پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          19 فروردین 1403 - 07 April 2024

 

به نظر شما برای متخصص تعمیرات موبایل شدن چه مدت زمان باید صرف کرد؟ اکثر افرادی که تمایل به شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل دارند، دلشان می‌خواهد که در مدت زمان نسبتاً کوتاه مهارت‌های لازم را آموخته و وارد بازار کار شوند. اگر ما نیز جزء این دسته از افراد هستید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معرفی آموزشگاه پل گیلان و بررسی دوره تعمیرات موبایل

فشردگی یک دوره آموزشی و کوتاه مدت بودن زمان برگزاری آن از جمله مواردی است که باید با کیفیت دوره سازگاری داشته باشد. پیشنهاد ما برای شما عزیزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در poulgilan.com است. در ادامه برایتان دربارۀ ویژگی‌ها و مشخصات این دوره آموزشی خواهیم گفت.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

مدت زمان دوره تعمیرات موبایل مجتمع پل

باور این مسئله که شما طی شرکت در 23 جلسه آموزشی می‌توانید تمامی صفر تا صد مباحث تعمیرات موبایل را بیاموزید، حتماً برایتان دشوار و دور از ذهن خواهد بود. باید بگوییم که این جلسات با وسواس و تدبیر اساتید برتر آموزشگاه پل برنامه ریزی شده و از هر جهت در راستای دستیابی به اهداف کارآموزان دوره هستند. کلیه مباحثی که طی این جلسات می‌آموزید شامل موارد زیر می‌شوند:

- آشنایی با سطوح مختلف تعمیرات موبایل در بخش‌های سخت افزار و نرم افزار

- شناخت و بررسی نحوه عملکرد اجزا و قطعات تشکیل دهنده گوشی‌های موبایل

- آموزش کار با ابزارآلات مورد نیاز در تعمیرات تلفن همراه

- آموزش تعمیرات روی برد موبایل موبایل

- تست بررسی و تعویض انواع سوکت‌های شارژ روی برد موبایل

- نحوه جداسازی و نصب اجزای چسبی موبایل به کمک گرما و اسپری حلال چسب

- تعمیرات تخصصی و پیشرفته موبایل

- دروه آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل به‌صورت مقدماتی

- دوره آموزش تعمیرات مقدماتی آیفون و سایر مباحث آموزشی مهم


بررسی مزایای شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل

اگر شما نیز قصد شرکت در دوره جامع تعمیرات موبایل را دارید، توصیه می‌کنیم نسبت به ویژگی‌های مثبت و مزایایی که با شرکت در این دوره آموزشی به دست می‌آورید توجه داشته و سپس با آگاهی کامل برای نام نویسی در دوره شرکت کنید. این مزایا عبارت‌اند از:

- فشرده و جامع بودن دوره تخصصی تعمیرات موبایل

با شرکت در این دوره آموزشی جامع در وقت خود و هزینه‌ای که باید بپردازید، صرفه‌جویی می‌کنید. ابن دوره برای افراد مبتدی گرفته تا حرفه‌ای سودمند بوده و مطابق با تکنولوژی روز دنیای گوشی‌های هوشمند است.

- بهره‌مندی از حضور در کلاس اساتید برتر

کلیۀ سرفصل‌های دوره توسط برترین اساتید کشوری برگزار شده و کارآموزان شانس کسب تجربه در حضور برترین اساتید را داشته و هرآنچه که لازم است دربارۀ تعمیرات موبایل بدانند، یاد می‌گیرند.

- قابلیت پشتیبانی و حمایت از کارآموزان دوره تعمیر موبایل

مهم‌ترین حسن این دورۀ آموزشی بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره به مدت یک سال است. از طرفی کارآموزان برتر این دوره آموزشی به عنوان کارآموزان فعال و توانا به بازار کار معرفی می‌شوند و نگرانی از بابت آینده شغلی آنها وجود ندارد.

- اعطای مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل و سایر مدارک معتبر

شما عزیزان با شرکت در دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل ضمن اینکه کلیه مباحث آموزشی عملی و تئوری دربارۀ تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل را می‌آموزید، می‌توانید برای دریافت مدرک نیز اقدام کنید. در وهله اول مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل باید دریافت گردد.

دریافت این مدرک وابسته به قبولی در آزمون فنی و حرفه ای است و اگر در آزمون کتبی حداقل نمره 50 را و در آزمون عملی حداقل نمره 70 را به دست آورید موفق به دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل می‌شوید. ناگفته نماند که امکان دریافت مدرک مورد تأیید وزارت علوم کشوری و مدرک بین المللی تعمیرات موبایل از مجتمع آموزشی پل گیلان وجود دارد.

برگزاری دوره در کلاس‌های مجهز به ابزار آلات موردنیاز

اگر ابزار آلات لازم برای یادگیری مباحث تعمیرات موبایل را ندارید، جای نگرانی وجود ندارد. در واقع باید بگوییم که شما عزیزان به هیچ گونه ابزار آلات و تجهیزاتی نیاز ندارید؛ زیرا کلاس‌های آموزش تعمیر موبایل در کارگاه‌های مجهز به ابزار آلات برگزار شده و کارآموزان دوره چالشی از این بابت نخواهند داشت.


- هزینه منصفانه و مقرون به صرفه شرکت در کلاس تعمیر موبایل

اگر مشکلات مالی دارید و هزینه دوره‌های آموزشی برایتان بالا و سنگین است، توصیه می‌کنیم به مجتمع آموزشی پل گیلان اعتماد کنید. برای شرکت در این دوره کافی است هزینه پیش ثبت نام را بپردازید. از طرفی باقی مانده هزینه کلاس آموزش تعمیر موبایل را می‌توانید طی دوره آموزشی بپردازید. البته توصیه می‌کنیم به مسئله هزینه دوره و سرفصل‌های آموزشی توجه ویژه‌ای داشته باشید. بدون شک با بررسی دقیق متوجه این نکته خواهید شد که هزینه این دوره کاملاً ارزان و منصفانه است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و به این مسئله مهم که مدت زمان دوره تعمیرات موبایل مجتمع پل و تأثیرات آموزش چگونه است، پی برده باشید. اگرچه این دوره جامع آموزشی تعمیرات موبایل به‌صورت فشرده برگزار می‌شود، اما این نکته به معنای چکیده بودن مباحث آموزشی نیست و کارآموزان از مزایای منحصربه‌فردی بهره‌مند خواهند شد. شما عزیزان با بررسی نظرات سایر شرکت کنندگان دوره به قطعیت درباره شرکت در این دوره رسیده و شاهد پیشرفت در سطح مهارت و کسب و کار خود خواهید بود.



خبرنامه - شبکه های اجتماعی