پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

 
جراحی لیفت صورت

لیفت صورت
یکی از روش‌های متداول در حوزه زیبایی و جراحی پلاستیک جراحی لیفت صورت است که به منظور بهبود ظاهر صورت و کاهش علائم پیری انجام می‌شود. این روش بازسازی و تنظیم پوست و بافت‌های صورت را به منظور ایجاد یک ظاهر جوان‌تر، برجسته‌تر و آرمانی‌تر می‌کند.
همانطور که با عبور زمان، فعالیت‌های روزمره و عوامل مختلف دیگر، پوست و بافت‌های صورت تحت تأثیر قرار می‌گیرند، علائمی مانند سقوط و آویزانی پوست، افتادگی عضلات، تشکیل چین و چروک‌های عمیق و کاهش تونوس پوستی ظاهر می‌شوند. جراحی لیفت صورت با توجه به نیازها و هدف‌های هر فرد، می‌تواند مشکلات مربوطه را برطرف کند و بهبود قابل توجهی در ظاهر و اعتماد به نفس فرد ایجاد کند.

لیفت صورت چیست؟

جراحی لیفت صورت به مناطق خاصی از صورت متمرکز شده است تا به هدف نوجوانی صورت بیمار برسد. اگر بیمار نشانه‌های پیری در مناطق زیر داشته باشد، جراحی رایتیدکتومی ممکن است روش مناسبی برای او باشد:
افتادگی و تافتگی در ناحیه میانی صورت، شامل بازوها، بینی و دهان.
خطوط پیری زیر چشم‌ها.
خطوط عمیقی که از بینی تا گوشه دهان امتداد دارند و به آنها "خطوط خنده" می‌گویند.
ظاهر چانه دوتایی، با وجود حفظ وزن طبیعی و سلامتی.
کاهش تون ماهیچه‌ها که منجر به ایجاد ناحیه‌های لیفت نشده و آویزان می‌شود، مانند بازوها.
اصلاح مشکلاتی که به دنبال پیری بوجود آمده است، می‌تواند سال‌ها از ظاهر فرد بردارد. برداشتن پوست اضافی و فشرده‌سازی بافت باقی‌مانده، می‌تواند ویژگی‌های صورت را صاف کند و دوباره به بیماران جوانانه‌شان روشنایی بخشد.
برای رسیدن به جوانسازی کامل صورت، جراحی لیفت صورت معمولاً همراه با سایر جراحی‌های صورت انجام می‌شود. لیفت صورت می‌تواند به راحتی همزمان با لیفت ابرو یا جراحی پلک انجام شود تا به بیماران در دستیابی به اهداف زیبایی صورت کمک کند.
به دنبال جوانسازی و بهبود ظاهر سینه خود هستید؟ دریافت اطلاعات دقیق و کامل در مورد لیفت سینه و کاشت سینه از جراح پلاستیک مجرب و صحبت با یک متخصص می تواند به شما کمک کند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند لیفت سینه و نتایج ممکن باشید، مقاله اختصاصی در سایت دکتر ایزدپناه را مطالعه کنید. 

انواع مختلف لیفت صورت چیست؟

جراحی لیفت صورت مختلفی وجود دارد که بسته به مناطق مورد نظر در صورت و گردن انجام می‌شود. انواع جراحی لیفت صورت عبارتند از:
لیفت صورت سنتی: در این نوع جراحی، برش‌ها در اطراف گوش‌ها، خط موی سر و زیر چانه قرار می‌گیرند. جراح پوست را از بافت‌های زیرین جدا می‌کند و عضلات و ساختارهای پشتیبانی صورت و گردن را تنگ می‌کند. جراح نیز به میزان لازم، چربی اضافی در ناحیه گردن و بازوها را برداشت می‌کند. سپس پوست را به صورت طبیعی بر روی صورت قرار می‌دهد و هرگونه پوست اضافی را برداشت می‌کند. این جراحی معمولاً برای افرادی که بهبود بهینه پیری متوسط تا چشمگیر صورت را می‌خواهند، توصیه می‌شود.
لیفت صورت SMAS (سیستم عضلانی اپونئوروتیک سطحی): لیفت صورت SMAS بر روی دو سوم پایینی صورت تمرکز دارد. در این جراحی، جراح عضله را تنگ می‌کند و پوست و/یا چربی اضافی را در بازوها و ناحیه پایینی صورت کوتاه می‌کند. لیفت صورت SMAS یک نوع تغییراتی از لیفت صورت سنتی است.
لیفت صورت عمقی: در جراحی لیفت صورت عمقی، جراح لایه SMAS (لایه عضلانی صورت)، چربی و پوست را به عنوان یک واحد تنها بالا می‌برد. لیفت‌های عمقی معمولاً به چندین ناحیه از صورت به صورت همزمان می‌پردازند.
لیفت میانی صورت: در جراحی لیفت میانی صورت، ناحیه گونه‌های صورت شما درمان می‌شود. جراح چربی را در گونه‌های شما جابجا کرده و پوست را در ناحیه گونه‌ها تنگ می‌کند.
لیفت صورت کوچک: جراحی لیفت صورت کوچک تمرکز خود را بر روی لیفت ناحیه پایینی صورت و گردن قرار می‌دهد. این جراحی سریعتر و کمتر تهاجمی نسبت به سایر جراحی‌های لیفت صورت است. معمولاً جراحان لیفت صورت کوچک را برای افراد جوانتر و با نشانه‌های ابتدایی افتادگی صورت توصیه می‌کنند.

چگونه برای جراحی آماده شوم؟

اطلاعات مربوط به آماده شدن برای ریتیدکتومی شما در جلسه مشاوره به شما ارائه خواهد شد. مهم است که بتوانید در مورد نگرانی‌ها و انتظارات خود درباره جراحی، به صراحت با ما صحبت کنید. این کار برای ما اهمیت دارد تا بتوانیم به نیازهای شما پاسخ دهیم و به شما اطمینان حاصل کنیم که احساس ایمنی کامل دارید. قبل از جراحی باید اقداماتی را انجام دهید. این اقدامات عبارتند از:
قطع کردن سیگار
اجتناب از مصرف هرگونه مکمل گیاهی یا داروی خردشده
اطمینان حاصل کردن از وجود شخصی که بعد از جراحی بتواند شما را برداشته و به خانه ببرد.
می خواهید شکم خود را بهبود بخشید و از ظاهر تناسب اندام بهره‌مند شوید؟ لیفت شکم با استفاده از تکنولوژی لیزر ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. جهت دریافت اطلاعات دقیق و جامع در مورد لیفت شکم با لیزر ، می توانید مقاله اختصاصی در سایت دکتر ایزدپناه را مطالعه نمایید. 


لیفت صورت
 

راهنمای مراحل بهبودی پس از جراحی لیفت صورت

روزهای ۱ تا ۴:

تورم در روزهای ۲ و ۳ بعد از جراحی به حداکثر می رسد.
در خواب نشسته با استفاده از بالشتک ها به بالا بخوابید. استفاده از یخچال ها آرامش بخش است.
به هر پوشکی که مشاوره شده است پوشیده شود.
اکنون کارها را به آرامی انجام دهید.

روزهای ۵ تا ۱۴:

فعالیت خود را به تدریج افزایش دهید اما هیچ فعالیت زیادی انجام ندهید.
کارهای خانگی سبک و پیاده روی های آرام مجاز هستند.
درزهای اطراف گوش برداشت می شوند.

۲ هفته:

درزهای باقی مانده برداشت می شوند.
می توانید در مورد بازگشت به کار پس از دو هفته فکر کنید.
ادامه استفاده از پوشک حمایتی در شب.

۴ هفته:

تمامی تورم و کبودی های قابل مشاهده تا این زمان باید رفع شده باشد.
می توانید هر پوشک حمایتی را بردارید.
به هر نوع تمرینی که انجام می دهید، ادامه دهید.

۶ تا ۹ ماه:

جوش ها نرم و ضعیفتر خواهند شد.
نتیجه نهایی قابل بررسی خواهد بود.

خطرات و عوارض جانبی بالقوه لیفت صورت چیست؟

خطراتی برای هر روش پزشکی از جمله لیفت صورت وجود دارد. خطرات عبارتند از:
خطرات بیهوشی
خون ریزی
عفونت
حوادث قلبی
لخته شدن خون
درد یا جای زخم
ریزش مو در محل های برش
تورم طولانی مدت
مشکلات در بهبود زخم
 
لیفت صورت با دکتر کامبیز ایزدپناه

جمع بندی

لیفت صورت یک روش جراحی است که باعث بهبود علائم قابل مشاهده پیری در صورت و گردن می شود. این روش به کاهش افتادگی و چروک پوست، برداشتن چربی های سقوط کرده و تنظیم ماهیچه ها و ساختارهای پشتی صورت و گردن می پردازد. لیفت صورت ممکن است به صورت کلی یا در مناطق خاصی از صورت اعمال شود. این روش می تواند به شما ظاهر جوانتری بدهد و خودباوری شما را افزایش دهد. 
 عمل های ترمیمی و زیبایی سخت و پیچیده هستند. اما با وحود دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی به نشانی اینترنتی https://drkambiz-izadpanah.com  نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه میتوانید نمونه عمل های ایشان را ببینید. 











تگ ها عمل زیبایی لیفت صورت لیفت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی