پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          16 آبان 1398 - 07 November 2019

چند راهکار ساده برای سفری ارزان با تورهای پاییزی

سفر به نقاط ناشناخته‌ای که مدام باید کشف کنید و با دیدنی‌هایی عجیب در آن روبه‌رو شوید بسیار جذاب است و به شما این فرصت را می‌دهد که در تعطیلات پیش‌رو یکی از این مقصدهای هیجان‌انگیز را انتخاب کنید و سفری بی‌نظیر خانوادگی را تجربه کنید.


تور چین؛ معاشرت با مردم محلی در اقامتگاه‌های ارزان


 


تور چین را که انتخاب کردید، حتما می‌دانید که این یک سفر خاص و ویژه است، در اینجا استانداردهای مسافرتی و گردشـگری بسیار بالاست و بیشتر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها ۵ستاره و لوکس هستند، اما اگر قصد سفر خانوادگی را دارید می‌توانید با کارشنـاس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها را برای ماندن در پکن انتخاب کنید.
اقامتگاه‌های ارزان تجربه ملموس‌تری از زندگی مردم بومی چین در اختیار شما می‌گذارند. سفری ارزان و راحت در پکن با ماندن در مهمانسراهای ارزان قیمت تجربه می‌کنید.
خانه وادا یکی از شناخته‌ترین این خانه‌ها در پکن است که قیمت آن ارزان و محل اقامت آن تمیز و مناسب است؛ وادا در محله هوتنگ و در کنار خانه‌های معمولی واقع شده است. شما می‌توانید در اتاق‌های بزرگ عمومی بخوابید و هنگام شروع مدرسه بچه‌ها از سر و صدای خیابان از خواب بیدار شوید. این زمانیست که بزرگ‌ترها برای خرید مواد غذایی بیرون می‌روند، شما می‌توانید در حیاط بنشینید و از خوردن قهوه صبحگاهی لذت ببرید. در این مهمانسرا شما نه تنها با گردشگران سراسر دنیا می‌توانید آشنا شوید بلکه با ساکنانی مواجه می‌شوید که برای کار و یا تحصیل در پکن فعالیت می‌کنند.
پکن دیدنی‌های بسیاری دارد که با این هزینه‌ی مناسبی که برای اقامتگاه صرف می‌کنید به خوبی می‌توانید فرزندانتان را به بهترین تم‌پارک‌های بـازی ببرید و یا ساعت‌ها در بزرگ‌ترین مراکز خرید و فشن استایل آنها بگردید و یادگاری‌های خوشگل با خود بردارید.
 در همراهی با تور چین، شما بعد از پکن راهی شانگهای یکی از مدرن‌ترین شهرهای چین می‌شوید و می‌توانید در هتل‌های سه ستاره بمانید. خب به طور طبیعی کمی خرج شما نسبت به پکن بالاتر می‌رود اما نگران نباشید در این نقطه هم هزاران تفریح رایگان پیش‌بینی شده است که گردشگران به خوبی در شانگهای گشت و گذار کنند. 
یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های رایگان شهر موزه شانگهای است که شما را با هنر و تاریخ امپراطوری چین آشنا می‌کند و بدون هیچ هزینه‌ای با بخش‌هایی از تاریخ، هنر و فرهنگ آنها آشنا می‌شوید.
برای رفتن به چین باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشید و با ارایه مدارکتان به کارشنـاس‌های مقتدر سیر بعد از اخذ ویزای چین راهی سفر شوید، برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم از هم‌اکنون با خرید مناسب و ارزان‌تر تور چین نوروز 98 تعطیلات خوبی در عید برای خانواده‌تان بسازید. 

تور باکو؛ خوشگذرانی در مهمانسراهای محلی




با تور باکو که مسافر شوید، به سرعت به مقصد می‌رسید. اینجا یکی از نزدیک‌ترین شهرهای خارجی به ایران است که شما می‌توانید در آنجا با فرهنگی نزدیک‌تر به ایران با مردم معاشرت کنید و از فرهنگ و هنر نزدیکشان به ایران لذت ببرید.
اگر همچنان قصد دارید مقرون به صرفه هزینه کنید بدانید که یکی از بهترین مقاصد را انتخاب کرده‌اید و می‌توانید با ماندن در بوتیک هتل‌های خوشگل باکو مناسب و ارزان سفر کنید. یکی از مشهورترین آنها میان گردشگران Zion   Hostel است. این اقامتگاه در بهش مرکزی شهر و در یک مجتمع زیبا و دلپذیر به نام زئون قرار داد راه پله‌های مارپیچی، سقف زیبا و آسمان آبی باکو از جمله ویژگی‌های ظاهری این مهمانسرا است. اقانت خوب و مناسبی در اینجا دارید و خاطره‌ی صبحانه‌های خوشمزه و مرهبانی خدمتکاران آن را هرگز فراموش نمی‌کنید.
حتما می‌دانید که باکو هم دیدنی‌های معماری و تاریخی بسیاری دارد که نباید تماشای آن را از دست بدهید. یکی از آنها مسجد بی‌بی هیبت است. کسی که گفته می‌شود دختر امام موسی کاظم (ع) بوده و مسجدش در قرن ۱۳ میلادی ساخته و بعدها در سال ۱۹۹۸ بازسازی شده است. این که بخشی از سنت و گذشته‌ی باکو است اما حتما هر مدرن معماری را هم در این شهر ببینید.
برج‌های شعله‌ور که نشانه‌ی باکو نیز به شما می‌رود را از نزدیک ببینید. معماری بی‌نظیر و چراغ‌های LED که شب‌ها با نورافشانی که از خود نمایش می‌دهند شمایلی مدرن به شهر داده‌اند. تقریبا هر جای شهر که باشید می‌توانید این برج‌ها را ببینید و به راحتی از هر نقطه شهر به واسطه سیستم حمل و نقل عمومی یا تاکسی می‌توانید به دیدن آن بروید.
رسیدن به باکو بسیار ساده است، باید چمدان ببندید و با گذرنامه‌ی معتبر به آن سفر کنید. البته در تعطیلات و فصل سفر کمی ماندن در اقامتگاه‌های مناسب سخت است، برای همین می‌توانید با راهنمایی کارشنـاس‌های آژانس مقتدر سیر از هم‌اکنون با خرید تور باکو نوروز 98 برای تعطیلات عید خود برنامه‌ریزی کنید.

تور هند؛ تماشای مثلث اعجاب‌انگیز دنیا با ارزان‌ترین برنامه


 

شما در واقع برای این سفر تور مثلث طلایی را انتخاب می‌کنید که با سادگی و با یک برنامه‌ریزی منظم دهلی ، آگرا و جیپور سه عجوبه‌ی گردشـگری آسیا را از نزدیک ببینید. دیدنی‌هایی که قطعا در یک تور نمی‌توانید همه‌ی آنها را ببینید و باید برای تماشای همه‌ی آنها بارها و بارها به هند سفر کنید.
شما قطعا با زیباترین و سبزترین طبیعت مواجه می‌شوید که در کنرا شاهکارهای معماری و دست‌ساخته‌های بشر چیزی شبیه تابلوهای نقاشی را به خاطر شما می‌آورند.
دهلی قدم اول سفر شماست، راهنمای فراسی زبان حتما برای شما برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای تماشای نمادهای تاریخی و معماری پیش‌بینی کرده است، اما فراموش نکنید که مستقیم به چاندی چوک در دل محله قدیم دهلی بروید و بازاری که به دستور شاه جهان در ۱۶۵۰ میلادی بنا شد و هنوز یکی از زیباترین و خاص‌ترین بخش‌های شهر محسوب می‌شود را از نزدیک ببیند. برنامه‌ی فشرده‌ی این تور شما را با هیجان دیدنی‌های هر شهر روبه‌رو می‌کند.
شما در مقصد بعدی به آگرا می‌رسید، حتما بعد از آنکه برنامه‌ی ویژه‌ای برای تماشای تاج محل این نماد عاشقانه‌ی دنیا برایتان چیدند، شما را به دیدن فاتح‌پور سیکری می‌برند. شهری باستانی که زمان پایتخت مغول‌ها بود و شاه اکبر به همراه همسران هندو، مسیحی و مسلمانش در آن زندگی می‌کرد.
دیدنی‌ها و زیبایی‌های این شهر عجیاب هفتگانه‌ی دنیا به این سادگی‌ها تمام نمی‌شود، اما خب شما باید راهی جیپور ضلع آخر این تور بروید. اینجا را شهر صورتی هندوستان می‌نامند. 
در برنامه‌یتان حتما از هوا محل شروع کنید و با رازهای بسیاری از زنانی که در آن زندگی می‌کردند به کمک راهنمای فارسی زبان آشنا شوید.
شما در این سفر می‌توانید با راهنمایی کارشنـاس‌های آژانس مقتدر سیر تور گوا را هم انتخاب کنید و بعد از این گشت و گذارهای فرهنگی جند روزی را در ساحل‌های آرام و دیدنی این شهر ساحلی استراحت کنید.
با این حال برای رسیدن به هرکدام از این برنامه‌های هیجان‌انگیز سفر باید هم‌اکنون به وب سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و تور هند را خریداری کنید.



تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی