پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


 
معرفی کسب و کار برای همه افرادی که به تازگی یک کار یا اسـتارتاپ را شروع کرده اند اهمیت زیادی دارد. یکی از راه هایی که می توانید خود را به افراد دیگر معرفی کنید طراحی سایت است. فرقی نمی کند که کسب و کار شما چه ماهیتی دارد شرکتی، فروشگاهی، دایرکتوری هر چه باشد با معرفی خود، خدمات یا محصولاتتان از طریق سایت و بهینه سازی آن می توانید خود را به افرادی که شما را نمی شناسند معرفی کنید. 
در شروع کار احتمالا شما به دنبال یک روش طراحی سایت ارزان برای اسـتارتاپ ها هستید که هزینه های خود را کاهش داده و به حداقل برسانید. یکی از روش های طراحی سایت، کدنویسی است که روشی مناسب اما هزینه بر است. روش دیگر سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس است که با ارائه قالب های آماده امکان طراحی سایت را بدون دانش کدنویسی و به سرعت توسط خودتان فراهم می کند. در این مقاله تعدادی از قالب های وردپرسی را که می توانید یک سایت اسـتارتاپی را با آنها راه اندازی کنید معرفی می کنیم. 
انتخاب بهترین قالب برای طراحی سایت اسـتارتاپی با وردپرس
اولین قدم برای طراحی سایت ارزان برای اسـتارتاپ ها انتخاب یک قالب جذاب است که با رابط کاربری که دارد باعث افزایش فروش و جذب مشتریان می شود. هر نوع اسـتارتاپی که دارید با استفاده از مجموعه قالب های وردپرس زیر می توانید یک سایت برای آن طراحی کنید. 
طراحی سایت اسـتارتاپ شرکتی
هر نوع سایت شرکتی که دارید و خدماتی ارائه می دهید قالب شرکتی برای شما مناسب است. سایت خدمات و اطلاعات شما را نمایش می دهد و باعث افزایش اعتماد مشتریان به شما می شود. طراحی سایت با قالب شرکتی یکی از بهترین روش های برای طراحی سایت اسـتارتاپی با وردپرس است. در طراحی سایت شرکتی این موارد زیر را باید در نظر بگیرید و قالب مناسبی را انتخاب کنید. 
طراحی سایت اسـتارتاپی چند زبانه 
سرعت بالا و سئو فرندلی بودن
صفحات متنوع درباره ما، تماس با ما، فهرست خدمات و وبلاگ
ارائه نمونه کارها و خدمات
 


طراحی سایت اسـتارتاپ فروشگاهی
اگر یک فروشگاه دارید فروش محصولات به صورت اینترنتی به افزایش درآمد شما کمک می کند. انتخاب یک قالب فروشگاهی امن و پر سرعت اولین قدم برای طراحی سایت شما است. با قالب فروشگاهی وردپرس می توانید اقدام به راه اندازی انواع فروشگاه برای فروش محصولات فیزیکی و مجازی کنید. یکی از قالب های فروشگاهی که صفر تا صد با کدنویسی توسعه داده شده است و از هیچ افزونه ای برای آن استفاده نشده است قالب پارس کالا است. دیگر نیازی نیست وردپرس را متحمل چندین افزونه جانبی ووکامرس و دست و پاگیر کنید، ویژگی های مورد نیاز قالب اعم از اسلایدر شگفت انگیز، سکشن های محصولات،  ورود / عضویت پیامکی و صدور فاکتور حرفه ایی و .. بدون هیچ وابستگی و بصورت کاملا اختصاصی و بهینه در پوسته کد نویسی و توسعه داده شده و در نتیجه این موضوع در سرعت و سئو سایت تاثیر مستقیمی دارد. برای طراحی سایت ارزان برای اسـتارتاپ ها با قالب های فروشگاهی باید در انتخاب پوسته امکانات زیر را در نظر بگیرید
سازگاری با درگاه های پرداخت و افزونه چند فروشندگی دکان
ارائه اپلیـکیشن فروشگاهی
پنل مدیریت قدرتمند
نمایش حرفه ای محصولات و درج ویدئو نمایش محصولات
ثبت دیدگاه حرفه ای
سبد خرید و جست و جوی ایجکس
فیلتر پیشرفته ویژگی ها و غیره
امکانات ویژه صفحه محصول
  


طراحی سایت اسـتارتاپ دایرکتوری
اگر به عنوان یک شرکت مشاور املاک یا ثبت انواع آگهی شروع به کار کرده اید برای طراحی سایت آگهی مشاغل، خودرو و املاک می توانید از قالب دایرکتوری استفاده کنید و سایتی مانند دیوار و شیپور راه اندازی کنید. 
پنل کاربری برای ثبت کننده آگهی و یک پنل برای کاربران
فیلترهای پیشرفته و سفارشی برای جست و جوی کاربران
قابلیت اتصال به انواع درگاه های بانکی و کسب و درآمد
امکان قرار دادن نقشه گوگل
تقویم شمسی
سازگاری با صفحه ساز المنتور برای ویرایش و طراحی مجدد صفحات
انتخاب قالب برای طراحی سایت اسـتارتاپ شرکتی
ثبت جزئیات آگهی و تصاویر مختلف از آگهی
طراحی سایت اسـتارتاپ دیجیتال مارکتینگ
اگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و آژانس بازاریابی کار می کنید، در طراحی سایت ارزان برای اسـتارتاپ ها از دسته قالب مارکتینگ و اسـتارتاپ پوسته مناسبی انتخاب کنید. این مجموعه قالب ها ویژگی های زیر را دارند:
طراحی سایت چندزبانه با امکان WPML 
ویرایش صفحات با صفحه سازهای وردپرس
امکان فروشگاه ساز
گرافیک حرفه ای و صفحات متنوع
و بسیاری از ویژگی ها و امکانات دیگر.
نکات مهم در طراحی سایت ارزان برای اسـتارتاپ ها
در این بخش به نکاتی که باید در طراحی وب سایت اسـتارتاپی به کار ببرید اشاره کردیم.
در سایت خود تجربه کاربری مناسبی ارائه دهید: باید یک رابط کاربری خوب ایجاد کنید تا کاربر به محض ورود سردرگم نشود و به خوبی به بخشی که می خواهد هدایت شود. احساس شلوغی نکند و در صفحات نمایش مختلف مشکلی نداشته باشد. 
محتوای ویدئویی در سایت خود ارائه دهید: محتوای ویدئویی به درک بهتر کار شما توسط گوگل و کاربران کمک می کند. 
لینک شبکه های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید: آدرس شبکه های اجتماعی یک راه ارتباطی بین شما و کاربران ایجاد می کند پس حتما در سایت خود قرار دهید.
محتوای مفید و ارزشمند در سایت قرار دهید: ارائه محتوای مفید جادوی نگه داشت کاربر در سایت شما است. محتوای با کیفیت ارائه دهید که نیاز کاربر را برآورده می کند. 
به سرعت لود سایت توجه کنید: اگر کاربر وارد سایت شما شود و با سرعت پایین مواجه شود سایت را ترک می کند. به خصوص برای سایت های تازه تاسیس که هنوز کاربر وفاداری ندارد. یک قالب بهینه انتخاب کنید و تصاویر با حجم کم و محتوای بهینه قرار دهید. 
روی بهینه سازی موتورهای جست و جو یا سئو سایت کار کنید: نکته ای که بعد از طراحی سایت اسـتارتاپی اهمیت دارد بهینه سازی موتورهای جست و جو یا Seo است. این فرایند هزینه بر و زمانبر است اما شما می توانید با پلاگین های وردپرس مانند افزونه یواست سئو و رنک مث که در سایت خود نصب می کنید تا حدی سایت خود را سئو فرندلی طراحی کنید بدون اینکه هزینه گزافی برای آن پرداخت کنید. برای مثال محتوای صفحات و نوشته ها را با راهکارهای این افزونه ها مثل پیشنهاد  کلمات کلیدی بهینه بنویسید. یکی دیگر از موارد برای بهبود سئو استفاده از نقشه سایت است که با پلاگین ها قابل راه اندازی است.
یک سایت واکنش گرا طراحی کنید: حتما قالب انتخاب کنید که در همه دستگاه هاموبایل، تبلبت و کامپیوتر به خوبی نمایش داده شود.
طراحی سایت اسـتارتاپی چقدر هزینه دارد؟
در شروع کار و برای طراحی سایت اسـتارتاپی شامل هزینه خرید هاست و دامنه، قالب و افزونه وردپرس است. بستگی دارد که چه امکاناتی نیاز داشته باشید ولی این هزینه می توانید از کمتر از 1 میلیون تا 2 میلیون متغیر باشد. بعد از اینکه هاست و دامنه خود را تهیه کردید باید قالب و افزونه های موردنیاز خود را از یک مرجع معتبر تهیه کنید. به این ترتیب با حداقل هزینه یک سایت برای اسـتارتاپ خود خواهید داشت. 
در این مقاله به نکات مهم در طراحی طراحی سایت ارزان برای اسـتارتاپ ها اشاره کردیم و گفتیم که برای هر نوع سایت اسـتارتاپی چه قالب وردپرسی را می توانید استفاده کنید. 



تگ ها طراحی سایت قالب وردپرس وردپرس

خبرنامه - شبکه های اجتماعی