پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          29 آبان 1398 - 20 November 2019


چگونه آگهی رپرتاژ خبری در سایت های تخصصی داشته باشیم


رپرتاژ خبری یکی از پرکاربردترین و بهترین روش های تبلیغات در اینترنت است و برای ییشرفت در سئوی سایت نیز خیلی مفید است. اگر در موتور جستجوگر گوگل به دنبال روشهای جدید بهینه سازی سایت و پیشرفت در سئوی سایت باشید، به تازگی در سایتهای آموزش سئو و سایتهای تبلیغاتی پیشنهاد استفاده از رپورتاژ خبری یا همان آگهی رپرتاژ را مشاهده خواهید کرد.


آگهی رپرتاژ

معنی رپورتاژ

رپرتاژ یا رپورتاژ در اصل یک کلمه فرانسوی است که به صورت “reportage” نوشته میشود. که از کلمه ریپورت گرفته شده است و معنی آن گزارش یا شرح جریان امر است. بنابراین معنی رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری را در حوزه سئو سایت و تبلیغات اینترنتی میتوان به عنوان یک مصاحبه یا گزارشی برای معرفی کردن برندها و یا اشخاص مختلف در سایتهای خبری دانست. و در اصل به صورت یک خبر تبلیغاتی است که معمولا در سایتهای خبری منتشر میشود.

تاثیر رپورتاژ در برندسازی

کاربرد دیگر رپورتاژ خبری یا همان آگهی رپورتاژ در حوزه برندینگ است و یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش ها در برندسازی و تبلیغات اینترنتی محسوب میشود. خیلی از بزرگترین و قوی ترین برندها در جهان برای معرفی کردن خدمات و یا محصولات جدید خود از رپورتاژ خبری استفاده میکنند. دلیل اصلی تاثیر گذاری بالای رپورتاژ خبری این است که به نوعی یک تبلیغات غیر مستقیم محسوب میشود. بدین معنی که مخاطبان با مشاهده این نوع تبلیغات اعتماد بیشتری به صحت نوشتاری متن خواهند داشت و آن مطلب را با اشتیاق بیشتری مطالعه خواهند کرد. در واقع رپورتاژ خبری یک خبر تبلیغاتی است، اما برای جذب مخاطب بیشتر در قالب یک گزارش، مصاحبه و یا مقاله در سایتهای خبری پر بازدید منتشر میشود. این خبر میتواند از یک عنوان جذاب، یک متن در چند پارگراف پنجاه تا صد کلمه ای، یک یا چند عکس و کلمات کلیدی هایپرلینک شده تشکیل شود.


رپرتاژ خبری

نکات مهمی درباره روش تبلیغاتی رپورتاژ خبری

اولین نکته ای که باید در این روش به آن توجه ویژه ای داشت محتوای خبر است. برای درج این متن باید به نوع مخاطب وبسایت منتشر کننده رپرتاژ خبری توجه کرد و خبر را متناسب با سلیقه مخاطبان تهیه و منتشر کرد. چرا که با این کار تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطبان خود خواهید گذاشت. دوم اینکه سعی کنید رپورتاژ خبری را در سایتهای خبری و خبرگزاری های معتبر و پر بازدید منتشر کنید تا کارایی آن چند برابر شود. چرا که با این کار اعتبار سایت و برند شما نیز تقویت شده و در نهایت به بالا رفتن رتبه سایت شما منجر خواهد شد.

سومین نکته این است که برای تهیه خبر رپرتاژی و یک خبر تبلیغاتی مناسب سعی کنید از متخصصان این امر بهره کافی را ببرید. اشخاصی که میتوانند برای تهیه این گزارش به شما یاری برسانند شامل یک تیم متخصص که دارای خبرگزاری حرفه ای است ، متخصص سئو ، مشاور برندینگ و مشاور بازاریابی هستند.

رپرتاژ خبری چگونه باعث ارتقاء رتبه سایت ها در گوگل میشود؟

مهمترین عاملی که استفاده از رپرتاژ خبری باعث بالا رفتن رتبه سایتها میشود این است که برای تهیه رپرتاژ خبری لازم هست از یک تا سه کلمه کلیدی در متن به کار گرفته شود و آن کلمات را به سایت مورد نظر لینک دهیم، چنانچه این لینک ها قالبیت فالو داشته باشند، کارایی لازم را خواهند داشت. برای توضیح بیشتر در این رابطه باید بدانید که در الگوریتم های جدید گوگل، وجود لینک های فالو در قالب یک متن مناسب که سایتهای پر بازدید و معتبر آن را منتشر میکنند تاثیر بسیار زیادی در ارتقاء رتبه سایتها دارد. از عوامل دیگر باید به این نکته توجه کنیم که رپرتاژ خبری فقط یک روش تبلیغاتی نیست که برای مدت محدودی مورد استفاده قرار بگیرد. بلکه این مطلب در قالب یک خبر مفید به صورت مادام العمر در سایتها خواهد ماند، بنابراین تاثیر آن بر روی سئوی سایتها بسیار زیاد خواهد بود.

اهمیت لینک در سایتهای دانشگاهی

همانطور که قبلا در تعریف رپورتاژ خبری گفته شد، وجود لینکهای فالو یکی از مهمترین عوامل در ایجاد یک قالب محتوای مناسب است. در سایتهای دانشگاهی نیز وجود این لینک ها میتواند کمک بسیار زیادی در ارتقاء کیفیت سایت و بهبود سئوی آن ها داشته باشد. و با هایپرلینک کردن کلید واژه های مرتبط با محتوای سایتهای دانشگاهی، و قرار دادن این لینک ها در متن رپرتاژ خبری، تاثیر بسیار زیادی در ارتقاء کیفی سایتهای دانشگاهی خواهد داشت.

رپرتاژ خبری در چه سایت هایی تاثیر بیشتری دارد ؟

بیشترین تاثیر بک لینک از رپرتاژ خبری در سایت های دانشگاهی – دولتی – سایتهای مرجع و تخصصی می باشد.


مجموعه سایت های پرتال تبلیغاتی هم با توجه به محتوای تخصصی از سال ۹۳ تا کنون رپرتاژ خبری چندین سایت را در پرونده خود دارد . که توضیحات پکیج رپرتاژ خبری شامل موارد زیر می باشد .

رپرتاژ خبری در سایت های تخصصی


ردیف نام سایت MOZ Rank page Authority قیمت / هزار تومان
۱ پرتال دانشگاهی کشور ۶ ۴۰ ۱۵۰
۲ پرتال تبلیغات کشور۵۲۶۱۰۰
۳ پرتال مدیریت ۵ ۳۴ ۸۰
۴ پرتال فنی مهندسی ۵ ۳۲ ۵۰
۵ پرتال فرهنگ و هنر ۵ ۳۶ ۵۰
۶ پرتال توریسم و گردشگری ۵ ۳۴ ۷۰
۷ پرتال پزشکی ۵ ۳۳ ۷۰
۸ پرتال روانشناسی ۵ ۳۲ ۵۰
۹ پرتال کارآفرینی ۵ ۳۵ ۸۰





۱۱ ژورنال آموزشی کشور۵۳۴۵۰
۱۲ پرتال اپلیکیشن وبازی ۵ ۳۴ ۵۰
۱۲ پرتال تجارت کشور ۵۳۲ ۵۰
۱۳ پرتال اسکریپت و cms۵۳۲۵۰





















جمع مبالغ ( خرید تک خبر )

900,000 تومان

قیمت پکیج با تخفیف

 675,000  تومان

































































ابزار چک کردن پیج اتوریتی سایت ها

سفارش تلفنی : ۰۹۱۲۴۲۱۱۵۲۰

آی دی تلگرام : @mnowroozi




تگ ها آگهی رپرتاژ خبری آگهی رپرتاژ رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی رپورتاژ خبری آگهی رپورتاژ اگهی رپرتاژ

خبرنامه - شبکه های اجتماعی