پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba



جزیره زیبای قشم یکی از جزایر فوق العاده خاص در خلیج فارس است که در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده و همین موضوع سبب شده تا نام قشم همانند جزیره کیش بر سر زبان ها بیافتد.
رشد جزیره قشم تنها به بخش گردشـگری و توریستی معطوف نیست، بلکه در سایر حوزه ها نیز شاهد رشد این جزیره هستیم. افتتاح دانشگاه آزاد در این جزیره سبب شده تا افراد بسیار زیادی از سراسر کشور به قشم سفر کرده و در دانشگاه آزاد قشم تحصیل کنند. با rentija همراه باشید تا نگاهی به رشته های دانشگاه آزاد قشم بیاندازیم.
رشته های دانشگاه آزاد قشم
دانشگاه آزاد قشم در مقطع کاردانی و کارشناسی رشته های متنوعی دارد که در ادامه لیست این رشته ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

gheshm

 
مدیریت دولتی
شیمی محض
ساختمان کارهای عمومی
مهندسی برق
مهندسی شیمی
مهندسی شیمی پتروشیمی
مهندسی شیمی صنایع پالایش پتروشیمی گاز
مهندسی شیمی طراحی فرآیندهای صنعت نفت
مهندسی عمران
مهندسی عمران راه
مهندسی عمران سازه
مهندسی معماری
آموزش و پرورش ابتدایی
تربیت بدنی 
مدیریت بازرگانی
مهندسی کامپیوتر 
روانشناسی
مهندسی نفت 
رشته های دکتری دانشگاه آزاد قشم

دانشگاه آزاد قشم حتی در مقطع دکترا نیز رشته های تحصیلی دارد و شما می توانید در دو رشته آموزش زبان انگلیسی و حقوق کیفری - جرم شناسی در این دانشگاه تحصیل کنید.
یکی از سوالات بسیار مهم این است که اگر در دانشگاه آزاد قشم قبول شویم، در مدت زمان تحصیل در کجا بمانیم؟
 برای پاسخ به این سوال می توان گفت دانشجویان رشته های مقطع دکترا از آن جایی که لازم نیست تا مدت زمان زیادی در دانشگاه حضور داشته باشند، می توانند به شهرهای خود برگردند و تنها در معدود روزهایی که لازم است تا به دانشگاه بیایند، اقدام به اجاره خانه در جزیره قشم کنند.
شما می توانید از طریق سایت rentija به راحتی خانه های ارزان قیمت را در جزیره قشم پیدا کرده و آن ها را برای مدت زمان کوتاهی اجاره کنید.

gheshm1
 
رشته های کارشـناسی ارشـد دانشگاه آزاد قشم
در مقطع کارشناسی نیز شاهد رشته های مختلفی در دانشگاه آزاد قشم هستیم که تدریس می شوند. اگر بخواهیم نگاهی به لیست این رشته ها بیاندازیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
حسابداری
مدیریت بازرگانی
مدیریت صنعتی
مدیریت مالی
مدیریت ورزشی
مدیریت دولتی
شیمی معدنی
شیمی آلی
علوم و فناوری 
مهندسی عمران 
مهندسی معماری
مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی
روانشناسی عمومی
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز می توانند همانند دانشجویان دکترا تنها در چند روزی که کلاس هایشان برگزار می شود به جزیره قشم آمده و با اجاره چند روزه یک خانه در جزیره قشم از طریق سایت rentija در این جزیره مستقر شوند.
Rentija این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود به راحتی خانه و ویلایی را در جزیره قشم به مدت محدود و کوتاه اجاره کنید.
بی شک محل اقامت یکی از موضوعات بسیار مهم برای افرادی است که برای تحصیل به سراغ شهرها دیگر می روند، خوشبختانه rentija به خوبی توانسته این مشکل را برطرف کند و پلتفرمی برای اجاره خانه به وجود بیاورد.





خبرنامه - شبکه های اجتماعی