پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          05 آبان 1400 - 27 October 2021



اگر دانشجو، محقق یا پژوهشگر هستید، حتما نیاز پیدا کردید که متون یا مقالات خود را ترجمه کنید یا اینکه نیاز شده ویرایش نیتیو انجام بدید و حتی پیش آمده سروکارتان به پارافرایز کردن افتاده. اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی نداشتید و یا زمان کمی داشتید، حتما از خودتان پرسیدید ترجمه‌هامو به کی بسپارم؟ سوال به جایی از خودتان پرسیدید چون باید فاکتورهای متفاوتی را در نظر بگیرید تا در نهایت هزینه‌ای که می‌کنید به هدر نرود.
قشر علمی جامعه همیشه در حال تحقیق و پیشرفت علمی هست و همواره نیاز به جستجو در سطح بین‌المللی دارد؛ بنابراین، باید با یک سایت برای ترجمه متن و مقاله خود آشنا باشد که اگر با کمبود زمان مواجه شد دچار مشکل نشود. سایت خدمات ترجمه زیاد پیدا می‌شود اما سایتی بهتر است که کیفیت بهتری را با هزینه ارزان‌تر و بهینه‌تر به شما ارائه بدهد. علاوه بر آن باید نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد و به درگاه امن پرداخت مجهز باشد.

 
ترجمه مقاله تخصصی در سایت‌های ترجمه

بهترین سایت برای ترجمه مقاله چه ویژگی‌های دارد؟
بهترین سایت برای ترجمه تخصصی باید نیاز پژوهشگران و دانشجویان درک و برطرف کنید که می‌تواند شامل موارد زیر باشد:
1- ترجمه فوری و تخصصی فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی
یکی از مهم‌ترین موضوعات در ترجمه تخصصی، خصوصا مقاله فارسی به انگلیسی برای انتشار در مجلات معتبر خارجی یا آماده‌سازی یک پژوهش انگلیسی به فارسی در زمان کم است؛ بنابراین، خیلی مهم است که سایتی تبحر کافی در نوشتن و ترجمه مقالات انگلیسی و فارسی داشته باشد. اینجاست که ترجمه فوری خیلی به کار می‌آید! به نظر دشوار هست که سایت پیدا کنید که در زمان کم کیفیت کار را حفظ کند، اما ما پیشنهاد خوبی داریم!


 
مهم‌ترین ویژگی‌های ترجمه تخصصی
1- قیمت ترجمه خیلی بالا و البته خیلی پایین نداشته باشد
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها که فرهیختگان برای ترجمه تخصصی دارند، تعرفه و قیمت ترجمه است. با توجه به عنوان این بخش، قیمت ترجمه زیاد لزوما نشان دهنده کیفیت بهتر و قیمت ترجمه خیلی کم هم قطعا متضمن کیفیت خوب نیست، چه خوب اگر که خدمات ترجمه تخصصی با کیفیت با قیمتی معقول و مناسب انجام شود؛ بنابراین بهترین سایت برای ترجمه تخصصی سایتی است که تعرفه ترجمه آن‌ نسبت به سایر وب‌سایت‌های دیگر رقابتی‌تر ‌باشد و شرایطی برای مخاطبین ایجاد کنند که بتوانند هزینه‌ها به صورت مرحله‌ای و بخش به بخش پرداخت کنند.
2- امکان ثبت و تحویل سفارش آنلاین ترجمه تخصصی و سایز امکانات
یک موسسه با توجه به رشته‌های مختلف دانشگاهی باید از مترجم‌های توانمندی بهره‌مند شود که به انواع ترجمه تخصصی متون آشنا باشند و با معادل‌سازی اصطلاحات آنان از زبان مبدأ به زبان مقصد بهترین و باکیفیت‌ترین نوع ترجمه‌ها را برای مشتریان خود ارائه سازند؛ بعلاوه باید محل ورود مخاطبان خود آنقدر خوب آماده کند که گویی قرار است از مهمان پذیرایی کنند. پس باید امکانات خوبی فراهم کنند که برای مهمانان خاطره خوبی به جا بماند تا آنها را دوباره به آنجا بکشاند. باید امکانات جانبی را هم در نظر بگیرد که به ترجمه مربوط می‌شود تا خیال مخاطبش را راحت کند؛ مثل تایپ، ویرایش و پارفرایز. چه بهتر که تمام خدمات سایتی که انتخاب می‌کند از ثبت گرفته تا پرداخت و تحویل به صورت آنلاین انجام شود تا در شرایط کرونایی نیاز به مراجعه حضوری و رفتن به بیرون از منزل نباشد!
3- تضمین کیفیت و امکان عودت هزینه در صورت نارضایتی مشتری
با توجه به اینکه ترجمه تخصصی باید حتما خرسندی مشتری را در بر داشته باشد؛ لذا وب‌سایتی در زمینه ترجمه متون مختلف دانشگاهی موفق می‌باشد که از مترجمین متخصص و مجرب در هر زمینه استفاده کند و همچنین تیمی برای بازرسی کیفیت داشته باشد. اگر کارشناسان کنترل کیفی تشخیص دادند، متن ترجمه کیفیت لازم را ندارد آن را اصلاح و بازبینی کنند و در مواردی حتی مبلغ پرداختی را بزنند. با در نظر گرفتن این فاکتور در وب‌سایت‌های مختلف ترجمه تخصصی متن می‌توان یک سایت را نسبت به سایت‌های دیگر ترجیح داد.
4- تیم پشتیبانی محترم و همیشه آنلاین
سایتی که پشتیبانی مجرب و محترم دارد و سعی می‌کند ارتباط گرم و صمیمانه‌ای را با مشتری برقرار کند حتما برای بخش‌های دیگر هم موفق عمل می‌کند چون حتما فکر همه جایش را کرده است. همیشه آنلاین و پاسخگو بودن به سوالات و تیکت‌های شما راهی برای بررسی میزان کیفیت خدمات است. نظارت بر سفارش‌ها و تحویل در موعد مقرر نسبت به زمان ثبت سفارش ترجمه را می‌توان از آنها انتظار داشت.


 
سپردن ترجمه تخصصی به افراد مطمئن و معتبر
گروه مترجمین برنا یا برناترجمه یکی از ‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه وب‌سایت، ترجمه ویدئوهای آموزشی، ویرایش مقالات، پارافرایز، تایپ و گویندگی می‌باشد. این وب‌سایت به جای همکاری با هزاران نفر سعی می‌کند از تعداد مترجمین محدودتر اما با گزینش بیشتر استفاده کند تا بتواند به شما خدمات ویژه و تخصصی ارائه کند.

از زمان وارد شدن به سایت تا بعد تحویل سفارش، پشتیبانی هر لحظه با شما خواهد بود و هر زمان سوالی داشتید و خواستید موردی را مطرح کنید می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز با آنها در میان بگذارید.

تمرکز اصلی برناترجمه روی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی بوده و از تمامی تکنولوژی‌های بروز دنیا جهت افزایش کیفیت ترجمه استفاده می‌کند.

رابط کاربری سایت جدید گروه مترجمین برنا بسیار ساده و ثبت سفارش ترجمه بسیار آسان است. همچنین از امکانات زیادی برای انجام بهتر فرایند انجام یک سفارش برخوردار است.

می‌توانید به جای نمونه‌های ترجمه ثبت شده در وب‌سایت‌ها بخشی از متن خود را برای نمونه ترجمه درخواست کنید.

 علاوه بر تعرفه‌های مناسب برای ترجمه متن، این گروه تخفیفات فصلی و کد تخفیف نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. پرداخت سفارشات در این وب‌سایت به صورت اقساطی و به صورت امن انجام می‌شود.

 ترجمه‌های تحویلی گروه مترجمین برنا از نظر علائم نگارشی و تایپی هم ویرایش و بازبینی می‌شود.

بعد از اینکه سفارش ترجمه خود را تحویل گرفتید، هر موردی مرتبط با ترجمه خود را می‌توانید با پشتیبانی مطرح کنید و از آنها راهنمایی بگیرید. اگر نیاز به ویرایش و بازبینی بود در اسرع وقت برای شما انجام خواهد شد. پشتیبانی گروه مترجمین تا زمانی که شما رضایت کامل از سفارش خود پیدا کنید همراه شما خواهد شود. برای شروع خیلی راحت روی گزینه ثبت سفارش ترجمه کلیک کنید!
 
تلفن، واتس اپ و تلگرام: 09371413001 - 09211243588 (24 ساعته)
آدرس وب‌سایت: https://bornatranslate.com
پست الکترونیک: info@barnatranslate.com
اینستاگرام: instagram.com/Bornatranslate



تگ ها ترجمه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی