پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          29 آبان 1401 - 20 November 2022


وکالت حرفه‌ای است که هدف آن تحقق عدالت قضایی، دفاع از حقوق اشخاص و کمک به افراد برای احقاق حقوق پایمال شده‌ آنها و اجرای قانون به منظور برقراری نظم عمومی است. 
توسعه جوامع، تخصصی شدن کارها و پیچیدگی‌ زندگی در جامعه امروزی، نیاز به آشنایی با موضوعات حقوقی و پیگیری تخصصی امور حقوقی توسط وکلا و کارشناسان حقوقی را دوچندان کرده است. 
معمولا بسیاری از اشخاص، زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که به یک بیماری مهلک گرفتار شده و یا در مقابل  یک بیماری بظاهر معمولی، از طریق خوددرمانی و سایر طرق متعارف به نتیجه نرسیده و بیماری حاد شده و از درمان آن عاجز شده‌اند و یا یک زخم کوچک تبدیل به یک دمل چرکین شده است. 
در مواجهه با موضوعات حقوقی نیز بسیاری از افراد چنین‌اند و تنها زمانی به وکیل و مشاور حقوقی مراجعه می‌کنند که به مشکلات حقوقی برخورد کرده‌ و چه بسا با سهل انگاری، این مشکل تبدیل به یک معضل حاد شده و معمولا وقتی مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته است و حکم بدوی به ضرر آنها صادر شده و یا در مرحله اجرای حکم است و یا با تنظیم یک قرارداد نامناسب و عدم اقدام حقوقی مناسب، حقوق آنها در معرض تضییع قرار گرفته است. 
امور حقوقی، از اهمیت والایی در زندگی ما برخوردار است. امور حقوقی طیف گسترده‌ای از موضوعات و اقدامات را در برمی‌گیرد. از تنظیم و امضای قراردادهای حقوقی مانند مبایعه‌نامه خرید و فروش ملک یا خودرو یا پیش خرید آپارتمان و اجاره گرفته تا دعاوی حقوقی، خانوادگی، ثبتی و کیفری مطروحه یا قابل طرح در مراجع دادگستری و سایر امور مبتلا به مانند وصیت، ارث و غیره. این موضوعات، ضمن آنکه در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد، دارای پیچیدگیهای تخصصی است؛ به نحوی که یک اشتباه کوچک،  خسارات جبران ناپذیری را برجای می‌گذارد. 


از این رو، توصیه می‌شود که اشخاص برای انجام امور حقوقی خود و پیش از انجام هر اقدامی، حتما با وکیل حقوقی مجرب و خوشنام تماس بگیرند و اقدامات و دعاوی حقوقی خود را با مشورت و بوسیله آنان پیگیری نمایند و بدون مشورت با یک وکیل متخصص و بررسی ادله و مدارک خود از سوی وی وارد دعوا نشوند. 
مهمترین موضوعات مبتلا به حقوقی که می‌تواند موضوع مشورت و اقدام قرار گیرد در دو عنوان کلی به شرح زیر تقسیم می‌شود: 
1- امور مشاوره‌ای و تنظیم قراردادها: این بخش بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد و به منظور حفظ و صیانت از حقوق اشخاص است. برخی از مصادیق آن عبارتند از: تنظیم و یا نظارت بر تنظیم قراردادهای خرید و فروش و رهن و اجاره ملک، آپارتمان و خودرو؛ صلح  حقوق، منافع و سرقفلی مغازه؛ قرارداد پیش فروش آپارتمان؛ قرارداد شراکت کاری، قرارداد کار، وصیت نامه و غیره. 
2- امور قضایی و وکالت در دعاوی: این بخش بیشتر ناظر به وضعیتی است که اشخاص به دلیل اختلاف در حقوقشان یا تعدی و تضییع آن، علیه دیگری یا دیگران علیه آنان، اقامه دعوای حقوقی یا طرح شکایت کیفری کرده‌اند. در این صورت اشخاص می‌توانند با دادن وکالت به وکلای دادگستری از حقوقشان دفاع کنند. 
 موسسه حقوقی زعفری با حدود 15 سال سابقه و فعالیت حرفه‌ای در زمینه امور حقوقی و وکالت در دعاوی و با بهره‌گیری از امکانات و توان تخصصی و بکارگیری همکاران و تیم حقوقی توانمند و مجرب، آمادگی خود را برای ارائه خدمت در هر دو زمینه فوق شامل ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف اعم از حقوقی، کیفری، ثبتی، شرکتها، داوری، صلح و سازش، تنظیم قراردادها و قبول وکالت در دعاوی به همشهریان گرامی اعلام می‌دارد. 

اهداف و فعالیت‌های این موسسه بدین شرح است:
1- قبول دعاوی و ارائه مشاوره حقوقی و پاسخگویی به نیازهای حقوقی شهروندان 
2- تربیت وکلای متعهد و متخصص و ارتقای دانش و تجارب علمی آنان  
3- ارتقای دانستنیهای حقوقی جامعه از طریق ارائه آموزش‌های حقوقی همگانی و نشر بروشور و جزوات آموزشی  
4- جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی و کاهش دعاوی از طریق آشنا کردن افراد با حقوقشان و شیوه تنظیم قراردادها 
5- تلاش برای ختم دعاوی به صلح و سازش 
مراجعین محترم، در صورت تمایل برای استفاده از خدمات وکیل بهارستان می‌توانند از طریق غیر حضوری و مشاوره آنلاین و یا درخواست وقت مشاوره و یا با مراجعه حضوری به دفتر موسسه به نشانی پاکدشت، بلوار شهدای رحیمی، جنب حوزه علمیه ی امام صادق ع پلاک ۵۷۳ ط دوم از خدمات وکیل رباط‌کریم یا حقوقی مؤسسه حقوقی زعفری برخوردار شوند. 
همچنین هموطنان عزیر می توانند برای انجام امور حقوقی و تنظیم قراردادهای خود و قبل از هر اقدامی  با وکیل اسلامشهر  از موسسه حقوقی زعفری رحقی یا وکیل ورامین از همین موسسه  مشورت نمایند.


تگ ها وکیل شهری وکیل بهارستان وکیل رباط کریم وکیل حقوقی موسسه حقوقی موسسه حقوقی زعفری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی