پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          18 آذر 1396 - 09 December 2017

یکی از بهترین کشورهای که می توان برای سفر و گـردشگری آن را یاد کنیم ترکیه است. ترکیه هر ساله میزبان تعداد بی شماری از گـردشگران است که جذابیت ها و موقعیت های استراتژی ایده آلی داشته است.ترکیه جز کشورهای اروپایی- آسیایی است که در صورت انتخاب تور ترکیه قطعا هیجان های خاص و منحصر به فردی را تجربه خواهید کرد.
راهنمای گـردشگری تور ترکیه
در ترکیه هر شهری برای خود زیبایی ها و جذابیت های فراوانی داشته است که شما را مجذوب می کند به آنجا سفر کنید و همین جذابیت ها می توانند هر گـردشگری را مجاب نماید تا برای یکبار هم که شده به شهرهای ترکیه سفر کند. اگر شما تور ترکیه را برای خود انتخاب کنید می توانید از شهرهای مختلف آن بازدید نمایید.
تور استانبول
افراد زیادی هستند که ترکیه را برای سفر انتخاب می کنند و تور استانبول را به عنوان اولین مقصد گـردشگری در نظر می گیرند.استانبول جز شهرهای خاص ترکیه است که دارای مکان های دیدنی فراوانی از جمله مسجد صوفیه ، میدان تقسیم و ... است و البته مرکز خریدهای فراوانی نیز داشته است که قطعا سفری دلنشین را برای گـردشگران مخصوصا خانم ها رقم خواهد زد.
تور آنتالیا
آنتالیا جز یکی از مکان های است که ایرانیان زیادی هر ساله به آنجا سفر می کنند و در واقع به عنوان یک شهر ساحلی است که با هتل های  5ستاره ، جذابیت خاصی را برای گـردشگران به وجود آورده است. هر فردی می تواند با سفر به آنتالیا یک سفر ساحلی را با تمامی امکانات تجربه کند. البته پارک آبی و پارک دلفین ها از جمله جاذبه های هستند که برای کودکان قطعا جذاب و به یادماندنی خواهد بود.
تور کوش آداسی
اگر می خواهید سفری زیبا و دلنشین را تجربه کنید تور کوش آداسی را فراموش نکنید ؛ کوش اداسی به معنی جزیره پرنده است. تورکوش آداسی به دلیل نزدیکی به جزیره یونانی ساموس از جذابیت ویژه ی برای گـردشگرانی برخوردار است که به ترکیه سفر می کنند. این شهر تنها با فرودگاه ازمیر ترکیه 1 ساعت فاصله داشته است.
آژانس گـردشگری دلارام تور کارگزار تور ترکیه
شما در هر فصلی از سال که بخواهید می توانید به ترکیه سفر کنید تنها کافیست چمدان خود را ببندید و راهی ترکیه شود. یکی از آژانس های که می تواند در این زمینه کمک فراوانی به شما داشته باشد آژانس گـردشگری دلارام تور است که همواره رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار داده و سعی نموده تا بهترین خدمات را در تورهای گـردشگری به مقصد ترکیه به مسافران عزیز ارائه دهد.
توزیع رسانه ای توسط دیجیتال مارکتینگ اینتن

تگ ها رپرتاژ آگهی رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی