پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          08 امرداد 1397 - 30 July 2018


معرفی بهترین مقاصد سفر‌های تابستانی ۹۷
هر چقدر هم درگیر کار و و روزمرگی باشید، برای رسیدن به آرامش و بـازیافتن انرژی دوباره، بهتر است به فکر برنامه‌ریزی سفر تابستانه باشید. بهترین کار این است که با آژانسی که هتل و پرواز را چارتر می‌کند همراه شوید تا هزینه سفر کمتر شود. در اینجا چند مقصد با هزینه‌های متفاوت را معرفی می‌کنیم. 

تماشای دریا از بالای برج‌ خلیفه در تور دبی

در تور دبی بعضی از هیجان‌انگیز‌ترین دیدنی‌های جهان را می‌بینید، بلند‌ترین برج‌های جهان به همراه مجلل‌ترین هتل‌ها، پیشترفته‌ترین پارک آبی و بزرگترین دلفیناریوم دنیا و بسیاری از چیز‌های دیدنی را می‌بینید. این شهر پرزرق و برق گردشـگری، در جهت توسعه صنعت توریـسم قدم‌های بزرگی برداشته که برای تمام مردم دنیا، شهری جذاب و دیدنی است. 
هتل‌های دبی، بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره خیابان شیخ زائد و بردبی تخفیف‌های خوبی دارند که همگی آنها، دارای کافه رستوران‌های شبانه‌ هستند، در تمام هتل‌ها، مسافرانی که با تور‌های آژانس مقتدر سیر، سفر می‌کنند، دارای صبحانه رایگان هستند و از اقامت در این هتل های لوکس دبی لذت خواهید برد. 
به سواحل جمیرا بروید و شنا کنید و آفتاب بگیرید، برای تماشای شهر، در نزدیکی غروب آفتاب به بالای برج خلیفه بروید و غروب آفتاب را با همسفرتان تماشا کنید، در محوطه همین برج بزرگترین آب‌نمای دنیا را ساخته‌اند که با پخش موسیقی آرامش‌بخش فواره‌های آن می‌رقصند. 
فروشگاه‌ها و مراکز خرید در دبی، تخفیف‌های خوبی دارند، اگر در قسمت دیره اقامت دارید به دیره سیتی سنتر بروید که یک مجموعه بزرگ تفریحی و خرید است، اما حتما روزی را برای گشتن در امارات مال خالی کنید، اینجا نه تنها مرکز خرید، بلکه یک مرکز تفریحی مدرن نیز هست، برای دیدن آکواریوم زیبا و شگفت‌انگیز این مجموعه، حتما وقت بگذارید. به پیست اسکی همین مجموعه بروید و پنگوئن‌های زیبا را ببینید و عکس یادگاری بگیرید. 
برای سفر به دبی، در تمامی روز‌های هفته، آزادی انتخاب دارید، پروازهای متعددی توسط شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایران ایر، ماهان و ایرعربیا انجام می‌شود. برای رزرو تور و اخذ ویزای امارات، با کارشنـاسان آژانس مقتدر سیر، تماس بگیرید و برای چند روزی خوش‌گذرانی، راهی سفر دبی شوید.

 

دیدنی‌های پر‌آوازه در تور روسیه را ببینید

سفر با تور روسیه می تواند طوری دلتان را ببرد که برای دوباره دیدن بعضی از دیدنی‌های مسکو و سنت‌پترزبورگ برنامه‌ریزی کنید. 
بهترین زمان سفر به روسیه، تابستان است، هوا گرمای دلچسبی دارد و در سواحل دریای سیاه سوچی می‌توان آفتاب گرفت و تنی به آب زد و اقامت خوبی را در هتل‌های چهار و پنج ستاره روسی، در کنار دریای مدیترانه گذراند.
گردش در مسکو و سنت‌ پترزبورگ هم در تابستان بهتر است، هوا خوب است، هر روز می‌توانید برای دیدن زیبایی‌های شهر بروید و ساعت‌های طولانی از روز را، برای بازدید و گردش دارید. مثلا در مسکو خیابان پتروسکا را ببینید و از بوتیک‌های زیبایش دیدن کنید، در میدان سرخ قدم بزنید و با کلیسای رنگارنگ سنت باسیل عکس یادگاری بگیرید. 
آژانس مقتدر سیر، چارتر کننده اصلی پرواز نوردویند روسیه است و تور‌ها توسط همین ایر‌لاین اجرا می‌شود، تا مسافران با راحتی و آسودگی بیشتری به مقصد برسند. در تمامی تور‌ها، مسافران به چند گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان می‌روند و بسیاری از دیدنی‌های معروف را بازدید می‌کنند. 
در سنت‌پترزبورگ زیبا، روز نوا را می‌بینید که به خلیج فنلاند می‌ریزد و طراوت و زیبایی خاصی به شهر بخشیده است. دیدن موزه هرمیتاژ هم بسیار برایتان شگفت‌انگیز خواهد بود. دیدن گرند پالاس با آن کاخ‌های مجلل دوران تزار‌های روسیه، شما را متحیر می‌کند. در چند شبی که در این شهر هستید برنامه‌ریزی دقیقی برای گشت و گذار داشته باشید. 
در روسیه غذاهای خوش‌طعمی را امتحان می‌کنید، سولیانکا سوپ خوشمزه‌ای‌ست که با انواع گوشت، خیار و ادویه‌جات طبخ می‌شود یا پلمنی را آن‌قدر دوست خواهید داشت که همیشه سفارش می‌دهید. 
برای سفر ارزان‌تر به روسیه می توانید حتی هتل سه ستاره خوب انتخاب کنید و باقی پول‌تان را صرف گشت و گذار در این شهر کنید، اما سفر رفتن را به تعویق نیاندازید که تنها چیزی که بسیار ارزشمندتر از پول است، تجربه همین سفر‌ها خواهد بود، با کارشنـاسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تورخود را رزرو کنید. 



سفر به سرزمین‌های هیجان‌انگیز تایلند

شب‌های طولانی پاتایا و پوکت، بهترین تجربه در سفر‌های تابستانی است، اینجا کشوری است که بازار‌های ۲۴ ساعته دارد و مردمش همیشه بیدارند.
تایلند کشور ارزانی‌ است و هتل‌های سه تا پنج ستاره خوبی هم دارد، البته در پوکت یا پاتایا بهتر است هتلی با امکانات بیشتر رزرو کنید، از استخرهای زیبا و سالن‌های ماساژ و حتی از پارک‌های آبی هتل‌ها لذت ببرید. تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان هستند و روزتان را پر انرژی آغاز می‌کنید. تور‌ها را بررسی کنید، دامنه انتخاب زیادی دارید، هم می‌توانید به صورت تک مقصدی به پوکت بروید و در آب‌های زلال و سواحل بکر آن استراحت کنید و هم می‌توانید به صورت ترکیبی بانکوک را ببینید و خرید کنید و بگردید و سپس چند شبی را در پاتایا یا بانکوک باشید.
بانکوک با داشتن مراکز خرید خوب، بهترین فرصت برای خرید‌های سالانه شماست. برای این منظور، حتما به میدان سیام و خیابان پراتوام سر بزنید، اگر به دنبال مراکز خرید خوب بودید حتما به سیام پاراگون و سنترال ورد بروید. در این شهر حتما از مجموعه تاریخی گرند پلاس و وات فرا کو دیدن کنید.  
در تمامی تورها شما دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستید و آژانس یک سیم‌کارت رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.  
سفرها با پرواز‌های ماهان، امارات و قطر ایر ویز برنامه‌ریزی شده‌اند و با توجه به نوع تور و مقصد شما، پرواز‌ها متفاوت هستند، در تمامی فرودگاه‌ها، گردشگران به همراه ترنسفر‌های هماهنگ شده آژانس، به هتل محل اقامت خود می‌رسند. 
سفر به تایلند، به همراه خانواده و هم دوستان، انتخاب مناسبی است و همه جوره این کشور گردشگر‌پذیر برای خوش گذرانی پتانسیل دارد، با کارشنـاسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید اقدام به خرید تور تایلند کنید و برای شنا در آب‌های زلال راهی شوید.



تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی