پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba



 

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. کلیه داوطلبان و افراد متقاضی می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی اقدامات لازم را برای ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام دهد. البته دقت داشته باشید که آشنایی با زمان و نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی نیز برای هر یک از افراد و متقاضیان شرکت کننده در ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی ضروری و مهم است. به جز این ها فرد باید اطلاعاتی را نیز در رابطه با زمان و نحوه ویرایش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در زمان انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی نیز برای هر یک از افراد مایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه جامع الزامی است.
 
از آن جایی که شناخت رشته های دانشگاه علمی کاربردی و همین طور شرایط، زمان و نحوه ثبت نام در آن ها برای هر یک از افراد متقاضی الزامی است از این رو یاری خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه می تواند بسیار مهم و کارساز باشد. برای سهولت آشنایی با رشته های دانشگاه علمی کاربردی و همین طور زمان، نحوه و همین طور شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته های معرفی شده می توانید با تیم مشاوره کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید.
 
 
جهت اطلاع از لیست کامل رشته های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 
9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 

  
قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی از زمان، نحوه و همین طور شرایط لازم برای انتخاب آن ها اطمینان حاصل کنید
 
 
زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی
یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی باید در رابطه با آن اطلاعاتی را بدست آورید در مورد زمان ثبت نام در آن هاست.
در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی باید خدمت شما عرض کنیم که این امر هر ساله دو بار برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان انجام می شود.
در واقع، افراد می توانند در صورت تمایل یکی از دوره های مهر و یا بهمن را برای ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی انتخاب کنند.
در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دوره مهر ماه باید عرض کنیم که این زمان برای داوطلبان مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از تاریخ یازدهم الی هفدهم شهریور و برای افراد دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته از یازدهم تا هجدهم شهریور تعیین شده بود.
اما پس از آن این زمان تا چند مرحله تمدید شد و در نهایت داوطلبان تا شانزدهم مهر ماه برای ثبت نام در رشته محل های دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان داشتند.
اما در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبان متقاضی ورود به این دانشگاه در سال آینده هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و همچنان باید منتظر اعلام سازمان مربوطه در این رابطه بمانیم.
 
 
نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی 
به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام در رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی آشنایی با نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز برای هر یک از داوطلبان و افراد متقاضی الزامی است.
در رابطه با نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی باید عرض کنیم که این امر به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای هر یک از افراد متقاضی انجام می گیرد.
اما قبل از هر کاری برای ثبت نام در رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور الزاماً باید با مراحل ثبت نام نیز آشنایی لازم را پیدا کنید.
در ادامه با ذکر مراحل و نحوه ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.
. در قدم اول و برای ثبت نام در کد رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی الزاماً باید آدرس سایت سازمان سنجش یعنی    sanjesh.org   را در مرورگر خود درج بفرمایید.
. در مرحله بعدی باید با توجه به مقطع مورد نظر برای ادامه تحصیل دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی را دانلود بفرمایید.
. در مرحله بعدی باید تمامی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام را به طور دقیق مورد مطالعه قرار دهید.
. در قدم چهارم باید لیست رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی را از طریق دفترچه مطالعه و بررسی کنید.
. در مرحله بعدی باید برای تهیه اطلاعات و همین طور مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنید.
. در قدم بعدی باید از طریق خرید کارت اعتباری از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و پرداخت هزینه درخواستی اقدام بفرمایید.
. در مرحله بعدی نوبت به کامل کردن فرم انتخاب رشته و همین طور فرم ثبت نام می رسد که باید با دقت تمام آن ها را انجام دهید.
. در انتهای مراحل ثبت نام باید کد رهگیری ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و آن را در نزد خود حفظ بفرمایید.
 

  
شرایط ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی 
ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبان ثبت نام تحت شرایطی خاص و ویژه انجام می شود. شرایطی که برخورداری از آن ها برای هر یک از افراد و داوطلبان مایل به ثبت نام الزامی و مهم به نظر می رسد.
در ادامه با ذکر شرایط ثبت نام در رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی در قالب دو گروه شرایط عمومی و اختصاصی در خدمت شما هستیم.
 
 
شرایط عمومی ثبت نام در رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی 
. عدم وجود هیچ گونه تعهدی از طرف دانشگاه برای تأمین خوابگاه دانشجویان
. نداشتن هیچ گونه اعتیادی به انواع مواد مخدر
.  داشتن توانمندی جسمی برای ورود به رشته دلخواه
. عدم ارتکاب به فساد اخلاقی و نداشتن هیچ گونه سوء سابقه کیفری
. باور به دین مقدس اسلام و عمل به دستورات آن و یا قبول دیگر عمل مندرج در قانون اساسی
 
 
شرایط اختصاصی ثبت نام در رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی 
. اگر از فارغ التحصیلان مقاطع دکتری، ارشد و یا کارشناسی پیوسته هستید امکان ثبت نام شما در دوره کارشناسی ناپیوسته وجود دارد.
. نداشتن هیچ گونه منعی از جهت نظام وظیفه برای افراد ذکور
. برخورداری از مدرک کاردانی ناپیوسته یا پیوسته برای ورود به دوره کارشناسی ناپیوسته
. برخورداری از دیپلم چهار ساله در دوره نظام قدیم
. برخورداری از دیپلم سه ساله در دوره نظام جدید در رشته های مختلف گروه نظری و یا کاردانش و فنی حرفه ای
 
 
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 
در رابطه با لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی باید خدمت شما عرض کنیم که رشته های ارائه شده در مقاطع مختلف این دانشگاه در چهار دسته مختلف صنعت و کشاورزی، خدمات اجتماعی، مدیریت و همین طور علم و فرهنگ قرار می گیرند.
در ادامه این نوشته با ذکر شماری از رشته های مندرج در شماری از این بخش ها در خدمت شما هستیم.
 
 
رشته های گروه فرهنگ و هنر در دانشگاه علمی کاربردی
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفه ای مربی هنر و کودک
کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفه ای عکاسی-تبلیغات
کارشناسی حرفه ای گرافیک-پوستر و نشانه
 
 
رشته های گروه مدیریت در دانشگاه علمی کاربردی
کارشناسی حرفه ای حسابداری-حسابداری بانکی
کارشناسی حرفه ای حسابداری-حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری
کارشناسی حرفه ای حسابداری-حسابداری
کارشناسی حرفه ای حسابداری-حسابداری مالیاتی
کارشناسی حرفه ای مدیریت بورس
کارشناسی حرفه ای حقوق بیمه
کارشناسی حرفه ای مدیریت بازاریابی بیمه
کارشناس حرفه ای حقوق- ارشاد در امور کیفری
 
 
برای آشنایی با لیست کامل رشته های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 
9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
 

خبرنامه - شبکه های اجتماعی