پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba



بدون تردید زمانی‌که قصد سفر تفریحی به یکی از استان‌های خوش آب‌وهوای کشور در قسمت دامنه‌های کوه زاگرس را دارید، ما به‌شما استان شهرکرد را پیشنهاد می‌دهیم. به‌دلیل آن‌که این استان از مکان‌های دیدنی و طبیعتی سرسبز  برخوردار و دارای آب‌وهوای خنکی نیز می‌باشد. همه سال مورد استقبال گردشگران ایرانی و توریست‌های خارجی قرار می‌گیرد. به همین خاطر، هتل‌های بسیاری در آن ساخته شده است. با ما همراه شوید تا در مورد یکی از این هتل‌ها به‌نام هتل پارسیان آزادی شهرکرد اطلاعات بیشتری به‌شما ارائه دهیم و شما را با نحوه چگونگی رزرو هتل شهرکرد، امکانات و خدمات آن و بسیاری دیگر از موارد بیشتر آشنا کنیم.



معرفی هتل پاسیان آزادی شهرکرد
هتل آزادی پارسیان در سال 1374 افتتاح گردیده و در شهرکرد جزء یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره به‌شمار می‌آید. این هتل، دارای 53  اتاق در 3 طبقه می‌باشد. از امکانات هتل آزادی پارسیان می‌توان اشاره کرد به:
وسایل بدن‌سازی
کتاب‌خانه
رستوران و کافی‌شاپ
خدمات تور و تهیه بلیط
اینترنت 
ترانسفر غیر رایگان
آژانس مسافرتی
سیستم تهویه هوا
آسانسور
پارکینگ 
خدمات ویلچر و رمپ برای معلولین و سالمندان
پارک کودک و فضای سبز
خدمات خانه‌داری
خشک‌شویی
فروشگاه
فتوکپی، پرینتر و فکس
دستگاه واکس کفش
اتاق چمدان
زمین ورزشی
سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی 
شبکه پخش فیلم
نمازخانه
سیستم  اعلام حریق
کپسول آتش نشانی
صندوق امانات


 
رستوران هتل پارسیان آزادی شهرکرد  با سرو انواع غذاهای گرم  سنتی همراه نان داغ، فرنگی و فست فود به صورت انتخابی  در طبقه همکف در خدمت مهمانان هتل است، همچنین ارائه صبحانه به صورت بوفه  و کافی شاپ  هتل نیز در لابی  با ارائه انواع کیک و دسرهای بی نظیر و انواع دمنوش‌های متنوع  مکانی دنج جهت استراحت را بعد از یک گشت طولانی مدت و یا دور همی دوستانه برای مهمانان هتل فراهم کرده است.
لازم به‌ذکر می‌باشد استفاده از سالن بدن‌سازی و اینترنت و پارکینگ برای مهمانان هتل به‌صورت رایگان است.
اتاق‌های هتل پارسیان آزادی شهرکرد و امکانات آن عبارتند از
اتاق یک تخته( یک تخت یک نفره و بدون پذیرش ظرفیت اضافه)
اتاق دو تخته دبل( دارای یک تخت دو نفره و  با پذیرش  نفر ظرفیت اضافه)
اتاق دو تخته توئین( دو تخت یک نفره با پذیرش  نفر ظرفیت اضافه)
سوئیت  دو نفره( یک تخت دو نفره و بدون پذیرش یک نفر اضافه)
سوئیت دو نفره ویژه( یک تخته دو نفره  بدون پذیرش یک نفر اضافه)
اتاق دو تخته ساعتی(یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره و بدون پذیرش ظرفیت اضافه)
اتاق دو تخته اکونومی( یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره و بدون پذیرش ظرفیت اضافه)
لازم به ذکر می‌باشد که اتاق‌های دو تخته ساعتی بدون صبحانه و فقط از ساعت 8 صبح الی 8 شب  و  اتاق دو تخته اکونومی نیز حداقل برای 3 شب و بدون صبحانه است. برخی از این اتاق‌ها رو به کوه و برخی دیگر رو به شهر و سرویس اضافه به‌صورت کاناپه به مهمانان هتل ارائه می‌شود.
امکانات داخل اتاق هتل پارسیان جهانگیری آزادی شهرکرد عبارتند از
رخت‌آویز، میز تحریر، کمد لباس، دراور
چای‌ساز
مینی‌بار غیر رایگان
اینترنت رایگان
حمام
لوازم بهداشتی
دمپایی
تلویزیون
سیستم گرمایش و سرمایش هوا
یخچال
سرویس بهداشتی فرنگی
شبکه پخش فیلم
سیستم اعلام حریق
روم‌سرویس



 موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی شهرکرد و فاصله تا اماکن مهم
هتل پارسیان آزادی در انتهای بلوار فارابی قرار گرفته و از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین و بالاترین نقطه شهرکرد، یعنی در تپه واقع شده است و این برای مسافرانی که از طبیعت و کوه لذت می‌برند، گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید چون در اطراف هتل زمین‌های سرسبز و باغات میوه بسیاری وجود دارد که در آب‌وهوای خنک هتل تاثیر به‌سزایی دارد و مسافران لذت فراوانی از این موقعیت خواهند برد، همچنین اتاق‌ها ویو بسیار عالی به سمت کوه دارند. فاصله هتل تا برخی از جاهای شهرکرد و اطراف آن به‌شرح زیر است:
تا ترمینال مسافربری با خودرو 10 دقیقه
تا فرودگاه با خودرو 5 دقیقه
تا بازار با خودرو 5 دقیقه

طبق نظر سنجی که از مهمانان هتل صورت گرفته است، هتل پارسیان آزادی شهرکرد از لحاظ ارائه خدمات و برخورد کارکنان، کیفیت غذا،  صبحانه، تجهیزات اتاق و غیره امتیاز عدد حدود  4را  از 5 دریافت کرده است.

هنگامی که مسافر قصد سفر به شهرکرد و اقامت در هتل شهرکرد را داشته باشد، سایت‌های اینترنتی بی‌شماری به او پیشنهاد می‌شود تا بتواند هتل شهرکرد را مورد بررسی قرار دهد. اما با بررسی در این سایت‌ها زمان مسافر بسیار گرفته می‌شود و برخی از این سایت‌ها نیز به‌روز رسانی نشده و یا اطلاعات کامل و دقیقی را در سایت ندارند. به‌همین خاطر، ما به شما سایت آن‌لاین رادار 361 را پیشنهاد می‌دهیم.
سایتی که به‌صورت 24 ساعته مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد تا تمام اطلاعات بدون هیچ کم‌وکاستی در اختیار کاربر قرار گیرد و همیشه اتاق‌های هتل شهرکرد نیز از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار باشد. در رادار این امکان برای کاربر گذاشته شده است تا در صورتی‌که هتل پارسیان آزادی جا برای ارزرو و اقامت نداشته باشد، بدون آن‌که مسافر به‌دنبال هتل‌های دیگر شهرکرد باشد، هتل جهانگیری الماس به او پیشنهاد داده شود.
هتل جهانگیری الماس هتل دو ستاره که در مرکز شهرکرد قرار گرفته و از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی آسانی به مراکز دیدنی و مانند: موزه باستان‌شناسی و بازار خرید دارد و امکانات اتاق و لابی نیز همانند هتل پارسیان آزدی است. با  سایت رادار361 با خیالی آسوده رزرو نهایی خود را انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید.


خبرنامه - شبکه های اجتماعی