتی و در سریع‌ترین زمان بتوانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید و مسلط شوید.

3. برگزاری آزمون تعیین سطح رایگان

این آموزشگاه، آزمون تعیین سطح را به صورت دقیق و رایگان برای شما برگزار می‌کند تا شما بتوانید در ترم آموزشی درست، ثبت‌نام خود را انجام دهید و آموزش‌های مورد نیاز را ببینید.

4. برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین

در موسسه زبان شکوه دانش، علاوه بر کلاس‌های حضوری، امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین وجود دارد و شما می‌توانید در هر زمان و از هر کجا که هستید؛ خانه یا محل کارتان در این کلاس‌ها حضور پیدا کنید و مهارت‌های زبان خود را به خصوص در بخش مکالمه روان انگلیسی تقویت کنید.

5. برگزاری آزمون آیلتس

این موسسه آموزش زبان، در کنار برگزاری دوره‌های پیشرفته CPE، CAE و FCE، شما را برای آزمون آیلتس آماده می‌کند؛ تا بتوانید نقاط قوت و ضعف خود را در هر چهار بخش Listening، Reading، writing و همچنین Speaking شناسایی کنید و بهترین نمره قبولی را در آزمون آیلتس به دست بیاورید.

6. ارائه منابع کمک‌آموزشی

این آموزشگاه زبان، همچنین برای یادگیری و درک بهتر مباحث زبان، منابع کمک‌آموزشی شامل فایل‌های صوتی، ویدئویی، نرم‌افزار و آزمون‌های استاندارد را به شما ارائه می‌کند. این محصولات کمک‌آموزشی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید تسلط کافی بر روی مباحث مختلف زبان انگلیسی پیدا کنید و پیشرفت خوبی در مسیر یادگیری زبان داشته باشید.

7. پیگیری مداوم

کادر آموزشی موسسه زبان شکوه دانش، نه تنها در ارائه برنامه آموزشی متناسب با شما بلکه در طول دوره تلاش می‌کنند، وضعیت شما را بررسی کنند تا مطمئن شوند نکات آموزشی را به درستی دریافت می‌کنید.

8. بالاترین میزان رضایت زبان‌آموزان

این آموزشگاه با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه آموزش زبان از پایه برای گروه‌های سنی مختلف، برگزاری آزمون بین‌المللی آیلتس و همچنین برگزاری جلسات مشاوره و پشتیبانی؛ توانسته است بیشترین میزان رضایت زبان‌آموزان را به خود اختصاص دهد.

معرفی دوره‌های آموزش زبان موسسه شکوه دانش

موسسه زبان شکوه دانش، دوره‌های آموزش زبان از پایه برای بزرگسالان را به صورت ترمیک (30 ترم)، فشرده و فوق فشرده اورانیوم در دو حالت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند. جزئیات این دوره‌ها را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم:

1. دوره‌های آنلاین و حضوری


C:\Users\almasian\Desktop\team-english.jpg


شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های حضوری یا آنلاین آموزشگاه شکوه دانش، مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی را در بالاترین سطح ممکن یاد بگیرید. شرکت در دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته این موسسه که تمرکز بیشتر آن بر روی مهارت‌های شنیدن و صحبت کردن است؛ به شما کمک می‌کند تا بتوانید مکالمه زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید.

از طرف دیگر، پلتفرم اختصاصی و آنلاین این آموزشگاه، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید تنها با داشتن یک موبایل یا لپ‌تاپ در هر زمان و مکانی که هستید، چه به صورت آنلاین یا آفلاین از محتواهای آموزشی استفاده کنید. با اساتید و سایر زبان‌آموزان در تعامل باشید و از امکانات پیشرفته این پلتفرم مثل چت و ویدئوکنفرانس برای برقراری ارتباط مؤثرتر استفاده کنید. همچنین، با اتمام دوره می‌توانید مدرک پایان دوره آن را دریافت کنید.

2. دوره فشرده یک‌ساله

دوره فشرده یک‌ساله آموزشگاه شکوه دانش با هدف آموزش زبان از پایه برای بزرگسالان در یک بازه زمانی کوتاه در نظر گرفته شده است. این دوره که به صورت آخر هفته و فشرده برگزار می شود؛ به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، مهارت‌های زبان انگلیسی را در سطوح مختلف یاد بگیرید و زودتر به نتیجه برسید.

سخن آخر

شروع یک سفر یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان کمی چالش‌برانگیز است. چه شما یک زبان‌آموز مبتدی باشید و چه در نیمه راه باشید؛ موسسه زبان شکوه دانش با تنظیم برنامه متناسب با روتین زندگی شما و ارائه شیوه تدریسی نوین با بهره‌گیری از اساتید مجرب همراه شما خواهد بود تا بعد سپری کردن دوره های انگلیسی این موسسه بتوانید به راحتی به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوید.






جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

تگ ها آموزش زبان انگلیسی کلاس آنلاین زبان بهترین آموزشگاه زبان دوره های آموزش زبان

خبرنامه - شبکه های اجتماعی