پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          07 شهریور 1402 - 29 August 2023


در پاسخ به سوال چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟ باید بگوییم که راه‌های بسیاری برای تدریس خصوصی است. می‌توان از مسیرهای متفاوتی برای جذب شاگرد و کسب درآمد تدریس خصوصی اقدام کرد. اما قطعاً اینکه کدام شیوه تبلیغات برای تدریس خصوصی بازدهی بیشتری داشته و در سریع‌ترین زمان بتواند برای ما درآمدزایی و جذب شاگرد کند، به انتخاب خود استاد برمی‌گردد. در این محتوای مهم به راه‌های تبلیغ تدریس خصوصی و در نهایت به بهترین شکل تبلیغ تدریس خصوصی اشاره شده است. پس به عنوان استاد این محتوا را از دست ندهید.

از قدیمی‌ترین راه‌های تبلیغ تدریس خصوصی

یکی از قدیمی‌ترین راه‌های تبلیغ تدریس خصوصی ، نوشتن یک متن آگهی تدریس خصوصی و انتشار آن در قالب تراکت تبلیغاتی یا کارت ویزیت است. این دو روش تبلیغات، تا زمانی محبوب خیلی از اساتید برای آگهی تبلیغات تدریس خصوصی خود بوده است.

در واقع با نوشتن یک متن تبلیغ برای معلم خصوصی که شامل میزان معلومات استاد نظیر فارغ التحصیل ارشد رشته ریاضی در دانشگاه تهران (www.ut.ac.ir ) و تاکید روی دستاوردهای خود نظیر کسب رتبه‌های قبولی زیر ۱۰۰۰ در کنکورتوسط تعداد زیادی از دانش‌آموزانم در ده سال اخیر، وهمچنین با مشخص کردن راه ارتباطی نظیر شماره تماس استاد، متن آگهی خود را در سطح شهر پخش می‌کنید.

مهم‌ترین محدودیت این روش تبلیغاتی در زمینه‌های مختلف مانند تدریس خصوصی ریاضی ، تبلیغ تدریس خصوصی شیمی ، تبلیغ تدریس خصوصی زیست و سایر دروس این است که محدود به یک منطقه یا مناطق خاص شده و به صورت سراسری نمی‌‌توان تبلیغ کرد.

تبلیغات برای تدریس خصوصی در سایت‌های آگهی

یکی دیگر از راه‌های تبلیغ برای تدریس خصوصی ، مراجعه به سایت‌های آگهی است. سایت‌های آگهی هر مخاطبی را در خود داشته و می‌تواند با نحوه تبلیغ تدریس خصوصی شما، آگهی‌تان را در معرض دید این مخاطبان قرار دهد. به این صورت که متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی شما را همانند روش‌های قدیمی انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار مانند روزنامه اطلاعات (ettelaat.com) ، روزنامه کیهان (kayhan.ir) و غیره، در سایت خود و در برابر هزاران مخاطب مرتبط وغیر مرتبط نمایش می‌دهد.

از مهم‌ترین معایت استفاده از سایت‌های آگهی این است که باوجود تبلیغات به صورت سراسری، مخاطب هدف شما نبوده و شامل کل جامعه می‌باشد. این سایت‌ها به دلیل تعداد بالای آگهی و آپدیت روزانه، ممکن است آگهی شما را به صفحات بعدی منتقل کرده و امکان دیده شدن‌تان کمتر می‌شود. مثلاً در سایت دیوار) divar.ir) برای آگهی تدریس خصوصی، باید دائماً تبلیغ خود را با پرداخت هزینه، شارژ کرده تا در صفحه اول نمایش داده شوید.

سایت‌‌های آگهی تدریس خصوصی وضعیت بهتری دارند. زیرا مخاطبان این سایت‌ها، جامعه اساتید، دانش‌آموزان و والدین هستند. اما به دلیل ماهیت تبلیغاتی این سایت‌ها، مشخص نبودن ساختار قیمتی و حفظ نبودن اطلاعات محرمانه استاد، کمتر از سایت‌های معتبر تدریس خصوصی، قابل اعتماد کردن هستند.

نحوه تبلیغ تدریس خصوصی موثر با استفاده از سایت‌های معتبر

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ معلم خصوصی ، استفاده از سایت‌های معتبر تدریس خصوصی است. سایت‌هایی که تنها سایت آگهی نبوده و ساختار و چارچوب مشخصی را برای همکاری با جامعه مدرسین دارد. این سایت‌ها تنها به آگهی محدود نشده و از طریق عضویت اساتید در پلتفرم‌شان، علاوه بر جذب شاگردان فراوان به آن‌ها، راه‌های رشد و پیشرفت اساتید را نیز فراهم می‌کنند.

از بزرگ‌ترین سایت‌های معروف تدریس خصوصی خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Wyzant: یک پلتفرم است که معلمان و دانش‌آموزان را به یکدیگر متصل می‌کند.

Chegg Tutors: سایتی است که دانشجویان می‌توانند به کمک آن با معلم‌های خصوصی در تماس باشند.

Tutor.com: یکی از سایت‌های پیشرو در ارائه خدمات تدریس خصوصی آنلاین است.

Varsity Tutors: ارائه‌دهنده خدمات تدریس خصوصی با یک پلتفرم آنلاین جامع می‌باشد.

Preply: سایتی برای یادگیری زبان‌های خارجی با کمک معلم‌های خصوصی است.

TakeLessons: پلتفرمی که در کنار زبان‌های خارجی، دروسی در زمینه‌های مختلف مانند موسیقی، هنر و غیره را نیز پوشش می‌دهد.

Skooli: یک پلتفرم آموزشی آنلاین که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با معلمان متخصص در ارتباط باشند.

TutorMe: ارائه خدمات تدریس خصوصی در بیش از 300 موضوع از سایت می‌توان دریافت کرد.

Khan Academy: همچنان که مستقیماً یک سایت تدریس خصوصی نیست، اما منابع آموزشی رایگان و با کیفیت زیادی را ارائه می‌دهد که بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان از آن استفاده می‌کنند.

اما نمونه ایرانی از سایت‌های معتبر تدریس خصوصی، سایت تدریس خصوصی استادبانک ((Ostadbank.com است که تنها جامعه آموزشی کشور یعنی دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید تدریس خصوصی در این سایت حضور دارند.

سایت تدریس خصوصی استادبانک یک سایت معرفی استاد در مقطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکورو دانشگاه بوده و همچنین در زمینه‌های دیگر نظیر تدریس خصوصی برنامه‌نویسی ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی و حتی تدریس خصوصی موسیقی نیز فعالیت می‌کند. البته این تنها بخشی از خدمات آموزشی این مجموعه بوده و بخش انتشارات مقالات تخصصی در مجله‌های Edu.ostadbank.com و Academy.ostadbank.com یا بخش مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته نیز از سایر خدمات آموزشی این پلتفرم ایرانی موفق می‌باشد.

مزیت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت استادبانک

همکاری با استادبانک چند مزیت بسیار مهم برای شما دارد، اول اینکه استادبانک ماهیت آگهی نداشته و شما می‌توانید در بخش استخدام معلم خصوصی بعد از تایید از طرف این مجموعه تا سال‌ها با آن همکاری داشته باشید. نکته بعدی این است که همکاری با استادبانک هزینه‌ای برای شما نداشته و بدون محدودیت می‌توانید در بخش تکمیل رزومه، توانمندی‌های خود را هر طور که خواسته توصیف کنید. جذب و ارتباط با شاگرد برای شما راحت بوده و بخشی از این هماهنگی‌ها از طریق تیم پشتیبانی این مجموعه انجام می‌شود. اطلاعات تماس‌تان قبل از نهایی شدن کلاس و معرفی شاگرد به شما، محفوظ بوده و فقط در اختیارتیم پشتیبانی استادبانک است.

مهم‌ترین مزیت استادبانک این است که شما می‌توانید حتی با سابقه کم در این مجموعه فعالیت کرده و سپس با مسیرهایی که استادبانک برای رشد و پیشرفت کاری‌تان در نظر گرفته، به تجربه بالا رسیده و کسب درآمد تدریس خصوصی بالایی داشته باشید. از طرفی چون ماهیت استادبانک، آگهی نبوده بلکه یک پلتفرم جامعه تدریس خصوصی است، می‌تواند برای والدین و دانش‌آموزان قابل اعتماد بوده و این اعتماد و اطمینان به رزومه شما نیز ارزش و اعتبار می‌بخشد.

نحوه تبلیغات تدریس خصوصی در سایت استادبانک

تبلیغات تدریس خصوصی در استادبانک بسیار راحت است. تنها کافیست به عنوان معلم خصوصی، وارد سایت استادبانک به نشانی Ostadbank.com شده و در بخش عضویت اساتید این مجموعه، مراحل ثبت‌نام خود را به صورت رایگان تکمیل کنید.

سپس از طرف کارشناسان استادبانک، رزومه شما بررسی شده و صحت و درستی آن مورد سنجش قرار می‌گیرد. در صورت تایید از طرف مجموعه، همکاری رسمی شما با استادبانک آغاز می‌شود. شما می‌توانید در استادبانک با نوشتن یک متن تبلیغ برای معلم خصوصی و همچنین بارگذاری عکس تبلیغ تدریس خصوصی مناسب از خود، بهترین پروفایل را که در جذب شاگرد بسیار موثر بوده، نمایش دهید.

برای مثال پروفایل معلم تدریس خصوصی شیمی ، استاد محمدصمدپور بسیار برای کاربران جذاب است. زیرا ایشان سعی کرده در متن تبلیغاتی برای معلم خصوصی خود، از این عنوان‌ها و تیترهای زیر استفاده کند:

  • تاکید بر پیشینه تحصیلی و کاری خود از طریق اطلاعات زیر

ـ کارشناسی ارشد بیوشیمی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه (umsu.ac.ir)

ـ دبیر رسمی آموزش وپرورش

ـ بیش از چهار سال همکاری با مجموعه استادبانک

ـ دارای مدرک اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک

  • تاکید روی نحوه تدریس، دستاوردها و نتایج در متن تبلیغ تدریس خصوصی خود:

-۱۴۹۹ جلسه تدریس خصوصی آنلاین با نرم‌افزارهای skyroom، adobe connect و تدریس خصوصی حضوری موفق در استادبانک

-۷بار برترین استاد در گروه درسی و فصول مختلف در استادبانک

- قبولی تعداد زیادی از دانش‌آموزانم در سا‌ل‌های گذشته در کنکور دانشگاه، آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی

- تدریس شیمی کنکور به صورت مفهومی و پایه‌ای

  • توجه بر قیمت تدریس خصوصی شیمی استاد محمدپور

در متن آگهی باید قیمت تدریس خصوصی را نیز مشخص کرد. استاد محمدپور برای هر جلسه تدریس خصوصی آنلاین براساس فاکتورهایی مانند درجه استاد، توانمندی‌ها، نظرات ثبت شده از طرف دانش‌آموزان در نظرسنجی و سوابق تدریس‌شان، در متوسطه اول، ۴۱۵ هزار تومان، متوسطه دوم ۴۸۵ هزار تومان و کنکور ۵۳۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

بنابراین در استادبانک می‌توانید یک پروفایل کامل از خود و مهارت‌های تان را ثبت کرده و با قیمتی براساس شایستگی‌های خود، جذب شاگردان فراوان داشته باشید.   





خبرنامه - شبکه های اجتماعی