پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          28 آبان 1399 - 18 November 2020



گوگل ادوردز بستر تبلیغاتی گوگل است، جایی که تبلیغات هنگام انجام جستجو به کاربران ارائه می شود. 

در طول سال ها، با تبدیل بازاریابی از سنتی به دیجیتال، کسب و کارهای بیشتری راه خود را به سمت اینترنت باز کرده اند. این امر باعث شده است که اینترنت به شدت درگیر رقابت شدید شود. جدا از کسب و کارها، حتی مصرف کنندگان به طور فزاینده ای برای تصمیم گیری در خرید خود به اینترنت متکی هستند. با توجه به این شرایط، گذشتن از میان جمعیت و دسترسی به مخاطبان برای کسب و کارها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می شود. بنابراین ، گوگل ادوردز یک راه حل یک مرحله ای است که به کسب و کار ها کمک می کند تا بلافاصله با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و نتایج مطلوبی را ارائه دهند.
گوگل ادوردز ویژگی های بسیاری را در سیستم عامل خود معرفی کرده است. این منجر به افزایش مزایا و نتایج عالی شده است. این مقاله شامل 8 مزیت آن برای کسب و کار است.

1. برندتان را معرفی می کند
در گذشته معرفی برند از طریق تبلیغات در روزنامه ها، بیلبوردها، تبلیغات رادیو و تلویزیون است. این رویکرد برای محصولات مصرفی نتیجه می گرفت اما برای محصولات مرتبط با کسب و کار اثر بخش نبود چرا که انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان گسترده موثر نیست. تبلیغات دیجیتالی به خصوص گوگل ادوردز انقلابی در نحوه تبلیغات برندها ایجاد کرده است. با استفاده از گوگل ادوردز، برند ها می توانند برای مخاطبان هنگامی که در حال جست و جوی نتایجی مرتبط با کسب و کار شما هستند، تبلیغاتی نمایش بدهند.


 

2. نتیجه گیری سریعتر نسبت به سئو
گوگل این قابلیت را به کسب و کار ها می دهد تا محصولات و خدماتشان را درست زمانی که مخاطب به آن ها نیاز دارند را در معرض نمایش آن ها قرار دهد.این فرصت رقابت زیادی را نیز به همراه خواهد آورد. به همین دلیل رتبه بندی ارگانیک در موتورهای جستجو کاری طولانی و زمان بر است. با استفاده از گوگل ادوردز می توان خیلی سریعتر به نتیجه رسید. بدیهی است که در اینجا نیز رقابت وجود دارد. اما همراه با مبلغ پیشنهادی، امتیاز کیفیت کلمه کلیدی؛ یعنی مرتبط بودن آگهی و غیره را تعیین می کنید. از این رو سرمایه گذاری مناسب روی گوگل ادوردز می تواند بازگشت سرمایه بسیار خوبی داشته باشد.
 


3. پیشی گرفتن از تبلیغات رقبا
گوگل ادوردز گزینه هوشمندانه ای برای غلبه بر رقبای شما است. مثلا شما با یکی از برندهای موجود در بازار رقابتی جدی دارید و احتمال می دهید که بیشتر فروش های احتمالی توسط آنها و سئو سایتشان انجام می گیرد. با استفاده از گوگل ادوردز، می توانید استراتژی های پیشنهاد خودکار "Target Outrank" را انتخاب کنید و پیشنهاد خود برای پیشی گرفتن از رقم مشخص شده در حراج را تنظیم کنید. پیشی گرفتن از تبلیغات رقبا را می توان به عنوان یکی از ضروری ترین مزایای گوگل ادوردز نام برد.

4- روی مخاطب برای خرید تأثیر بگذارید
در دنیای اینترنت، تمام اطلاعات با یک کلیک در دسترس است و مصرف کننده قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، تحقیقات زیادی انجام می دهد، گزینه های مختلف را مقایسه می کند و تصمیم می گیرد. برای کسب و کار ها بسیار مهم است که بر تصمیم افرادی که از وب سایت آن ها بازدید کرده اند تاثیر بگذارند و منجر به خرید آن ها شوند. با تبلیغات بازاریابی مجدد گوگل ادوردز این فرآیند بسیار ساده و موثر است. مخاطبان بازدید کننده از یک وب سایت از طریق هر منبع می توانند در گروه مخاطبان مختلف دسته بندی شوند و هدف قرار بگیرند.

5. افزایش میزان تبلیغات برای مخاطبان با کیفیت بالا
با استفاده از گوگل ادوردز، می توان تبلیغاتی را به مخاطبانی ارائه داد که بیشتر به خرید علاقه دارند. باید استراتژی های پیشنهاد خودکار انتخاب شود، جایی که پیشنهاد بر اساس داده های تبدیل قبلی و ترکیبی از اطلاعات مختلف آن مبدل ها مانند مکان، دستگاه، مدل، مرورگر، زمان روز و غیره تنظیم می شود.

6. تست و آزمایش و شناسایی بهترین روش.
فرض کنید شما یک ویژگی جدید از محصول خود دارید که فکر می کنید مشتری را به خود جلب می کند، بنابراین این ویژگی را با ویژگی های موجود در نسخه های تبلیغاتی خود جایگزین می کنید و همین مورد را در صفحه مقصد خود به روز می کنید. در همین حال، شما همچنین تصمیم گرفتید یکی از راهکارهای پیشنهاد خودکار را برای بهبود تبدیل ها آزمایش کنید. ظرف یک ماه ، عملکرد گوگل ادوردز شما از نظر CTR و تبدیل بهبود می یابد اما دقیقا نمی دانید ویژگی جدید کار کرده است یا استراتژی پیشنهادی جدید! ادوردز این گزینه را دارد که یک تغییر را در هر کمپین و در طی یک دوره زمانی آزمایش کند.

7. تدوین استراتژی بر اساس اطلاعات جمعیتی کاربران
یکی از آخرین به روزرسانی های گوگل ادوردز، اطلاعات مربوط به جمعیت کاربران مانند سن، جنس، وضعیت والدین و غیره است. شما شروع به استفاده از گوگل ادوردز کرده اید و مشاهده می کنید که نرخ تبدیل شما زیاد نیست. شما تصمیم می گیرید که به اطلاعات جمعیتی مخاطبان خود نگاهی بیندازید و متوجه می شوید که 30٪ از ترافیک از گروه سنی 18 تا 24 سال است که به طور کلی گروه سنی مخاطبان شما نیستند. تصمیم می گیرید این گروه سنی را در یک نمونه حذف کنید و برای مدتی آزمایش کنید. با پایان آزمایش، مشاهده می کنید که نرخ تبدیل آزمایش شما بسیار بهتر از نمونه اولیه است. این قابلیت یکی از مزایای استفاده از گوگل ادوردز است.

8. زمانبندی تبلیغات را برای دستیابی به مخاطب در زمان مناسب انجام دهید
یکی از مزایای اصلی گوگل ادوردز تصمیم گیری در مورد زمان و روزی است که می خواهید تبلیغات شما اجرا شود. پس از اجرای کمپین خود به مدت 3-6 ماه، داده ها را بر اساس زمان بگیرید و بر اساس آن، در همان ساعت یا روز تبلیغات را پیشنهاد یا متوقف کنید

مسلم است ویژگی ها و مزایای گوگل ادوردز به این 8 مورد محدود نمی شود؛ گوگل همیشه در حال بهبود نتایج جستجو برای ارائه بهترین نتیجه برای کاربر بوده است. اگر می خواهید از این مزایای گوگل ادوردز استفاده کنید با تیم تخصصی بیزون تماس بگیرید.


خبرنامه - شبکه های اجتماعی